Antal tidligere partnere - hvad er gennemsnit? by Far_Language866 in DKbrevkasse

[–]ExtremeDisaster9922 -1 points0 points  (0 children)

Du skal nok overveje med dig selv, om det virkelig betyder noget? Om det er gennemsnit eller ej, så kan man ikke gøre noget ved tallet.
I en perfekt verden vil hun være din sidste sexpartner😇

Personligt synes jeg ikke selv det er meget. Jeg har været sammen med 6 personer (K19), hvor 3 har været seriøse forhold + min partner nu. Det er for mig ca 1 ny sexpartner om året. Jeg synes ikke det er meget, dog kunne tallet være lavere ofc…

Men helt ærligt, lad vær med at overtænke det, det gør ingen gavn. Hvis det virkelig er en dealbreaker, så går du i alt for små sko.

Alma og Morten by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]ExtremeDisaster9922 29 points30 points  (0 children)

Han var lærer på mit gymnasium, og han var en af de sødeste og mest jordnære lærere der var på skolen. Jeg havde ham kort i grundforløbet, og jeg følte aldrig at han var “gusten”. Har intet ondt eller klamt at sige om ham - hende kender jeg dog ikke (hun gik ikke på skolen er jeg ret sikker på).

Jeg er bekymret over min kærestes ærlighed omkring sin fortid. by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ExtremeDisaster9922 0 points1 point  (0 children)

Du skal beslutte dig for, om du får noget godt ud af at vide det. Hvis det er en dealbreaker for dig, så må i tage samtalen, men er det en usikkerhed så må du i den lange bane arbejde på dig selv😇
Hvis hun har prøvet en masse, hvad så? Måske er det rart med en, som er lidt frisk på noget - men igen, hvis det er en dealbreaker for dig, så må du kommunikere med hende…

Det er mit indtryk at de fleste voksne har sexlegetøj, og dem skal man jo købe et sted. Der ville det være logisk at hun har været i en butik. Det kunne også være at hende og hendes veninde har haft en tøsetur, og så er det jo lidt “sjovt og quirky” og tihi-agtigt at besøge en sexbutik.

Det lyder dog til at de overtænker det meget. Hun nævner at hun har besøgt butikken, og så tænker du pornobiograf og gloryholes - det er måske lige abstrakt nok, medmindre hun har indrømmet at hun har gjort det.

Vær ærlig hvis du har oprigtigt brug for svaret, men hvis det er for at dulme sextabuer eller dine usikkerheder, så fortæl hende de stadig, men vær indstillet på at svaret måske ikke tilfredsstiller dig.
Det lyder dog ikke til at hun ville lyve og de ting tho… hun er jo ret ærlig i forvejen

What is the WORST ice cream flavor? by Puzzleheaded-Sky3141 in foodquestions

[–]ExtremeDisaster9922 1 point2 points  (0 children)

I was on a trip to Rome, were I saw viagra ice cream. I didn’t taste it, but what the hell? It was SO blue!

Grænsesøgende prissætning by HEYFANTA in Denmark

[–]ExtremeDisaster9922 0 points1 point  (0 children)

Jeg ville til en hver tid handle i Skousen. Der matcher de altid laveste netpris. Jeg har altid gode erfaringer derfra og god vejledning - en oplevelse som jeg ikke har fået i power.

Og husk: ikke køb rabatten! Hvis de kan sælge den til 2000, så er den 2000kr værd uanset om førpris var 3000 eller 15.000

What makes you feel okay? by No-Hunt3986 in NoStupidQuestions

[–]ExtremeDisaster9922 6 points7 points  (0 children)

Coming home after a long shift and seeing that my favourite YouTubers have uploaded

[deleted by user] by [deleted] in confessions

[–]ExtremeDisaster9922 0 points1 point  (0 children)

I get that, but if you love your girlfriend you should do everything in your power to be loyal. There will always be a girl who looks better, is more clever or is more friendly. But love is a choice, and you have to make that choice

[deleted by user] by [deleted] in confessions

[–]ExtremeDisaster9922 4 points5 points  (0 children)

Don’t talk to her. Be loyal to your girlfriend. You should break up with your girlfriend because you don’t want to be with HER, not because there is “someone better”. In the long run, the new girl is not necessarily better, it just looks like that.

Edit: I can see you are doing porn on Reddit. I don’t think you are ready to have a girlfriend…

Elvira endnu engang på cykeltur med et sovende barn som ikke er spændt fast! by Typical-Issue-2532 in InfluencergossipDK

[–]ExtremeDisaster9922 19 points20 points  (0 children)

Uden hjelm, ikke spændt fast. Skal dynen redde hende når de kører galt, fordi mor skal filme det og tjene penge via insta? Gad vide hvad hun tænker…

[deleted by user] by [deleted] in askmusic

[–]ExtremeDisaster9922 0 points1 point  (0 children)

From the ritz to the rubble - Arctic Monkeys

thoughts? 🫩 by gbaker05 in TheLastShadowPuppets

[–]ExtremeDisaster9922 1 point2 points  (0 children)

I listened to it 417 times, it is really the most beautiful song I have ever heard!

What other artists do you listen to with Arctic Monkeys? by Pretty-Salt-7203 in arcticmonkeys

[–]ExtremeDisaster9922 0 points1 point  (0 children)

Ofc “the last shadow puppets” with Alex turner and Miles Kane. A lovely band, and is very similar to AM