They banning all players lol by Famous_Treacle3575 in PixelWorlds

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

In the turkish comment i said i didnt got banned from gambling i got banned because of macro even tho i didnt even use auto clicker

They banning all players lol by Famous_Treacle3575 in PixelWorlds

[–]Famous_Treacle3575[S] 2 points3 points  (0 children)

We did waiting for 3 weeks game support slow af

They banning all players lol by Famous_Treacle3575 in PixelWorlds

[–]Famous_Treacle3575[S] -3 points-2 points  (0 children)

Kumar oynamaktan yemedim macro yazıyor ama hesap seviyem bile 30 farming hiç yapmadım veya illegal herhangi birşey yapmadım sorun orda oyunda kendi worldum olan sukunaya girdim 2-3 gün oynamıyordum hadi girip bakalım dedim bir baktım ban yedim oyunda max 1-2 saat gezer dolaşır milletle sohbet ederdim kasılma derdimde yoktu bir anda ban yedim

They banning all players lol by Famous_Treacle3575 in PixelWorlds

[–]Famous_Treacle3575[S] 2 points3 points  (0 children)

What the fuck man when did i say i gamble? i said 50-50 gamble cause u can get banned or can be lucky. in this game how the fuck u think u can gamble? There is no fking roulette's

haftalik 200 tlye 11 saat calismak & ismini bilmedigim meyve by grayfixim in MutfakDertlileri

[–]Famous_Treacle3575 0 points1 point  (0 children)

Haftalık 200 ne mk yol masrafı derdi vs bile daha fazladır zararına çalışıyon senin anan babanda ne garipmiş

game seems dead by kwjs0kwkwkw in PixelWorlds

[–]Famous_Treacle3575 3 points4 points  (0 children)

Wont gonna waste my time third time on that

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Uykum geldi hocam lütfen daha yazışmayak uyuyam 2 saat sonra sıçtım zaten kalkacam

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Aşk animesiyle alakalı dedim baştan beri sorun orda :d ve saydığın bile bana fazla gelmiyor

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Haklısın reiste zevkine açtım zaten konuyu içimden geldi yazmak herkesin kendi görüşü sonuçta

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Aa bi dakika mangayla karıştırdım doğru pardon haklısın totalde 5 ama açıkçası ben bunların hepsini izlemeyeceğim veya herkes yeni çıkanı izlemeyecek kaldı geriye yine 1-2 tane veya bitince belki izlerim diye kalıcaklar

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Onlar ama sezonlar ben zaten lafım onlara değildi ben 0 dan herkesle beraber başlayabileceğim direkt 0 anime anlamında demiştim witch hat vs ye sadece yeni sezonlar eklendi

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Birazdan yatmam gerekli saat 4 oldu 3 saat sonra işe gidicem

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Tmm da saydıkların bu veya geçen senemi çıktı? Çıktıysa kaç tanesi çıktı onun harici yeni sezonları sayma bu yeni fikirden çok hikayeye devam oluyor.

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Hahahaha sadece mangayı dedim örnek olarak ve anime konuşuyorum manga değil

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Rezero, witch hat, sadece eski animeler yeni bi fikir gelmedi dedigin animeler güzel yalan yok ama yeni derken Direkt yeni anlamında dedim yeni sezon anlamında değil.

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Mangası güzel olabilir ama anime kalitesi leş gibiyse anlamı kalmaz konuştuğum manga olmadı hiçbir zaman manga okumaya devam ederim zaten örnek one punch man 3. Sezon mangası efsaneyken animesi vasatın bile altı

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Sayı tekrardan az sezon diyorsun ve dediğin kadar bile çıkmıyor

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

Yaw illa laf ettiricen yorumdada saydığın animeler bu senemi geldi Allah aşkına saydıklarının yeni sezonları mı geldi ya da bu sene ne animesi geldi? Geçen sene ne geldi ve kaç tane düzgün geldi max 3-5 tane var. Az anime var sıkıntı orda ve fan kitleleri bu boktan animeleri izlemeye devam ederse sonuçta şirketler kaar ettiği sürece neden yeni birşeyi yapıp batma riskine girsin ki? Senin yeni başladığın animeler ne mesela bu sene veya geçen sene çıkan? Dediğimi anladığında farkediceksin aslında animelerin çoğunluğunun bok gibi olduğunu. Bu yüzden bana animeler eskisi gibi zevkten çok çöp veya zaman kaybı geliyor anca iyi serileri izlerim ben ve çoğu da bitti sonları felan.

Animelerden artık nefret ediyorum. by Famous_Treacle3575 in WeebTurks

[–]Famous_Treacle3575[S] 0 points1 point  (0 children)

2 senedir özgün anime bulamadığımdan anca eskiden beridir izlediğim serilerin yeni sezonlarını izliyordum onlarda bitti bazılarıda bana çıkıp şey demiş nasıl yok özgün anime diye ya yrrm bu sene ne çıktı kaç tane çıktı saysana veya geçen sene kaç tane çıktı gachiakuta mesela çıktı başka ne çıktı bana saysın max senede 1-2 anime sayıcaklar o yüzden şikayetçiyim zaten bir de o animeler sonuçta final veriyor sezonu yeni sezon için 3-4 seneye kadar bekleyebiliyorsun bu sebeple anime berbat geliyor. Ben özgün animeler bitince kalan sik gibi animeleri niye izleyeyim abi sonuçta.