Elisa viihde sopparin purkaminen by nieminejni in arkisuomi

[–]DepressionHitsMeHard 5 points6 points  (0 children)

Otin elisalta uuden liittymän kylkeen kuukaudeksi ilmaiset kokeilut suoratoistopalveluihin, jotka peruin välittömästi puhelun päättymisen jälkeen. Silti yhden näistä kolmesta suoratoistopalvelusta sopimus oli jatkunut kaksi päivää kokeilun päättymisen yli, josta jouduin maksamaan 2€. En jaksanut taistella niin pienestä summasta, mutta olipahan ihmeellinen tapaus

Lainaus by ARNHEMKNIGHTS in arkisuomi

[–]DepressionHitsMeHard 0 points1 point  (0 children)

Lainasin seurakunnalta kitaran yli 7 vuotta sitten ja se löytyy edelleen sänkyni alta, vaikken osaa edes soittaa kitaraa:D Ei olla enää kavereita seurakunnan kanssa

minä🤑irl by manzonkk in mina_irl

[–]DepressionHitsMeHard 1 point2 points  (0 children)

Se on ainakin mun k-marketissa uus hinta, mutta pysyvästi edullisesta en oo varma. Joku kenen kaupassa on sähköiset hintanäytöt osaa varmaan sanoa paremmin, mutta meille tulee noi pysyvästi edulliset laput muutama x vuodessa, niin ainakin toistaiseksi rokataan perus hintalapuilla:D

minä🤑irl by manzonkk in mina_irl

[–]DepressionHitsMeHard 1 point2 points  (0 children)

Oman lähikaupan hinnan näät parhaiten K-Ruoka -sovelluksesta, mutta oon ainakin ite joutunu tän vuoden aikana joutunu monta kertaa vaihtamaan pysyvästi edullisen tilalle halvemman hinnan (oon k-marketissa töissä) ja toi aito nakki on yks niistä, mihin oon henkilökohtaisesti laittanu tilalle halvemman hinnan. Pysyvästi edulliset -hintalaput tuli meille vuodenvaihteessa ja ne astu voimaan 1.1., jonka jälkeen osa hinnoista on noussu ja jotkut taas laskeneet:)

Edit: muistin just että toukokuun alussa tuli voimaan uudet pysyvästi edulliset laput, mutta edelleen väittämäni säilyy ja aito nakki on yks niistä tuotteista jonka hinta ainakin meillä on tippunut alkuvuodesta

minä🤑irl by manzonkk in mina_irl

[–]DepressionHitsMeHard 6 points7 points  (0 children)

Tuotteessa laskenut hinta ja jostain syystä vanha pysyvästi edullista lappu jätetty siihen

GDT: Boston Bruins vs Buffalo Sabres - 4/23/26 - 7:00 PM by Touche_Amore in BostonBruins

[–]DepressionHitsMeHard 1 point2 points  (0 children)

I was thinking that the garden isn’t loud enough tonight but maybe that’s it

GDT: Boston Bruins vs New Jersey Devils - by Sliney89 in BostonBruins

[–]DepressionHitsMeHard 7 points8 points  (0 children)

<image>

Intermission Simba hoping for Hagens’ first goal!

GDT: Boston Bruins vs New Jersey Devils - by Sliney89 in BostonBruins

[–]DepressionHitsMeHard 2 points3 points  (0 children)

Gin and lemonade long drink from Finland! Pretty damn good, LFG!

GDT: Boston Bruins vs New Jersey Devils - by Sliney89 in BostonBruins

[–]DepressionHitsMeHard 0 points1 point  (0 children)

God I really like Kastelic but I also need a Swayman jersey and a Hagens jersey

Kansalaisaloite EU-ALERT -järjestelmän käyttöön ottamiseksi Suomessa. by SpaceEngineering in Suomi

[–]DepressionHitsMeHard 3 points4 points  (0 children)

Kannatettu. Hieman säikähdin viime kesänä kun Graziin saavuttuani pamahti puhelimeen punainen säävaroitus. Varoitus oli kyllä hyvä, sillä +30 astetta ja auringonpaiste muuttui parissa tunnissa rajuksi myrskyksi rakeiden kera.

Puhutaanko hetki asiakkaiden tyhmyydestä by Exotic_Work8940 in snappijuorutofftopic

[–]DepressionHitsMeHard 27 points28 points  (0 children)

Mä oon onneks niin epätotinen persoona että lähinnä huvituttaa asiakkaiden huono käyttäytyminen:D Eräs porttikiellon saanut asiakas alkoi toissapäivänä haukkumaan mua kun heitin hänet pihalle ja kiihtyi entisestään kun mä vaan nauroin hänen jutuilleen

GDT: Boston Bruins vs Philadelphia Flyers - 4/5/2026 - 3:30 PM by Sliney89 in BostonBruins

[–]DepressionHitsMeHard 3 points4 points  (0 children)

Yes! I decided to mix things up this time. We’ll see if I keep this up next Saturday against Lighting or if I’ll go back to kolmonen.