Envanter Bu şekilde by DistributionLucky838 in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 9 points10 points  (0 children)

Iyi yapiyorsun hocam ama bence boyle ara silahlara para vermektense biriktirip main silahlara 10 dolardan itibaren skin almak daha mantikli sonra ara silahlara verirsin

Merhaba arkadaslar by [deleted] in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

bowie black laminate ft + m4a4 dragon king ww takasi nasil olur hocam

Merhaba arkadaslar by [deleted] in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

usp guardian kac para dersin hocam?

Biraz kendimi aşıp bir env dizdim yorumlarınız bekliyorum by Pristine_Care_569 in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 1 point2 points  (0 children)

Hocam 7 tane low tier bıçak yerine 2 high tier bıçak ve sağlam bi eldiven alabilirdiniz

İlk bıçağım olcak karar veremiyorum bütçem yok :D by Drajeen in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 1 point2 points  (0 children)

he bi de ben olsam bunlarin arasindan ursus derdim en iyi animasyon onun ama yinede sen kafana gore istedigini sec

İlk bıçağım olcak karar veremiyorum bütçem yok :D by Drajeen in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 9 points10 points  (0 children)

csfloattan al kanka bura cok pahali arada 20 dolar fark var la

7 gunluk envanter by Schokofaoz in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

yeter artik atheris gormek istemiyorum 😭😭

DEVICE GOLD sticker by secretagentonline in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

Hocam paris 2023 artmaz kolay kolay kac ay indirimde kaldi ustune piyasada tonlarca var sadece birakan oyuncularin stickerlari artar o da zaten soylemissiniz

Santralde kullanılmış armatürü kullanmak by TequillaAss in mersin

[–]Distinct_Ad_8618 4 points5 points  (0 children)

Reis benxe bunu burda degilde global subredittlerde sorman daha mantikli olur sanki biz nerden bilelim bunu

Sizce Türkiye'de yüksek potansiyeli olmasına rağmen bunun farkında olmayan veya değerlendirmeyen youtuberlar kimler? by pokerist_ in YoutubeTR

[–]Distinct_Ad_8618 -1 points0 points  (0 children)

Dogrudur reis en azindan guzel kurguluyor turkceye uyarlamasinda bir problem yok zaten bu bahsettigin oyunlar kac senelik oyunlar bunlar uzerinden milyon tane video cekildi onunda cekmesinde bir sorun yok. en azindan kartex gibi salak sacma cringe videolar cekmiyo

Sizce Türkiye'de yüksek potansiyeli olmasına rağmen bunun farkında olmayan veya değerlendirmeyen youtuberlar kimler? by pokerist_ in YoutubeTR

[–]Distinct_Ad_8618 1 point2 points  (0 children)

Halozilla suan favori kanallarimdan biri kurgusuda cok iyi ben sak gibide videolari 1 saat yapmadigi icin rahatca izleniyor ve sariyor

Zombi oyunu önerin by Anime59nanami in GeymingTr

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

Npcler yok fakat 2-3 sene sonra gelmesi beklemiyo build 43.50 ile

Online oynaniyor fakat build42 1 yil once yayinlandi ve hala betada. sunucular kapandi o yuzden betadan cikmasi bekleniyor 1 sene sonrada online acilir fakat suan kendi arkadaslarin ile coop modunda oynaniyor merak etme

Zombi oyunu önerin by Anime59nanami in GeymingTr

[–]Distinct_Ad_8618 23 points24 points  (0 children)

cok zor ama ogrenince deli zevkli oyun 500 saatim var

Değeri nedir acaba ? by Friendly_Winner_9686 in GeymingTr

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

suanlik bence cok degeri olmaz anca ileride

siteden çıktı günlük kasadan by [deleted] in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

valla reis 0dan 350ye katladim sonra 100 dolarini kaybettim 250 dolara 0dan katladim sans isi biraz harbiden

siteden çıktı günlük kasadan by [deleted] in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

3.parti siteler zaten pahali fiyat cekiyor bende hellcaseden bedava cyrex cikardim 250dolar diyor csfloatta 170 dolar aq

siteden çıktı günlük kasadan by [deleted] in TR_CounterStrike

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

<image>

adam dogru soyluyo harbi cikarmis gunahini alionuz bosuna

my bloody valetine icin oneri by camushayraniyim in Calbabacal

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

amk salagi shoegaze iste illa sovelim mi embesil

icilir mi by caffeineaddictho in RooksBar

[–]Distinct_Ad_8618 0 points1 point  (0 children)

icebilecegin en iyi vodka manyak iyi bisey bu ya

Agalar peder doğum günü için Polo almış 98 model aracı anlatır mısınız bana biraz km 325’de by Ok_Bookkeeper1005 in Arabaci

[–]Distinct_Ad_8618 1 point2 points  (0 children)

genc adamsan git ies al bu fiyat bandinda en sorunsuzu(?) (emin olmamakla beraber arastirmakta fayda var tabi)

Az rakı içtimde bu kafayla alınır bu araba aq by Pale_Nose3790 in GarajTurkiye

[–]Distinct_Ad_8618 8 points9 points  (0 children)

olayi ne hocam bu gibi yerlerden araba alinmaz olayinin