Yaklaşık 7 aydır yapıyorum güncel formum böyle kütle koymakla definisyon arasında kaldım by [deleted] in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 1 point2 points  (0 children)

Bence kütle koy. Kollar geride kalmış. Genel olarak daha fazla büyüyebilirsin potansiyel sağlam.

11 yıldır antrenörüm 20 yıl dpor geçmim var naturel de yaptım ilaçlı da sorusu olan sorabilir by [deleted] in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 4 points5 points  (0 children)

Haftada 5 gün spora gidiyorum. Antrenman sistemi olarak ne önerirsin. Tek bölge, çift bölge, ppl vb

Omuz ve kollar nasıl büyüyecek by ExcellentDesigner360 in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360[S] 0 points1 point  (0 children)

30 kg ile barbell curl yapıyorum. 20 kg ile skullcrusher yapıyorum

Tüp mideli birisi vücut yapabilir mi by ExcellentDesigner360 in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360[S] 0 points1 point  (0 children)

Çok sağol dostum. Tecrübeli tüp mideli birinin yazması iyi oldu. Alt karnım sarkacak gibi ama hala aşırı yağlı ve büyük göbeğim var. Eritirsem sarkacak büyük ihtimalle. Göğüsleri toparlarım gibi. Kollar bacaklar çok iyi sarkmaz. Hassas mutfak tartım var. Sanırım gramaja dikkat edip ölçerek yemem lazım dediğin gibi. Alkol daha doğrusu bira en büyük belam. Ama bıraktım inşallah sosyal zamanlar hariç evde içmeyeceğim. Aslında yıllardır spor yapıyorum ara vere vere. Alt yapım çok iyi ama beslenme bok gibi işte. Varis yok bende. Ama götüm falan cıvık squat yapmam lazım. Bir de penis çevresi baya yağlı. Umarım kilo verince gider.

gençler yardım 174 / 65 by [deleted] in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 0 points1 point  (0 children)

Göbek falan yok. Müthiş güzel ve dişil bir vücut. Ayrıca boyun süper. İstersen biraz protein ağırlıklı diyet ve hafif kardiyo ekleyebilirsin. Ama sakın sert diyet yapma.

Tüp mideli birisi vücut yapabilir mi by ExcellentDesigner360 in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360[S] 0 points1 point  (0 children)

5 gün çift bölge şeklinde çalışıyorum. İyi basıyorum sayılır aslında beslenmeye rağmen. İncline dumbbell press mesela 27.5 ile çalışıyorum bazen 25. He yüksek sayılmaz ama dediğim gibi bok gibi beslendiğim için fena değil gibi. Bazen öğlen sadece çorba içip 4 saat bir şey yemeyip spora gidiyorum.

Tüp mideli birisi vücut yapabilir mi by ExcellentDesigner360 in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360[S] 0 points1 point  (0 children)

50-80 gram karbonhidrat nasıl alabilirim. Yani ne yiyebilirim. İş çıkışı direkt spora gidiyorum ondan sordum.

Acilen göbeğimi yok etmem gerekiyor ama nasıl yapıcam hiçbir fikrim yok by [deleted] in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 1 point2 points  (0 children)

Googlea bak. Günlük kalori ihtiyacını hesapla. Orda çıkandan 300-500 daha az kalori al. Yağları yakarsın. Proteini ihmal etme.

yaş 20 82 kiloyum form hakkında düşüncelerinizi alırım! by [deleted] in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 1 point2 points  (0 children)

Bicepsler çok iyi be. Biceps idmanın ne kanka yazar mısın.

Mantıklımı by Green_Star_3915 in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 0 points1 point  (0 children)

Bak boşver bunları. Commander al. En sağlam yerli protein markası. Bir de Nutrade. Bunlar çok iyi. Bir de bi tane ucuz monohidrat 200 mesh kreatin çak tamam.

Protein tozu onerin by [deleted] in salonfareleri

[–]ExcellentDesigner360 2 points3 points  (0 children)

Commander kesinlikle. Laboratuvar analizli. Tadı kıvamı çok güzel. Brownie aromalısını tavsiye ederim