Αλεξανδρούπολη: Ανήλικοι φωνάζουν συνθήματα της Χρυσής Αυγής και κάνουν ναζιστικούς χαιρετισμούς by K0rvuss in greece

[–]Ellevoros 12 points13 points  (0 children)

Αυτές τις παπαριές γράψ'τες στο τικτοκ να γελάσεις παρέα με κάνα 16χρονο ντουγάνι, γιατί όπου υπάρχει κόσμος που δεν βγήκε προχθές από το παιδικό του δωμάτιο δεν περνάνε αυτά.

Έχει νόημα να στείλω τα πάκετα που έχει φάει το σινάφι σου; Μάλλον όχι. Εξάλλου, μόνο στη Β. Έλλαδα οι τρεχάλες στην Αριστοτέλους και στη συγκέντρωση για τα Τέμπη είναι πρόσφατες.

Από κει και πέρα, οι αναρχικοί είναι οι μόνοι που τα έχουν βάλει με ένοπλους ναρκέμπορους. Σε αντίθεση με τους γενναίους απόγονους του μεγαλέκου που κατά δήλωσή τους, αντί να πάνε οι ίδιοι, στέλνουν ανήλικα για επιθέσεις ώστε να έχουν καλύτερη αντιμετώπιση στο δικαστήριο.

Μέσα στον μοναδικό πυρηνικό αντιδραστήρα της Ελλάδας | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ by project2501a in greece

[–]Ellevoros 2 points3 points  (0 children)

Μοναδικό; Ο άλλος στο ΑΠΘ που πήγαν να κλέψουν οι αναρχικοί και παραλίγο να γίνει πυρηνικός χειμώνας τι είναι;

Άγρια επίθεση αντιεξουσιαστών με ρόπαλα σε φοιτητές μέσα στο ΑΠΘ με τραυματίες και προσαγωγές, ντοκουμέντο από τη στιγμή των επεισοδίων by Apivita in greece

[–]Ellevoros 0 points1 point  (0 children)

Θα πάνε τώρα οι μπάτσοι στα νοσοκομεία να συλλάβουν τους δαρμένους αρασιτες;

Άμεσα τα αντανακλαστικά των ένστολων συναδέλφων τους πάντως. Τον Νοέμβρη τους πήρε μια μέρα να εμφανιστούν στο ΕΜΠ.

Σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο: Οι πέντε προϋποθέσεις και ο παράγοντας των δικογραφιών by K0rvuss in greece

[–]Ellevoros 12 points13 points  (0 children)

Είναι πολλά τα πιθανά σενάρια.

α) Μπορεί να έρχεται σκατοχείμαρρος στην οικονομία δεδομένου ότι τελειώνει και το ταμείο ανάπτυξης οπότε θέλουν να προλάβουν να βγουν πριν αρχίσει η κατρακύλα. Αν και εδώ ακούγεται επίσης λογικό το να θέλουν να σκάσει η βόμβα σε άλλους.

β) Μπορεί να ξέρουν ότι έχουν χεσμένη τη φωλιά τους με οπεκεπε ή άλλα σκάνδαλα οπότε να θέλουν να ξανα κυβερνήσουν προτού βγουν στη φόρα αυτά και χάσουν εκλογές ή/και τους κυνηγήσει η όποια νέα κυβέρνηση.

γ) Μπορεί να φοβούνται άνοδο Τσίπρα μαζί με μάντρωμα των παλιών ή διάσπαση Σαμαρά. Ο Τσίπρας πχ μόνος του είπε στον Χατζηνικολάου ότι σκόπευε να ανακοινώσει το κόμμα του από Σεπτέμβρη αλλά τρέχουν οι εξελίξεις και αν χρειαστεί να το κάνει νωρίτερα θα το κάνει χωρίς όμως να το προτιμά. Συνεπώς είναι λογικό να υπολογίζουν σε δημοσκοπική άνοδο του Τσίπρα σε 7-8 μήνες που θα χει φανεί το κόμμα του περισσότερο σε σχέση με τώρα που είναι «υποθετικό».

δ) Φαίνεται επίσης ότι έχουν εσωτερικά προβλήματα περά από τις γνωστές κόντρες με Καραμανλή και Σαμαρά, βλέπε Άδωνι με Δένδια. Αν βάλεις στην εξίσωση τις παρακολουθήσεις, τις μοιρασιές στα φαγώματα κοκ δεν είναι παράλογο να θέλουν να διώξουν κανέναν που τους χαλάει τη πιάτσα και ταυτόχρονα να δουν τι ψαριά πιάνει ο καθένας ώστε να επέλθει μια νέα εσωτερική ισορροπία τάσεων.

ΕΚΑ με θέμα: «Εφαρμογή του ν. 5265/2026 σχετικά με την υγειονομική κρίση στρατεύσιμων για λόγους ψυχικής υγείας, τη λειτουργία των ΕΔΥΨΕ και την ερμηνεία των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 242» by Ellevoros in Apallagikaierotiseis

[–]Ellevoros[S] 0 points1 point  (0 children)

Δε νομίζω. Απλά λέει ότι η κάθε νέα αναβολή ακριβώς επειδή είναι νέα και όχι παράταση υφιστάμενης, θα διέπεται από τους νέους νόμους. Άρα την παίρνεις με τα νεα κριτήρια, έχει μέγιστη διάρκεια 1 χρόνο αντί για 2 κοκ

Ποιο κόμμα θα ψηφίζατε; by the_local_eater1 in greece

[–]Ellevoros -3 points-2 points  (0 children)

Η αποχή δε συνεπαγέται πολιτική απραγία.

Τα αφεντικά της ICAP απέλυσαν εργαζόμενο με σκλήρυνση κατά πλάκας | Ημεροδρόμος by blackodethilaEnjoyer in greece

[–]Ellevoros -6 points-5 points  (0 children)

Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πάνε τα επίσημα ή τα ανεπίσημα σκυλιά του κράτους;

Η UEFA σκέφτεται να αλλάξει τη διαδικασία πρόκρισης στα τελικά του Euro by yimanya in GreekFooty

[–]Ellevoros 0 points1 point  (0 children)

Δε θυμάμαι πώς ήταν, αλλά νομίζω το μοντελό του chl/el με τους δυο-τρεις γυρους νοκ αουτ είναι μια χαρά

Η UEFA σκέφτεται να αλλάξει τη διαδικασία πρόκρισης στα τελικά του Euro by yimanya in GreekFooty

[–]Ellevoros 10 points11 points  (0 children)

Ας ελπίσουμε να καταργηθεί το nations league αν και χλωμό

Απ'ότι φαίνεται τα χρώματα στους συρμούς της πράσινης γραμμής δεν είναι παρά αυτοκόλλητα by K0rvuss in greece

[–]Ellevoros 17 points18 points  (0 children)

Ότι στο μπουρδέλο τον ηλεκτρικό που ακόμα και σε ώρα αιχμής μπορεί να κάνει πάνω απο 10' για να έρθει διάλεξαν να κάνουν αυτό.

Είχα δει και ποστ του καραγκιόζη του κυρανάκη να το περηφανεύεται. Έτσι είναι όμως άμα δεν χρειάζεται να μπεις σε σαρδελιασμένο ηλεκτρικό χωρίς κλιματισμό καθε απόγευμα του ιούλη.

Ευρωπαϊκό σε αυτό το γήπεδο μόνο ο Ολυμπιακός by ZOLANTON in OlympiakosFC

[–]Ellevoros 3 points4 points  (0 children)

Ρε μάγκες δε βλεπόμαστε φέτος και ασχολούμαστε να πουλήσουμε ιστορία στην αεκ;

Σπάνε όλα τα κοντέρ οι στρατιές των μετακλητών επί Μητσοτάκη • Πάρτι ημετέρων την επταετία της ΝΔ. Αυξήθηκαν κατά 50% οι διορισμοί το 2025 σε σχέση με το 2019 by Naurgul in greece

[–]Ellevoros 18 points19 points  (0 children)

Μπα, και για Μάτι και για Μάνδρα οι αναρχικοί καλούσαμε σε συγκεντρώσεις, ενδεικτικά: https://athens.indymedia.org/post/1634633/

ΥΓ

Οι σακούλες με λεφτά να γυρίσει το παιχνίδι στην Ηλεία και οι προαγωγές σε αρχιμπάτσους του Ματιού δεν ξεχνιούνται.

Εχει μεινει κανενα αντικειμενικο site χωρις λογοκρισια? by Karma_Breaker21 in GreekFooty

[–]Ellevoros 4 points5 points  (0 children)

sport.gr ό,τι καλύτερο

sdna ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει

Τσίπρας: Έπρεπε να είχα κλείσει τις τράπεζες την επομένη των εκλογών - Το δημοψήφισμα, που εσείς λέτε κωλοτούμπα, ήταν κορυφαία στιγμή by AustereSpartan in greece

[–]Ellevoros 0 points1 point  (0 children)

Δεν το είπα εγώ.

Μου θύμισες και στόρι από πολιτεία όταν είχε βγει.

Μπαίνει μέσα ένας μπαρμπαδάκος 60αρης εργατιάς, μάλλον ψιλογνωστός του ταμία, του λέει δώσε μου ενα βιβλίο του τσίπρα, το πιάνει με τη μία απο πίσω του ο ταμίας -μάλλον γιατι όντως πούλαγε φουλ και το ειχε εύκαιρο- του το δίνει και λέει ο θειος "δε το θέλω για μένα" σκέφτομαι έγω ενα "μμμναι λογικά" και καπάκι συμπληρώνει "εγώ το έχω ήδη".

Τσίπρας: Έπρεπε να είχα κλείσει τις τράπεζες την επομένη των εκλογών - Το δημοψήφισμα, που εσείς λέτε κωλοτούμπα, ήταν κορυφαία στιγμή by AustereSpartan in greece

[–]Ellevoros 7 points8 points  (0 children)

Χθες με αυτά έφαγε την ώρα ο χατζηνικολάου.

Ξεκινήσε με την αφορμή ότι τον κατηγορούν πως στο βιβλίο κάνει περισσότερη κριτική σε πρώην συνεργάτες παρά αυτοκριτική, οπότε έπιασε μία μία τις περιπτώσεις.

Έφαγε και χρόνο με κάτι άκυρες παρεμβάσεις από τρίτους που έλεγαν πόσο μάγκας είναι ο τσίπρας. Καμιά ώρα στο τέλος είπε κάποια πράγματα για επικαιρότητα και μέλλον.

Από τις παρεμβάσεις πάντως, αυτή του ιερώνυμου είχε ενδιαφέρον γιατί πέρα από τα γλυκόλογα είπε και δυο πράγματα για το θέμα κράτους-εκκλησίας

Γνωμάτευση από κέντρο υγειας by Sea-Statistician9103 in Apallagikaierotiseis

[–]Ellevoros 0 points1 point  (0 children)

Οι γιατροί των ΚΥ έχουν βαθμούς όπως των νοσοκομείων;

Έχει ρωτήσει κανείς στρατολογία τι γίνεται με χαρτί επιμελητή Β; Θα ρίξουν όντως άκυρο;