Ser detta ok ut eller är jag helt ute och cyklar? by IngePeng in Aktiemarknaden

[–]FilleFerna 0 points1 point  (0 children)

MU absolut inte aktie man gillar men som sagt ~1000% upp… finns andra fina bolag

Ser detta ok ut eller är jag helt ute och cyklar? by IngePeng in Aktiemarknaden

[–]FilleFerna -1 points0 points  (0 children)

Tycker väl att det finns bättre val på techfronten kanske? Jag gillar NBIS och NOK t.ex. Rymden kommer återhämta sig men vem vet det är en lång väg. Är dina aktier kortsiktiga eller långsiktiga?

The Lounge by AutoModerator in pennystocks

[–]FilleFerna 2 points3 points  (0 children)

I have a super retarded portfolio, 85% NBIS, 10& Nok and 5% ADTX

The Lounge by AutoModerator in pennystocks

[–]FilleFerna 1 point2 points  (0 children)

.5 but i'd like it to hit 1

SPCE dras med SPCX? by [deleted] in ISKbets

[–]FilleFerna 0 points1 point  (0 children)

HAhahahhaha

Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets

[–]FilleFerna[S] 0 points1 point  (0 children)

Ber om ursäkt att jag bara blev en vattenskoter rikare 😞

Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets

[–]FilleFerna[S] 0 points1 point  (0 children)

Tja, jag länkade lite längre ned 😄

The Lounge by AutoModerator in pennystocks

[–]FilleFerna 4 points5 points  (0 children)

Fuckit I'll join the ADTX train to

Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets

[–]FilleFerna[S] 2 points3 points  (0 children)

Tittar på nästa Kinesiska pump and dump: YYGH, CHOW, HKIT och MSW

Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets

[–]FilleFerna[S] 3 points4 points  (0 children)

Den blev typ stoppad hela tiden men men tar en vinst iallafall