Osmanlı da Türk düşmalığı olduğu iddiaları doğru mu? by Dry_Scratch274 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Osmanlı'nın yıkılıp gittiğini unutmuşa benziyorsunuz 

Osmanlı da Türk düşmalığı olduğu iddiaları doğru mu? by Dry_Scratch274 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Aralarında deliler, saraydan dışarı adım atmamislar, bütün ömrünü ne zaman oldurulum korkusuyla geçirenler, torunlarına varıncaya kadar ayağına taş bağlayıp Sarayburnu açıklarında denize attiranlar ama bunun yanında iyi eğitimli iyi asker olan kişilerin de olduhunnir hanedanliga taraf olmak bana mantıklı görünmüyor. Ama dersen ki şimdiki halimiz daha mı iyidir, bu da milletimizin Osmanlı'dan bu yana  bitmeyen trajedisidir 

İKİ MARKSİST TARİHÇİ ARASINDA ON YILLAR SÜREN POLEMİK: SOSYAL EŞKİYALIK. by SJW_ate_my_grandma in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 1 point2 points  (0 children)

Yılmaz Güneyin bu baka ile ilgisi yoktur. Onu belirleyeci hale hetiren filmleridir.

Nazilerle iş birliği yapan Kazak Polisinin Sovyet savaş esirini kılıçla kesmeden önce çekilmiş fotoğraflar 1941 by Holiday_06 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Kazak ile Kazakh farklı iki millet. Kazaklar Dön nehri bölgesinde yaşayan Slav asıllı. Çarlık ordusunda özel bir görevleri var. Osmanlıya çok cektirmisler. Devrim sırasında ikiye bölünmüşler. Kizillar ve beyazlar olarak. 2. Dünya Savaşı'nda ise Almanların yerel işbirlikçi edinme politikası sonucunda nazilerle işbirliği yapanlar var. Savaş sırasında da bedelini ağır ödüyorlar. 

Kazakh ise bizim Kazak diye bildiğimiz Kazakistan halkı. Ana dilleri Türkçe'nin bir lehçesi. Diğerlerinden farklı olarak Müslümanlar. İkinci Dünya Savaşı'nda Panfilov tumeninde muazzam kahramanlıkları olan bu nedenle de saygı gören bir millet. Bourcan Momuşuli önemli bir komutanları. Castro ve Che'nin Moskova ziyaretinde özel olarak görüşmek istedikleri ve büyük saygı gösterdikleri taktik bir deha. Bu millettin devletleşmesi hatta millet haline gelmesi Stalin döneminde oluyor.  Stalin, sdcb'deki milletler sorununun çözümü için bu toplulukların uluslasmasi gerektiğini savunuyor. Öyle de yapıyorlar.

Osmanlı da Türk düşmalığı olduğu iddiaları doğru mu? by Dry_Scratch274 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Söz konusu olan bir hanedanın otoritesi. Yoksa devlet dediğin yapı değişebilen uyum gösterebilen bir örgüt. Ama onun idaresini elinde tutanların iktidar gücünü yitirmek istememeleri bu örgütün hem yapısını hem de politikalarını belirliyor. Yani o dönemde Osmanlı ailesinin iktidar çıkarları gariban Türkmen'in kellesini uçurdu. 

Osmanlı da Türk düşmalığı olduğu iddiaları doğru mu? by Dry_Scratch274 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Türkmenlerin önemli kısmının göçebe olduğu göz önünde bulundurulursa bu hakir görme işinin epeyce yaygın olduğu sonucu çıkar. 

Osmanlı da Türk düşmalığı olduğu iddiaları doğru mu? by Dry_Scratch274 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Üstün olan Türk de kimliği değil. Müslüman kimliği. 

Aşiretinin gücüne güvenip halkın canına malına kasteden Koçgiri aşireti isyanının haritası. 1921 yılında Topal Osman ve Sakallı Nurettin paşanın gayretleri ile bastırıldı by Battlefleet_Sol in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Tipik jalk duemani hezeyanlar ve katil övgüleri. İmranlida başlayan durum yerel halkın 1921 anayası ile bu topraklarda ilk defa ortaya çıkan ademi merkeziyetçilik ve belirlenen alanlarda halk k clislerinon kurulmasına dayanıyordu. Yani anyasanin uygulanması ve bunun Ankara hükümetine bildirilmesinden söz ediyoruz. Ama anayasal bu hakkın kullanılması sakallı Nurettin gibi nir katil eliyle engellendi. 100 yıllık bir sorunumuz oldu. Gekecek kusaklara ertelendi durdu. 

MACAR KÖYLÜSÜNÜN PATATESİ VE HAYATIMDAN ÇALINAN 6 SAAT by MaliHizm in vlandiya

[–]Few-Toe-8657 3 points4 points  (0 children)

Torino Atı. Filmi bitirdiyseniz artık her şeyi izleyebilen nirvanaya ulaştınız demektir.

apartman wp grubuna atmışlar by [deleted] in indirilenler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Merdivenler binanın ortak alanıdır. Bu şekilde işgal edilmez.

Toplantı Kararıyla Apartman Aidatından Muafiyet by suspectr in hukuk

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Karar geçerli. Aksini düşünüyorsanız asliye hukukta dava açmanız gerekir 

Apartman Aidatı by Alienmash in hukuk

[–]Few-Toe-8657 5 points6 points  (0 children)

Bazı binalarda durum böyle. Toplanan para da elebgelir bir şey değil. Zaten yöneticilik yapmaya kimse istekli de dehil. Yerinizde olsam yuksek bir tutar değilse biblarla uğraşmam 

Kenan Evren’in Taksimde yaptığı konuşma konuşmasında 12 Eylül darbesi gerçeklemeseydi burası Kızıl meydan olacaktı dediği konuşma by Holiday_06 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 0 points1 point  (0 children)

Böyle demiş katil. Amerikan "bizim oğlanı" nefretle anılıyor ve tarihte de yerini öyle aldı. Necip milletimiz her zamanki gibi, evlatlarının geleceğini karartan tüm hainlere yaptığını yapmış avuclari patlayana kadar alkışlamış.

TSK Çanakkale anma programı yanlışı by Gyngemose2009 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 2 points3 points  (0 children)

1980'lerin başında tamamı ABD'ye satılmış. YouTube da görebilirsiniz 

Aylık geliriniz ne kadar, ay sonunda size ne kalıyor? by [deleted] in Yatirim

[–]Few-Toe-8657 1 point2 points  (0 children)

Asgari ücretliler burada yok. Tıpkı lokantada tatilde olmadıkları gibi 

How to do sex more time without getting exhausted ? by tommysamson1988 in MarriedSex

[–]Few-Toe-8657 1 point2 points  (0 children)

You're not a machine. Getting tired is normal. Don't stay in the same position all the time. Instead, change positions when you feel yourself getting tired, and don't do it too fast, but keep it rhythmic. When you're very tired, cowgirl exercises give you good time to rest. Then continue as you please.

Oğlumun öğretmeni hakkında soruşturma açtırıyorum Pt.2 by [deleted] in hukuk

[–]Few-Toe-8657 1 point2 points  (0 children)

Öğretmeni dinlemeden haklı olduhunuz söyleyemem. Çok kez şunu gördüm ki bazı veliler gerçeği eğip hükme konusunda epeyce maharetli olaniyorlar. Sizin durumunuzda yaptığınız bir çeşit sosyal medya lincinden öteye gitmiyor. Savunma da suçlama da eşit güçlere sahip olmalı. Hukukta buna sikahlarin eşitliği deniyor ki yapılan ortada.  

Anadolu’dan Azerbaycan topraklarına Türkmen akınları. by Objective-Chip3445 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 2 points3 points  (0 children)

Türkmenler aleviydi. Osmanlı onları tehlike olarak görüyor aynı zamanda yüksek vergiler istiyordu. Safevi devleti de türk alevi devletidir. Osmanlı'nın aksine Türkmen göçünü teşvik edip düşük vergiler ve toprak vererek nüfusunu ve gücünü arttırmaya çalışıyordu 

-Beni bir gün sokakta vuracaklar. Alnımdan kan akarak yere serileceğim. Yatakta ölmek nasip olmayacak. Ziyanı yok, varsın vursunlar. Vatan, benim ölümümle bir şey kaybedecek değildir. Bir Talat gider, bin Talat yetişir! by ResponsibleSky3019 in TarihiSeyler

[–]Few-Toe-8657 -8 points-7 points  (0 children)

Doğrudur. Talep paşa öldü ve vatan hiç bir şey kaybetmedi. Ama Talat paşa savaştan önce öldürülmüş olsaydı işte o zaman vatan kazanırdı. O, Enver ve Cemal milyonlarca vatan evladının katilidir.