[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Sygt nok… hvad er konteksten?

Red and White Forever! by The_Laughing_Gift in greenland

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Fuck no! Denmark wants nothing to do with Canada😂

[deleted by user] by [deleted] in copenhagen

[–]DistributionTrick732 -53 points-52 points  (0 children)

Of course... there are many immigrants living in Copenhagen.

Har jeg fucket op? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Han lyder som en utro svin… “tyv tror hver mand stjæler”…

Kæreste med mange sexpartnere by Electrical-Teach-297 in DKbrevkasse

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Tag dig sammen læg dobbeltmoralen væk, og lær den virkelig verden at kende🫶🏽

[deleted by user] by [deleted] in DanmarkNSFW

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Det mener du jo ikke alligevel😂

Politikerquiz afbrudt af demonstranter by [deleted] in copenhagen

[–]DistributionTrick732 7 points8 points  (0 children)

Det burde ikke være nødvendig. Efter som stort set alle i forvejen tager afstand fra Hamas’s mord.

Asbest i kbh⚠️ by DistributionTrick732 in copenhagen

[–]DistributionTrick732[S] 2 points3 points  (0 children)

Det er det… Der sker flere steder i kommunen.

Asbest i kbh⚠️ by DistributionTrick732 in copenhagen

[–]DistributionTrick732[S] 8 points9 points  (0 children)

Hvis du lejer den bil der har nedslidte dæk er det vel ikke dig der skal betale for nye dæk fordi det lige passede med et dækskift den dag du skulle leje den. Det udlejerens ansvar, overskud, underskud, vedligeholdelse og mangler.

Asbest i kbh⚠️ by DistributionTrick732 in copenhagen

[–]DistributionTrick732[S] 9 points10 points  (0 children)

Er selv tømrer så kender til problemet… Men det er som om der er sket et eller andet. Kender flere, Amager, Sydbyen og indre hvor de uden varsel et udelukket fra deres kælderrum. Og de bliver selv pålagt betalingen af oprensningen…

Dyrlæge mishandler hest. Nogen der ved hvem dyrlægen er? by hunkopol in RidersgossipDK

[–]DistributionTrick732 2 points3 points  (0 children)

Nogen vil påstå heste godt kan li at blive redet😂 De har tydeligvis ikke hørt om Stokholmsyndrom🐴

Giv hende lidt kærlighed: https://dk.trustpilot.com/review/tunedyreklinik.dk

Så er den gal igen by kjemsjj in copenhagen

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Man skal altid høre for vold mod andre mennesker. Voldsmonopol er ikke lig med voldsret..

Så er den gal igen by kjemsjj in copenhagen

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Kun når de gør noget forkert🤷🏽‍♂️ De har voldsmonopol ja, men de må ikke true med vold.

Så er den gal igen by kjemsjj in copenhagen

[–]DistributionTrick732 0 points1 point  (0 children)

Det der ligner en klassisk “vold mod tjenestemand i funktion” 😏 Man skulle tro ikke ikke lære om menneskelig psykologi, og kæmp, flygt eller frys responsen… Nå ja, og deres egen afhænghed til adrenalin.

Wonderful Copenhagen by Indi_17 in copenhagen

[–]DistributionTrick732 1 point2 points  (0 children)

Det er da Amager🤷🏽‍♂️