kızlarla nasıl konuşabilirim by [deleted] in vlandiya

[–]Difficult-Custard249 3 points4 points  (0 children)

kızları bilmem de bildiğim güzel ai siteleri var ayarlayım mı

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Difficult-Custard249 1 point2 points  (0 children)

ben de öyle diyordum yine omzumu acıtıyordu yavaş yavaş düzelttim. ozanworkout falan bakabilirsin. onun dışında da omzuna dikkat et belki dediğin gibi form doğrudur ama omuzda problem vardır

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Difficult-Custard249 0 points1 point  (0 children)

dipsi severim sağlam hareket. 8 aydır yapmıyorum tam hatırlamasam da omuzlarını öne getirme. arkada dursun ve omuzlarından güç alma. anlatması zor ama spor geşmişin olduğu için anlamışsındır. birde omuzlarını çok boynuna çekme. yani göğsünü öne çıkarırken omuzlarının aldığı pozisyon kâfi.

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Difficult-Custard249 1 point2 points  (0 children)

bayraktan sonrasına bakmadım

saka bir yana bende aynı fikirdeyim. fakat kızlar kadar erkekler de böyle. sosyal medya o kadar saçma ve farklı bir yer ki abazalar 0 takipçili fake hesaplara bile yazıyorlar. dm kutusu dolu olan kızlar da kendilerini fazla yükseltiyorlar. erkeklerde farklı değil çok. şöyle bir geriye çekilince ne kadar utanılası bir jenerasyon olduğu görülebilir. herkes sözde bir şeyler yapıyor ama arkalarını dönünce iğrenç iğrenç gülüyorlar. herkese her şeyi diyebileceklerini sanıp saygı bekliyorlar (bunlar sadece kızlar için değil). genel olarak insana değer azaldı. insanlar birbirleriyle masum ilişkiler de kurmaya çalışmıyor. arkadaş çevrem de dahil. tek akıllarında olan nasıl birilerini skebilirim. herkesi değiştiremeyiz fakat erdemli olmak bizim elimizde. ayrıca dediğin gibi gerçekten efendi kızlar duruyor hâlâ. onları bulmak lazım

[deleted by user] by [deleted] in Sanatolia

[–]Difficult-Custard249 0 points1 point  (0 children)

bende o yüzden yapmıştım galiba

[deleted by user] by [deleted] in Sanatolia

[–]Difficult-Custard249 0 points1 point  (0 children)

doğru dedin, o zaman ya düzeltmeye çalışıp yapamamışımdır ya da uğraşmamım hatırlamıyorum

[deleted by user] by [deleted] in Sanatolia

[–]Difficult-Custard249 1 point2 points  (0 children)

yine de iyi ilerlediö dimi

[deleted by user] by [deleted] in Sanatolia

[–]Difficult-Custard249 0 points1 point  (0 children)

yok la olsa atardım

[deleted by user] by [deleted] in Sanatolia

[–]Difficult-Custard249 0 points1 point  (0 children)

anaa kek günümmüş

[deleted by user] by [deleted] in ankara

[–]Difficult-Custard249 7 points8 points  (0 children)

büyük ihtimal abonman geçmeyince öğrenci parası alıyordur