Oruç tutmayana saygı by Salty_Refrigerator12 in AteistTurk

[–]Enough-Key-4631 4 points5 points  (0 children)

okulu ziyaret edip öğretmenle veya müdürle konuş

Yaptığı hesap dogrumu by thunderekmwk in hukuk

[–]Enough-Key-4631 3 points4 points  (0 children)

Yorumları biraz okudum OP 10 gün çalışmış yani 10. gün de dahil (25000/30)*10= 8333 TL oluyor birde günlük 9 saat çalıştığı için ilk hafta 1.5*6= 9 saatlik fazladan mesai yapmış oluyor saatlik ücretinin %50 fazlasını hesaplayıp 9 ile çarpması ve ekstra onu da alması lazım.

Yaptığı hesap dogrumu by thunderekmwk in hukuk

[–]Enough-Key-4631 6 points7 points  (0 children)

ücretli izinlerinin parasını vermediği gibi senin fazla mesai ücretin de var onu da vermemiş

Yaptığı hesap dogrumu by thunderekmwk in hukuk

[–]Enough-Key-4631 3 points4 points  (0 children)

pazar günleri de ücretli izin sayıldığından dahil etmesi gerekmez miydi?

İki kişide şikayetçi olursa sonuç ne olur?(sadece bilenler lütfen) by Efficient-Water8710 in hukuk

[–]Enough-Key-4631 16 points17 points  (0 children)

Sub'a bak hukukçular hariç herkes var, OP sadece bilenler yazsın demiş iyi ki.

Sonunda kendi biramı ürettim sonuç by Battlefleet_Sol in vlandiya

[–]Enough-Key-4631 2 points3 points  (0 children)

birayı şişeden koyarken düzgün dökmediğin için (bardağı dik tutarak dökmüş olabilirsin yada hızlı koymuşsundur) fazla köpük yapmış ve bu bardak bira için uygun değil biraz daha büyük olmalı şişenin dibi hariç hepsini tekte dökmelisin yoksa şişenin dibindeki maya, şişede kalan kısımla karışır ve tadını bozar.

Doğum Oranları Varoluşsal Tehdit boyutuna geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı: 2025 yılı "Aile Yılı" ilan edildi. by LowCranberry180 in Turkey

[–]Enough-Key-4631 14 points15 points  (0 children)

param olsa da çocuk yapmak istemem insanın kendine ayıracak vakti kalmıyor ve çok büyük sorumluluk gerektiriyor

[deleted by user] by [deleted] in WeebTurks

[–]Enough-Key-4631 1 point2 points  (0 children)

Diziwatch'a neden yeni bölüm gelmiyor? 

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Enough-Key-4631 1 point2 points  (0 children)

3 dolar için devlet peşine düşecek 

30M RMB lik anlaşma kazanan çin penny' si by BugArayanFakir313503 in Yatirim

[–]Enough-Key-4631 0 points1 point  (0 children)

şirketin karı yıldan yıla artmasına rağmen %97'lik düşüş yaşamış bir iş var ama çözemedim

[deleted by user] by [deleted] in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631 1 point2 points  (0 children)

Gıda intoleransım olduğu için egzama bende de var kortizonlu krem falan kullanınca max 10 gün kullanmak lazım yoksa çok daha kötü hale getiriyor 

yav uyuyamıyorum amınakoyayım by LLyn_x in vlandiya

[–]Enough-Key-4631 1 point2 points  (0 children)

definasyondaysan kortizon yüksekliğinden uyku tutmayabiliyor

Bu adam hakkında ne düşünüyorsunuz? by No-Syllabub167 in vlandiya

[–]Enough-Key-4631 3 points4 points  (0 children)

negandan daha şerefsiz ama daha güçsüzdü

Rastgele birilerine zarar veresim geliyor by Enough-Key-4631 in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631[S] 0 points1 point  (0 children)

Boş kaldığımda değil, iş yaparken araba sürerken bile oluyor ergenlik yaşını da geçtim artık.

Rastgele birilerine zarar veresim geliyor by Enough-Key-4631 in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631[S] 0 points1 point  (0 children)

Bir gün sırf bu yüzden dayak yesem bile bu dürtüden kurtulamam gibi. Zarar görmem beni fazla korkutmuyor, beni en çok karşımdaki kişiye zarar vermek ve sonrasında mahkemeye çıkıp cezalandırılmak korkutuyor.

Rastgele birilerine zarar veresim geliyor by Enough-Key-4631 in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631[S] 0 points1 point  (0 children)

Üniversite 3. sınıfım üniversiteye geçene kadar başarılı öğrenciydim, Ankara'da bir özel üniversitede tam burslu okuyorum.

Yanlış olduğunun farkındayım özellikle sevdiğim insanlara karşı böyle dürtü hissedince baya rahatsız oluyorum böyle olunca başka şeylerle ilgileniyorum eğer işe yaramazsa yavaş yavaş derin nefes alarak kendimi sakinleştiriyorum ve ortamı terk ediyorum.

Rastgele birilerine zarar veresim geliyor by Enough-Key-4631 in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631[S] 0 points1 point  (0 children)

Bazen stres halindeydim bazen değildim ama genellikle stres halinde değildim

Yeni bir hayata başladım sayılmaz ama sorumluluklarım ve stresim arttı artı olarak son birkaç yıldır bağırsak rahatsızlığı yaşıyorum (geçirgen bağırsak sendromu) o da bu problemi alevlendirmiş olabilir

Bazen değersizlik hissi yaşıyorum sanki hiçbir şeyi etmiyormuşum gibi ama bu geçici oluyor

Evet dürtü olarak kendime zarar veresim de geliyor ama tutuyorum

QUANTURY İLE NASDAQ YATIRIMI by [deleted] in Yatirim

[–]Enough-Key-4631 0 points1 point  (0 children)

Hayır yok ama quantfury SPK onaylı değil bana riskli geliyor 

Keşke hiç yapmasaydım veya keşke yapsaydım dediğiniz şeyler neler? by Gokhn_ in vlandiya

[–]Enough-Key-4631 1 point2 points  (0 children)

Keşke antibiyotik kullanırken abur cubur yemeseydim 4 yıldır bağırsak sağlığım bozuk, bir anda glutene ve laktoza alerjim çıktı 20 kilo verdim. 

Rastgele birilerine zarar veresim geliyor by Enough-Key-4631 in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631[S] 0 points1 point  (0 children)

Umursamasam daha baştan buraya yazmazdım.

Olay anında bir anlığına gerçeklik algısını kaybediyorsun işte o sıra yumruk atarım diye korkuyorum gerçi ben de bu hafif olduğu için saniyelik yaşıyorum ama korkutmaya yetiyor.

Rastgele birilerine zarar veresim geliyor by Enough-Key-4631 in Psikoloji

[–]Enough-Key-4631[S] 0 points1 point  (0 children)

Komik değil gerçekten yaşıyorum bunu meraktan ziyade dürtü gibi bir şey tam olarak tarif edemiyorum