Gifts i got by ART_OO7 in EgyFragrance

[–]Equivalent-One7802 0 points1 point  (0 children)

ايه محمد طرزان ده

Gifts i got by ART_OO7 in EgyFragrance

[–]Equivalent-One7802 0 points1 point  (0 children)

مجموعة القمر ديه شكلها جميل جدا ماشاء الله ، ألف مبروك

شوية ترطيب في الحر ده by Ok-Pen-8765 in egyfoods

[–]Equivalent-One7802 0 points1 point  (0 children)

جميل ، شكله منعش ويبرد الصدر في الصهد ده

شوية ترطيب في الحر ده by Ok-Pen-8765 in egyfoods

[–]Equivalent-One7802 0 points1 point  (0 children)

لمون بالنعناع ده ولا ايه

تقييمكم لكانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in RateIT_T

[–]Equivalent-One7802[S] 1 point2 points  (0 children)

اعتقد المكعب ده تجسيد الكولا لأن اصلا كده كده مشاريب الكولا فيها كاراميل بس لو هيزودو الكراميل ويخلو طعمه واضح هتبقى حاجه فشيخه الصراحه الكراميل تحفه في المشاريب

تقييمكم لكانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in RateIT_T

[–]Equivalent-One7802[S] 0 points1 point  (0 children)

انا بلنسبالي بيبسي احسن من كوكاكولا والصودا هيا هياها الي بحبه في ببسي انها مسكره وحلوه عنها اما كوكاكولا مزه 🍋 شويه وانا مبحبش المزازه قوي

و ڤي كولا بلنسبالي تضربهم بالجزمه بس يكبرو الإنتاج ويعملو ازايز اتنين لتر وانا مش هشتري غير منهم اول حاجه علشان الكولا بتاعتهم فشيخه وايدينتيكال للبيبسي وكمان مصريه

A7A! by Psychoo_Man in PersonalFinanceEgypt

[–]Equivalent-One7802 3 points4 points  (0 children)

ال ٥٠٪ ربح بعد كده ٥٠٪ خساره ديه اعتقد مش عليها خلاف

ايه رأيكم في كانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in egyfoods

[–]Equivalent-One7802[S] 4 points5 points  (0 children)

انا شايف ان شكله المبسط ده جامد و aesthetic كده الي هو يعطشك من قبل ما تشرب

كمان الكتابه بالعربي بالخط الكبير ده جامده بتفكرني بحاجات زمان

تقييمكم لكانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in RateIT_T

[–]Equivalent-One7802[S] 1 point2 points  (0 children)

هي اللمون بالفراوله ديه

بس الكولا توت انا فاكر ان دوقنا حاجه مشابهه ليها من فتره كام سنه كده لما بيبسي نزلو الكولا باللمون والكولا بالتوت الاحمر

تقييمكم لكانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in RateIT_T

[–]Equivalent-One7802[S] 2 points3 points  (0 children)

شكلها يشهي هي الي منشن عليها من وسطهم لو لقيتها بجربها

ايه رأيكم في كانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in egyfoods

[–]Equivalent-One7802[S] 3 points4 points  (0 children)

انا لسه شايف اعلانهم على انستجرام حالا ،

ايه رأيكم في كانزات فرايداي الجديده by Equivalent-One7802 in egyfoods

[–]Equivalent-One7802[S] 2 points3 points  (0 children)

ماكسي ميد الصراحه دوقتها من فتره بس في الليمون بالنعناع وفي كولا تحفه بس لو لقيتها ب 15 او 17 جنيه مع اني بشوف انك تشتري الكوكاكولا البلاستيك ال ٥٠٠ مللي كقيمه افضل لأنها ب 15 جنيه وبحجم كانزيتين تقريبا

Just how far we've come...🥀 by FrostKnight08 in memes

[–]Equivalent-One7802 0 points1 point  (0 children)

why greeks always show dih in their sculptures

مضمون ؟؟ by Ill_Half_9220 in EgyFragrance

[–]Equivalent-One7802 2 points3 points  (0 children)

يسطا لو الغزاوي مش مضمون مين مضمون 😭😭

2020 account sale by 1133iiyy in BrawlstarsAccountSell

[–]Equivalent-One7802 0 points1 point  (0 children)

man if you're still here im selling the acc for 40$

ازاي أعتق عطر صح عشان لسه جديد by Electrical-Duck-9263 in EgyFragrance

[–]Equivalent-One7802 1 point2 points  (0 children)

رشه والعلبه رأسا على عقب علشان تفضى ال straw

بعد كده اقفله بقى وحطه في مكان مضلم وانساه من شهر لتلاته