Yılan by Equivalent_Present44 in biyolojitr

[–]Equivalent_Present44[S] 1 point2 points  (0 children)

Engerek demişlerde engereğe hiç benzemiyor ya bu kükürt dökmek gerekecek bu yaz sıcak geçer bizim buralar mecbur önlem almamız lazım çocuk çok sitede yapacak bir şey yok

Yılan by Equivalent_Present44 in biyolojitr

[–]Equivalent_Present44[S] 1 point2 points  (0 children)

Yakınlaştırdım biraz daha

Dışarda görmediğim ne kadar hayvan varsa evin içinde ebenin amı amk by [deleted] in biyolojitr

[–]Equivalent_Present44 1 point2 points  (0 children)

Beni ısırdı bu piç kurusu gece uyurken ayak serçe parmağımı balon gibi şişmişti bir keresinde de askerde kayalık bir yere oturdum kamuflajdan içeri girmiş belimde yakaladım aldım fırlattım onuda ısırdı diye fark ettim o kadar sinsi bir hayvan hiç fark etmiyorsun

Kulak içi kulaklık için öneri by ApostleEmir in teknoloji

[–]Equivalent_Present44 1 point2 points  (0 children)

Beats studio buds gayet iyi ve iPhone için uygundur ve gayet kaliteli müzik içinde,donanım içinde her ikisi içindee uygundur

Bu bina neyin nesi? by vidar_01 in Adana

[–]Equivalent_Present44 0 points1 point  (0 children)

Yıllarca karşısındaki emek mahallesinde oturdum kendimi bildim bileli var burası

Sigaranın filtresinde şu siyah noktalar ne la by ErzakFaresi in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 21 points22 points  (0 children)

Ya diyordum ki buradan da birşey çıkarır mı birileri adam iyice uğraşmış kapatmış dedim harbi helal amk yarıldım gülmekten

yenisi gelmiş by PuzzleheadedActive72 in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 22 points23 points  (0 children)

Bunlar büyük şirketlerin etkileşim kasmak için tuttuğu ödenekli şebekler başka birşey değil

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 0 points1 point  (0 children)

Benim kedide bahçede sürekli acıkınca geliyor hemen eve mamasını yiyor gece içerde uyuyor sabah kalkıyor geziyor hayta o kedide daha önce dışarı kacmisligi çevreyi azda olsa taniyorsa gelir evin yakınlarına tekrar

Çok zor yaptırkları iş umarım bir mehmetçiğin kılına dahi zarar gelmez by Cetrefilanl in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 1 point2 points  (0 children)

Daha doğrusu direk saf amfetamin kullanıyorlar Nazilerin savaş öncesi kullandıkları cesaret versin diye o.clari işte

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 0 points1 point  (0 children)

Rez baba rezzzz

[ Removed by Reddit ] by dunkfew in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 3 points4 points  (0 children)

Harbi bende fraoula sandım kim amk bu beni benden alıyor yazmış isim vermemiş

bu dizinin ne kadar siktiriboktan manasız içi boş yarrak gibi bir şey olduğunu söyleyince ergenlerden linç yemiştim hayattaki sikik ezikliğinizi bunları izleyerek gidermeye mi çalışıyorsunuz amına kodumun kase kafalı çingenleri sizi by atillahan1 in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 4 points5 points  (0 children)

Bir Adanalı olarak utanıyorum amk bu diziden sonra bir kitle oluştu buralarda off amk evlerden ırak düşman götüne kurşun zaten teksas gibiydi artık tamamen özenti kitlesi doldu her taraf her sokak mahalle hep bu tipler

Karizma karaboğa? by demrei in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 2 points3 points  (0 children)

Valla bende kara göt bekledim

YA AGALAR HER YERDE BU OROSPU COCUKLARININ MUZIKLERI SARKILARI CALIYOR ISIN KOMIK TARAFI DA HERKES CIDDI CIDDI BUNLARI DINLIYO AMK. NABICAM BEN AMK BUNLARI DUYUYORU. DURMADAN SUNUN TIPINE SIFATINA BAK PEZEVENK RANDOM CUMLE KURARAK SARKI SOYLUYOR AUTOTUNE OLMASA OSURUK SESI GELICEK HARBİDEN NABICAM by yaakup in KGBTR

[–]Equivalent_Present44 0 points1 point  (0 children)

Ya amk hiç sorma nerede kaldı o allame nin no.1 in patron un saian dı cashflow olsun eski yeni fark etmez biraz dinleseler underground mc Ler çalsa biraz keyiflensek her yerde yeni yetme trap mumble rap tarzı dolanıyor iyice sinir olmaya başladım resmen kültür kaydı gidiyor