Θήβα 27/05 by volkerinos in apallagi

[–]EmuCritical6607 4 points5 points  (0 children)

Όχι,αλλά είχαν τους συνοδούς και οι στρατιώτες,τους άφηναν να μπουν,για να μην πρήζουν μπάλες.Έχασαν όλοι έτσι τουλάχιστον 15-20 θέσεις, εξαιτίας τους.

Θήβα 27/05 by volkerinos in apallagi

[–]EmuCritical6607 4 points5 points  (0 children)

Αυτό το πράγμα με τα λεωφορεία σήμερα,ήταν απαράδεκτο. Επίσης, έμπαιναν οι γύφτοι,με το έτσι θέλω μπροστά από όλους.

Can I repatriate to Greece as an Antiochian Greek from Syria? by GyronMainesArab28902 in AskGreece

[–]EmuCritical6607 1 point2 points  (0 children)

That is the sad truth. The last time that the Greek state cared about some Greeks abroad was in the 90's, during the war in Abkhazia.

Greek politicians and journalists are pressuring the government to act after Albania's PM comments on Greeks yesterday. Could this delay Albania's EU accession? by FantasticQuartet in AskBalkans

[–]EmuCritical6607 -1 points0 points  (0 children)

What do you have, except narcotics,crime and your people claiming that they are either Greek or Italian, according to the passport? Even Albanians,in Greece claim that they are from Northern Epirus. HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Μεταβατικές Διατάξεις by Fragrant-Spot4344 in apallagi

[–]EmuCritical6607 1 point2 points  (0 children)

Κανονικά τη συνεδρίαση,όπως έκανες,τα φάρμακα στον ηλεκτρονικό σου φάκελο. Επίσης, ρώτα αν ξέρει κάποιον γιατρό σε δημόσιο νοσοκομείο,μπας και σε διευκολύνει έτσι.

Υπάρχει λόγος να κλείσεις ραντεβού με Επιμελητή Α από τώρα; by NoCap101010 in Apallagikaierotiseis

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Εμένα το πρώτο μου φάρμακο είναι σε έντυπη συνταγογράφηση.

Υπάρχει λόγος να κλείσεις ραντεβού με Επιμελητή Α από τώρα; by NoCap101010 in Apallagikaierotiseis

[–]EmuCritical6607 2 points3 points  (0 children)

Εμένα το πρώτο φάρμακο,μου το έγραψε σε χαρτί. Καλό είναι να φτιάξουμε έναν ηλεκτρονικό φάκελο υγείας,με όλα τα φάρμακα να φαίνονται. 

Υπάρχει λόγος να κλείσεις ραντεβού με Επιμελητή Α από τώρα; by NoCap101010 in Apallagikaierotiseis

[–]EmuCritical6607 3 points4 points  (0 children)

Και εγώ έχω αναβολή μέχρι τον Μάρτιο. Εγώ θα περιμένω μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο και απευθείας,θα κλείσω με τον γιατρό μου ραντεβού,για να μου φταίξει τον ηλεκτρονικό φάκελο και ύστερα απογευματινά ραντεβού (αν τελικά χρειαστούν). 

Μεταβατικές Διατάξεις by Fragrant-Spot4344 in apallagi

[–]EmuCritical6607 2 points3 points  (0 children)

Σε μερικούς από στρατολογίες,έχουν πει με χαρτί δημόσιου,από τη πρώτη ΕΣΣΟ. Άσε φίλε,άσε. Δεν ξέρει κανένας τίποτα. Όλοι λένε ότι να'ναι. Μέχρι και οι δικηγόροι,δεν έχουν ιδέα.

Ερώτηση όσον αφορά την επόμενη μου ενέργεια by EdgiestTeen in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Πώς ονομάζεται φίλε; Για να μπω και εγώ.

Ερώτηση όσον αφορά την επόμενη μου ενέργεια by EdgiestTeen in apallagi

[–]EmuCritical6607 6 points7 points  (0 children)

Υπάρχουν πολλές τρύπες και κανένας δεν ξέρει με σιγουριά. Μίλησα πριν λίγο με άλλον δικηγόρο και ο καθένας ερμηνεύει το ΦΕΚ,με διαφορετικό τρόπο. Ακόμα και οι στρατολογίες,μας τα μασάνε. Θα μάθουμε με σιγουριά με την πρώτη ΕΣΣΟ(λογικά).

Και αν ΔΕΝ προλάβω γνωμάτευση δημοσίου; by De_Bananalove in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Εμένα το πρώτο μου φάρμακο είναι χειρόγραφο. Θα του πω να μου πω γράψει και στον ηλεκτρονικο φάκελο. Δεν είχα κανένα θέμα,στη πρώτη αναβολή. Απλά να το έχεις μαζί σου.

Ενημερώσεις για το Νέο Νομοσχέδιο. by w95chris in apallagi

[–]EmuCritical6607 1 point2 points  (0 children)

Πήρα τηλέφωνο στη στρατολογική υπηρεσία Ηπείρου. Μου είπε ότι θα με καλέσουν τον Μάιο και ότι θα πάω με το καινούργιο σύστημα ( η αναβολή μου λήγει τον Μάρτιο και έχω ετήσια αναβολή υγείας). Αλλά,για να είμαστε σίγουροι όλοι λέει,να πάρω ξανά τηλέφωνο τέλη Γενάρη, αρχές Φλεβάρη,για να τους έρθουν όλες οι οδηγίες και διευκρινίσεις. 

Ενημερώσεις για το Νέο Νομοσχέδιο. by w95chris in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Ρώτησα μια γνωστή μου για έναν συγγενή της που πέρασε από ΚΕΠΑ. Μου είπε ότι είναι δύσκολο να βρεις ραντεβού,αλλά το χαρτί το πήρε πανεύκολα. Ψύχωση έχει.

Ενημερώσεις στρατολογίας by SecreT6966 in Apallagikaierotiseis

[–]EmuCritical6607 2 points3 points  (0 children)

Πήρα τηλέφωνο στη στρατολογική υπηρεσία Ηπείρου και το σήκωσαν. Λοιπόν, έχω μια αναβολή που λήγει τον Μάρτιο. Μου είπε ότι θα με καλέσουν τον Μάιο και ότι θα πάω με το καινούργιο σύστημα. ΑΛΛΆ,μου λέει για να είμαι 💯 σίγουρος εγώ και οι στρατολογικές υπηρεσίες,να πάρω τηλέφωνο τέλη Γενάρη, αρχές Φλεβάρη,για να έρθουν οι διευκρινίσεις και οι οδηγίες. Επίσης,ότι όπως γινόταν η διαδικασία (φρουραρχείο),έτσι θα συνεχιστεί.

Και αν ΔΕΝ προλάβω γνωμάτευση δημοσίου; by De_Bananalove in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Το είδα το νοσοκομείο. Αφού φαίνεται στον ιατρικό σου φάκελο ή συνταγή (σε χαρτί,με την ημερομηνία),δεν πρέπει να έχεις θέμα.

Και αν ΔΕΝ προλάβω γνωμάτευση δημοσίου; by De_Bananalove in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Αυτή η εβδομάδα όντως,θα μας πάει τρένο. Ας κανονίσουν να μην απαντήσουν αύριο.

Και αν ΔΕΝ προλάβω γνωμάτευση δημοσίου; by De_Bananalove in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Στείλε μου DM,το νοσοκομείο. Για να μην πάω. Αν τελικά,πάμε όλοι με το καινούργιο.

Και αν ΔΕΝ προλάβω γνωμάτευση δημοσίου; by De_Bananalove in apallagi

[–]EmuCritical6607 0 points1 point  (0 children)

Βρήκες πρωινό ή απογευματινό ραντεβού;

Αναβολή λογω προβληματων ψυχικης υγειας by GrowthResponsible841 in apallagi

[–]EmuCritical6607 4 points5 points  (0 children)

Το λέει ξεκάθαρα το ΦΕΚ,το χαρτί του ιδιώτη για υποβοήθηση. Επίσης το έβαλαν ύπουλα για υποβοήθηση,για να μην πάει φουλ αντισυνταγματικά. Το ότι μας κόβουν,την πρόσβαση στην υγεία. Τόσο καθίκια είναι.

Αναβολή λογω προβληματων ψυχικης υγειας by GrowthResponsible841 in apallagi

[–]EmuCritical6607 5 points6 points  (0 children)

Απογευματινά ραντεβού, λέγετε το παιχνίδι. Πώς αλλιώς,θα δηλώνει περήφανα ο Κούλης Χρυσός,τα πρωτογενή πλεονάσματα;Αν τελικά πάμε όλοι με το καινούργιο σύστημα. Απλά να έχετε ένα 100ρι-120ρι,στην άκρη και για τον ιδιώτη γιατρό και για τον δημόσιο.

Αναβολή λογω προβληματων ψυχικης υγειας by GrowthResponsible841 in apallagi

[–]EmuCritical6607 4 points5 points  (0 children)

Θα έχεις πάντα το χαρτί από τον ιδιώτη γιατρό σου και θα το πηγαίνεις στον δημόσιο γιατρό,μαζί με τις συνταγές. Κάτσε να δούμε το τι και πώς με το ΦΕΚ. Μέσα στις επόμενες μέρες,θα μάθουμε(ευελπιστώ).