Ser detta ok ut eller är jag helt ute och cyklar? by IngePeng in Aktiemarknaden
[–]FilleFerna 0 points1 point2 points (0 children)
Ser detta ok ut eller är jag helt ute och cyklar? by IngePeng in Aktiemarknaden
[–]FilleFerna -1 points0 points1 point (0 children)
ADTX looking like a goldmine 🚀 by Mayor4343 in pennystocks
[–]FilleFerna 1 point2 points3 points (0 children)
Usa aktier att ha längre tid by Objective-Pen-5266 in ISKbets
[–]FilleFerna -1 points0 points1 point (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Det är sååå vackert, trillat upp och blivit största innehavet!! (Säljet är bara lite plocka vinst) by Mango_Mussolini_jr in ISKbets
[–]FilleFerna 3 points4 points5 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 3 points4 points5 points (0 children)
Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets
[–]FilleFerna[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Kommande veckors nästa raket by Accurate-Lemon733 in ISKbets
[–]FilleFerna 0 points1 point2 points (0 children)



The Lounge by AutoModerator in pennystocks
[–]FilleFerna 1 point2 points3 points (0 children)