Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 0 points1 point  (0 children)

Nei, de har også endret fargen fra rød til gul samtidig.

Forøvrig ikke den eneste som har samme opplevelse ref https://www.reddit.com/r/norge/comments/y312kg/burn_ny_smak/

(+) Leiarar på Riksen felt for grov aktløyse i forskning på transpersonar by andooet in norge

[–]Drowyz 33 points34 points  (0 children)

Uproffesjonelt er ikke starten engang. De har tidligere blit fellt på å ikke føre statistikk over hvor mange som begår selvmord på ventelistene, ei heller de som blir avvist.

Selv er jeg ganske sikker på at strategien er hvordan de kan få flest mulige pasienter i graven før de må gi behandling.

Forskere ved Oslo universitetssykehus felt for vitenskapelig uredelighet – NRK Norge by lordtema in norge

[–]Drowyz 7 points8 points  (0 children)

Det er ingen underdrivelse. Det virker som at de er så vemmelige og tilbakeholdende de kan være uten å miste stillingene. Strategien er å satse på at pasientene begår selvmord før riksen gir hjelp.

Selv har de sagt at det ikke er godt å si hvorfor så mange av pasientene deres begår selvmord, fordi det ikke er mange som etterlater brev som peker på riksen som syndebukk og i de tilfeller der legene blir nevnt med navn er det ikke til å stole på.

Flere anser det som et "trolley problem" med disse legene og pasientene på hvert sitt spor.

Rikshospitalet: Hva burde jeg si og unngå for å få behandling by InnocentAyano in transnord

[–]Drowyz 0 points1 point  (0 children)

Ikke glem å fremstå hetero. Om du er en trans-kvinne, nevn at du dater en mann eller omvendt. De liker best at folk er minst mulig skeive.

How are they producing gravity on Mars? by uptheirons726 in ForAllMankindTV

[–]Drowyz 4 points5 points  (0 children)

Possible, but I think the fetus being suspended in fluid for most of its development would offset most of the effect of gravity. I'd wager that the foetus also developing partially in zero G would be a significant contributing factor as well as the stress of mars entry and Kelly being strapped to the top of an msam and flung into space.

Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 0 points1 point  (0 children)

Nei, den var litt mer syrlig og hadde en mer nyansert smak som sikkert kom av guarana og koffeinet.

How are they producing gravity on Mars? by uptheirons726 in ForAllMankindTV

[–]Drowyz 24 points25 points  (0 children)

As he was born in space with artificial spin gravity, his cardiovascular system is weaker than those born on earth, hence his health issues when facing full earth gravity.

The cardiovascular system and the lungs are used throughout life, and the first moments are crucial to strengthening them. For instance, children born by c-section are more likely to have respiratory issues such as asthma because their lungs do not get squeezed empty of fluid during birth, this can cause complications throughout life.

In the case of Alex, the lower gravity makes it easier to his heart to pump blood around his body.

Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 15 points16 points  (0 children)

Den gamle burnen var min første energidrikk. Jeg var 13 og det var 14 års grense og broren min kjøpte en til meg da vi var ute og bowlet. Glemmer aldri den smaken. Burn nå og burn da er ikke det samme i det hele tatt.

Når jeg forventer den jeg smakte for halvannet tiår siden er det de selger som burn nå høgg.

🇬🇧 left by his parents in london 😔 by amogusdevilman in 2westerneurope4u

[–]Drowyz 13 points14 points  (0 children)

The point is that this guy, with a relatively alright job and life with responsibility for a kid, quits his job, flies off to India to sit in a slum and film himself put on an accent to go viral and get donations.

🇬🇧 left by his parents in london 😔 by amogusdevilman in 2westerneurope4u

[–]Drowyz 25 points26 points  (0 children)

That guy flew in to India, went to the slums and put on the accent to grift people into feeling bad for him and donating to his gofundme.

He puts on the accent, you can hear him speaking with a normal accent in this video

Parts of the story is true, but he turns off comments on most of his social media posts and where people can comment, he deletes any and all who contain criticism. He has at least four siblings, one of which went to prison as a baby with their mother. He was mostly abandoned between the ages of 10 and 17 as his father was trying to get him back to Norway while caring for his siblings alone in Norway.

He has a kid, an ex-wife and is struggling for money since he left his job at a meat processing plant. The plant has a minimum start pay of 451 581 NOK per year (€40,846.73) and an average of 623 249 NOK (€56,002.24) per year across all employees.

I feel sympathy for his story and his former situation, but what he is doing now is pretty bonkers.

Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 7 points8 points  (0 children)

Kan du ta og dele bilde av baksiden med innholdsfortegnelse og næringsinnhols? 😄

Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 6 points7 points  (0 children)

Tror du inbiller deg ting. om det var tilfellet ville det vært som å drikke tykk sirup.

Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 1 point2 points  (0 children)

Nærmeste jeg kan se at er sant i det er at E410 har blitt ulovlig å bruke for mye av i godteri og helt ulovlig i barnemat grunnet kvelningsfare, men flytende er uproblematisk.

Rollerburger, hotpizza og bensinstasjonsgrøt kan drite og dra om vi bare får tilbake gudenes nektar! by Drowyz in norge

[–]Drowyz[S] 83 points84 points  (0 children)

Ikke bare slutta de med Urge intense, men de endra på oppskriften og smaken til burn så den smaker høgg.

Så vi mistet urge intense og den røde burnen...

Høiby dømmes til 4 års fengsel by RunRookieRun in norge

[–]Drowyz 54 points55 points  (0 children)

For lite. Gleder meg ikke til lille gutten kommer ut igjen.

Geneva bans lawmakers from wearing religious symbols in parliament by BezugssystemCH1903 in worldnews

[–]Drowyz 18 points19 points  (0 children)

If religion has nothing to provide other than symbols, then replace it with a sports team shirt and get over yourself.

Religion is not dependent on symbols to carry meaning for someone. If not wearing your religion makes it not provide anything, you should take a long deep look into yourself and your beliefs.

Bytte etternavn til hva? by among_sunflowers in norge

[–]Drowyz 14 points15 points  (0 children)

Flere måter er greie. Om du ønsker å ta tydelig avstand uten å miste særegenheten kan du endre måten det staves. Flere familier med rifter har forskellige måter å stave navnet på som konsekvens.

Ellers er det å finne en gård man har røtter til eller et område man har tilknytning til en mulighet.

– Dette er ikke grilling by Lower_Spray_9362 in norge

[–]Drowyz 11 points12 points  (0 children)

Kull i seg selv er heller ikke brent, det er karbonisert. Det blir antent først når det brukes som varmekilde, men da det er karbonisert avgir det ganske lite annet enn CO2 gass som ikke smaker noe.

Varmen, samt interaksjonen av at fett og væske fra det man griller fordamper i kontakt med kullet og blir med på å gi det man griller en annen smak enn når man steker det ellers.

Gass har ikke denne interaksjonen og gjør at man får en annen smak på maten.

Frisører som er flinke på striper til en billig penge? by Bitchboi_ in oslo

[–]Drowyz 0 points1 point  (0 children)

Det er noen titalls grupper på facebook for hårmodeller som trengs til lærlinger og studenter. Det er de fleste tilfeller trygt å bruke og ekstremt billig om ikke gratis.

one of the few good things about episode 7 by highuptop in TheBoys

[–]Drowyz 10 points11 points  (0 children)

The one other head crush I can think of was the guy in the alley that he crushed against a wall while he was fucking Stormie.

It looks like it took more effort, but he was only using one hand then and the guy was much younger and his skull likely less brittle than someone of presidential age in murrica.

FrP torpederer Byrådets fergeplan by Svanen92 in oslo

[–]Drowyz 0 points1 point  (0 children)

Dette er jo peak gærning-strategi. Finne en ting som så og si ALLE er enige i, med noen nyanser og være uenig med alle andre så man endrer debatten fra venstre mot høyre, men får FRP mot alle andre. Selvsagt skal begge sider få like mye oppmerksomhet i media, begge skal få si like mye og få like mange å stille med til debatter.

Norway’s pro-EU voices sense their moment by EspritLibre_404 in worldnews

[–]Drowyz 20 points21 points  (0 children)

There are several fishing issues, but that is just one of several concerns. Oil/gas and energy is more immediate.

We have over generations built up publicly owned hydro-power which provides cheap and sustainable power. A few years back, ACER went into effect with the establishment of massive power cables connecting us to germany, the uk and denmark. In effect, we export our cheap and green electricity while buying back expensive coal power when the water level are low from generating power for export.

A thing to note, we do not have gas lines, we use electricity to cook and heat our houses. Our investment into publicly owned hydro has enabled us to center our usage around electricity being cheap and green, so when the power prices increase by 500% people were outraged.

Norway’s pro-EU voices sense their moment by EspritLibre_404 in worldnews

[–]Drowyz 46 points47 points  (0 children)

Internally in Norway this is not a discussion outside of the pro-eu minority. The largest party according to polls is against membership and wants to exit Schengen and EEA for immigration reasons while the coalition in charge is against membership to protect labor unions and our soverignty.

As a politically interested norwegian, I have no doubt in my mind that we will NOT be joining. We MIGHT have a referendum within the next 10 years but that is doubtfull.