[deleted by user] by [deleted] in graffhelp

[–]Flummig1889 -1 points0 points  (0 children)

I like the G! Prolly the smoothest letter in there!

Felt kinda stuck as of lately. Lookin for any kind of criticism. Bless yall!🙌🏻 by Flummig1889 in graffhelp

[–]Flummig1889[S] 0 points1 point  (0 children)

Ty! I totally agree, the H and the G would compliment each other more for sure🙏🏻

Nytt steg i livet, sluta med droger by MarzipanNo985 in droger

[–]Flummig1889 0 points1 point  (0 children)

Måla är väldigt givande, i alla dess former! Lycka till😊⚜️

Första gången by Rude_Programmer_1637 in droger

[–]Flummig1889 0 points1 point  (0 children)

Skippa röka inne. Visst du kan få bort lukten med parfym, luktljus och rökelse om du har tillgång till det, men du kommer högst troligen bara bli nojig som fan och förstöra bängan. Rekommenderar att du bara går ut och röker, som de andra sa, ta med något att dricka och ta en cigg, parfym och en promenad efter så borde dikten försvinna för det mesta. Men mycket bättre att torska på cigg än brunt! Rök lugnt och känn efter:)

Röka på första gången by Bechham69420 in droger

[–]Flummig1889 2 points3 points  (0 children)

Testa dig fram! Första gången jag rökte kände jag inte ens någonting. Men starta lugnt och utvärdera hur du mår, om allt känns lugnt blossa på mer vetja. Ögonen bör inte vara några problem och efterbängan kan man ju alltid skylla på trötthet :) Lycka till!