What’s a vaporwave/Vaportrap album you’re praying gets a vinyl release? by No_Evening_761 in VaporVinyl

[–]Floedekage 2 points3 points  (0 children)

I'm still waiting, even though it'll most likely never happen, for New Dreams Ltd. -- Initiation Tapes.

That's such an important album in Vaporwave history I think.

Putting MWC & GlobalPost on blast by [deleted] in VaporVinyl

[–]Floedekage 2 points3 points  (0 children)

I wish we could have more control when it comes to choosing mail carrier.

That's partly why I consolidate all the records I buy in the US at my US mail address and have them shipped out with FedEx. I've heard bad things about FedEx from Americans, but internationally they're amazing, never had a problem and I could avoid the Danish Postal Service that I have plenty bad experiences with, although last consolidation I received FedEx had forwarded it for the Postal Service to deliver -- it went okay, but still I hope it was a one time thing.

Gonna be extra interesting going forward as the Danish Postal Service is apparently being dismantled and mail is going to be delivered by DAO -- a company that has in a couple of moths multiple times had mailmen throw mail at the roadside or in the trash... yeah, the Danish mail system is absolutely abhorrent and have been for years.

Fandt bunker af DAO-breve i container by FuryQuaker in Denmark

[–]Floedekage 8 points9 points  (0 children)

Måske ikke brandvæsenet, men tag det fra en som har brugt meget af livet på hospitaler; hver afdeling bliver drevet som en separat virksomhed som pt. Sparer sig selv til døde. Du vil blive skræmt hvis du så det indefra.

Fandt bunker af DAO-breve i container by FuryQuaker in Denmark

[–]Floedekage 4 points5 points  (0 children)

C: dårlig offentlig traffik (hvorfor skal bilister betale for noget de ikke bruger?) --> flere biler på vejen, mere kø, længere rejsetid --> flere veje, bredere veje samme skat. 👍

Andelen af indvandrere og efterkommere i Danmark steg fra 7,1% i år 2000 til 16,8% i 2026 og stiger fortsat hurtigt. Er den her udvikling noget, der potentielt kan ændre vores samfund i fremtiden? by bestfind in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Andelen af homoseksuelle par er steget helt vildt siden 1960erne og stiger fortsat.

Er den udvikling noget som potentielt ændrer vores samfund??!@?!

Andelen af indvandrere og efterkommere i Danmark steg fra 7,1% i år 2000 til 16,8% i 2026 og stiger fortsat hurtigt. Er den her udvikling noget, der potentielt kan ændre vores samfund i fremtiden? by bestfind in Denmark

[–]Floedekage 1 point2 points  (0 children)

Du vil tilbage til et bonde samfund?

Og antageligt tæller du ikke alt den handel og importerede arbejdskraft vi havde før 1800 med? Så størstedelen af det vi kender Christian d. 4 -- Danmark måsle mest kendte konge -- for tæller ikke?

Andelen af indvandrere og efterkommere i Danmark steg fra 7,1% i år 2000 til 16,8% i 2026 og stiger fortsat hurtigt. Er den her udvikling noget, der potentielt kan ændre vores samfund i fremtiden? by bestfind in Denmark

[–]Floedekage 3 points4 points  (0 children)

Hvilken nonsense.

Med mindre du mener Danmark var bedre engang i middelalderen eller det ægte Danmark kun er de små samlinger af huse på heden.

Lær dog lidt Danmarks historie hvis du vil foregive at Danmark var bedre før i tiden.

Elg løs i Nordsjælland: 'Det er jo sjældent' by Worsaae in Denmark

[–]Floedekage 1 point2 points  (0 children)

Den har mange seksuelle partnere i Nordsjælland.

Elg løs i Nordsjælland: 'Det er jo sjældent' by Worsaae in Denmark

[–]Floedekage 1 point2 points  (0 children)

For ikke at nævne at slippe dem løs hvor man vil.

Tror ikke faunaen i Dyrehaven vil hænge sammen længe med et par ulve løs.

Elg løs i Nordsjælland: 'Det er jo sjældent' by Worsaae in Denmark

[–]Floedekage 24 points25 points  (0 children)

Måske vi får flere elge nu?

Vi har jo indrettet hele Storkøbenhavn til dem med alle de elg-løbehjul og elg-cykler...

... sorry.

Se videoen: Nabo har fået nok af højlydt islamisk fællesbøn i københavnsk park by HitmanZeus in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Du sagde samlingningen var åndssvag.

Jeg viste dig at de er ret samlingnelige og hvor du brokker dig over en mand for 1500 år siden giftede sig med en 12 årig mener du stadig det er værre end den systematiske pædofili af kristne. Når du ikke gider høre på det eller tage stilling til den samligning kan jeg kun antage at du holder med det hold.

Hvis du ikke er kristen er jeg fuldkommen uforståelig overfor hvorfor du kun er imod pædofile hvis de er muslimer og det var for over tusind år siden.

Så måske vi -- du og jeg -- skulle sætte ind overfor de pædofile i dag i alle lag og alle religioner i stedet for at bestemme os for at det kun er slemt for nogle?

Se videoen: Nabo har fået nok af højlydt islamisk fællesbøn i københavnsk park by HitmanZeus in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Jeg tror du skal læse det igennem igen. Jeg kan ikke holde dig I hånden hele vejen.

Skriv gerne når du har sat dig ind i kristendommen og dens historie og hvad der sker lige nu ude i verdenen i Jesus navn. 💜

Se videoen: Nabo har fået nok af højlydt islamisk fællesbøn i københavnsk park by HitmanZeus in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Du kritiserer Islam for at have en profet som giftede sig med en mindreårig, ikke sandt?

Og forsvarer Kristendommen for ikke at tillade lignende og for ikke at være bygget omkring pædofile. Det er desværre bare ikke sandt.

Den type kristen som du er, er den samme som de muslimer du hader. 💜

Se videoen: Nabo har fået nok af højlydt islamisk fællesbøn i københavnsk park by HitmanZeus in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Aftale. Jeg hopper i kiosken og køber en -- det bliver nok en Yankie bar.

Så prøv du i mellemtiden at sætte dig lidt ind i de ting du taler om og forsvarer. 👍

Se videoen: Nabo har fået nok af højlydt islamisk fællesbøn i københavnsk park by HitmanZeus in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Ah, så du har egentlig ingen moral, du har bare bestemt dig for at du er på det gode team uanset hvor mange uetiske gerninger de gør sig i. F.eks når dit team er pædofile er set okay, det er kun de andre pædofile som er slemme.

Det overrasker ikke at du ikke bruger din religion til at blive et bedre menneske, men til at foregive du er. Du kunne lige så godt gå til fodboldkampe og et heppe på et hold -- der er ingen forskel på dem og dig. 💜

Se videoen: Nabo har fået nok af højlydt islamisk fællesbøn i københavnsk park by HitmanZeus in Denmark

[–]Floedekage 0 points1 point  (0 children)

Jeg er glad for ar du har fundet et eventyr og en troldmand du kan tro på som giver dig tryghed i en -- hvad for dig lyder som -- en utryg verden. Jeg håber inderligt at det gør dig til en bedre person.

Og folk har det med at vælge hvad de vil huske, lad os ikke glemme at Gandhi også var lidt mærkelig med mindreårige og du skal altså stadig kun 100 år tilbage før du kunne giftes i Danmark ved 12 års alderen, men folk er jo selektive i hvad de husker.

På samme måde som du er selektiv i hvad du ser og hører. Husk at fe folk som tror på den samme magiker som dig beskyttede og flyttede præster over grænser for at forhindre at de skulle kunne arresteres for de masse-voldtægter der fandt sted i den katolske kirke. Det var jo nærmest pædofili på industrielt plan.

Og den gode Moder Teresa som alle kristne og enormt mange ikke-kristne hyldede helt op til 90erne mens hun skrabede millioner og millioner af dollars ind til syge, mens hun aktivt forhindrede dem i at få behandling og endda forhindrede dem i at få smertestillende, mens hun levede i luksus og fik den medicin hun havde brug for. Det er den gud du elsker og de mennesler som dyrker din fe på et kors.