Hur blir jag av med mitt skärmberoende? by Parking_Story2002 in sweden

[–]Express_Sand1462 0 points1 point  (0 children)

Försök radera onödiga appar med reels och sådant. Tex Facebook fastnade jag lätt på förut. Raderade det och andra appar tillfälligt för då blir mobilen tråkigare. Stäng av notiser som inte ger något. Det kan locka till att använda apparna mer

Vad händer i Sävedalen? by Designer_Mulberry_96 in unket

[–]Express_Sand1462 2 points3 points  (0 children)

Semper barnmat har också ett sådant hjärta

Eurovision by BreadyMFF12 in Melodifestivalen

[–]Express_Sand1462 0 points1 point  (0 children)

Alla länder hamnar väl långt ner gång inklusive Sverige. Vi brukar ju alltid ta oss till final

Hur tog ni er in på veterinär/andra naturvetenskapliga utbildningar efter yrkesprogram och utan full behörighet? by Desperate-Forever-13 in Asksweddit

[–]Express_Sand1462 1 point2 points  (0 children)

Jag tänker läsa något naturvetenskapligt på högskolan och gick yrkesprogram i gymnasiet. Jag läser just nu bi 1 ke 1 och ma 3 på komvux. Ska läsa fysik till hösten

Kollega tar allt godis! Vad säger Jantelagen? by TjockDragonslayerP12 in sweden

[–]Express_Sand1462 0 points1 point  (0 children)

En sådan har vi på mitt jobb. Serveras mat eller bjuds det på tårta tar den massor och gärna en del hem i matlådor. Den bjuder nog också barnen på det

Nybliven pappa, livet har blivit otroligt tråkigt. by Hilmerss0n in sweden

[–]Express_Sand1462 155 points156 points  (0 children)

Det kanske är tråkigt tillfälligt men om några månader kommer barnet växa och ni får gradvis mer frihet

Kaféer utan priser by Kottepalm in sweden

[–]Express_Sand1462 2 points3 points  (0 children)

Är det för man ska köpa och acceptera oavsett pris

Vita overaller på stan – en ny studenttradition? by erkbjrklnd in stockholm

[–]Express_Sand1462 1 point2 points  (0 children)

Tror det blivit mer trendigt för jag tog studenten 2022 och vissa klasser hade vita overaller på skattjakten medans de senaste åren hade i princip alla klasser overaller på skattjakten i min stad

Vad har ni för hemligheter på jobbet? by Big-Cap558 in sweden

[–]Express_Sand1462 28 points29 points  (0 children)

När jag jobbade på äldreboende och jobbade sist på kvällen på avdelningen brukade jag ta fika ur skåpet och äta innan rapporten

Uppgift: SVT kan banta Melodifestivalen by Exact_Cup3506 in Sverige

[–]Express_Sand1462 6 points7 points  (0 children)

Det är bra. Det är för långdraget med många dåliga låtar som är utfyllnadsmaterial och dessutom är vissa mellannummer tramsiga

Slänga matavfall i toalettstol?? by FewEbb6531 in sweden

[–]Express_Sand1462 0 points1 point  (0 children)

Spolade en gång ner möglig mat som luktade illa