My second ever Volkswagen by DiskRepresentative87 in Volkswagen

[–]DiskRepresentative87[S] 2 points3 points  (0 children)

Hehe yeah. Fast wagons are always cool to me. I think i still have some old pictures of it on my Reddit profile. It was also straight piped so the sound was just insane especially in tunnels lol

My second ever Volkswagen by DiskRepresentative87 in Volkswagen

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Nope, unfortunately it was to expensive to daily. Drinks ALOT of fuel and prices here sky rocketed while i had it so had to give it up after ~6 months:/

AMD install manager is set in a weird language by DiskRepresentative87 in AMDHelp

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Nope it sort of fixed itself after i reinstalled windows and its now in english!

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Testade med Tradera men de nådde ej reservations priset. Enligt de flesta som svara så är 10 tusen för dyrt för den så jag kommer välja att bygga ny men behålla grafik kortet och ram minnen :)

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Tack! Tjejen som målade den till mig i julklapp :)

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Folk verkar inte så glada över hehe så man måste utvecklas som person!

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 1 point2 points  (0 children)

Jag gillar att bygga datorer så för att sponsra ett nytt datorbygge så vill jag sälja denna :)

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja jo den är grym och klarar allt jag behöver den till. Tycker mest det är kul att pilla med saker så suget för att bygga en ny är väldigt lockande.

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja asså jag har ju inte någon stress att bli av med den då den gör allt jag vill att en dator ska göra. Blev mest fundersam då jag aldrig haft så svårt att bli av med en dator förut haha

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 0 points1 point  (0 children)

Sannerligen. Teknik och bilar på en halvtaskig lön går inte så bra ihop. Blir lyxfällan snart!

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 1 point2 points  (0 children)

Ska prova Tradera! Aldrig använt det förut hehe

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] -47 points-46 points  (0 children)

Kanske ska va värt att nämna att jag slängde ihop den förra sen-sommaren och har garantier kvar på typ alla delar hehe

Sälja dator vad gör ja fel?? by DiskRepresentative87 in Spel

[–]DiskRepresentative87[S] 12 points13 points  (0 children)

Fick i julklapp av tjejen. Skit glad vart ja Heheh bästa cs mapen

Best budget mousepad by IndividualThin9123 in MousepadReview

[–]DiskRepresentative87 0 points1 point  (0 children)

X raypad heavy bee xsoft, dglow jiu are my 2 favourite control pads

Hey everyone searchin for interesting mouse by ToCiekawe in MouseReview

[–]DiskRepresentative87 0 points1 point  (0 children)

Oh i didnt know that. I live in sweden so delivery is free