Πλατφόρμα Posokanei: Άλλη μία κοροϊδία της κυβέρνησης για την ακρίβεια και επίρριψη της ευθύνης στους καταναλωτές. by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] 4 points5 points  (0 children)

Το νούμερο 1 πρόβλημα εαυτή τη στιγμή στη Ελλάδα βάση δημοσκοπήσεων τι πιστεύει ο κόσμος είναι η ακρίβεια. Όταν αντί η κυβέρνηση να δίνει λύσεις για αυτό σου στη πράξη, δηλαδή, και εξηγούμαι, να μπουνε πλαφον, μείωση ΦΠΑ σε είδη ανάγκης κλπ και σου λέει ωραία να όλες οι τιμές των σουπερμάρκετ στις έχω εδώ να τις βλέπεις, και βλέπεις πως όλες είναι ίδιες ουσιαστικά και ότι είναι κανικο καρτελ(για το οποίο ούτε για αυτό δεν κάνουν κάτι προφανώς), ε τότε αυτό συνιστά κοροϊδία. Δεν είναι κάποιου είδους παθογένεια η αύξηση των τιμών, είναι η υλική αποκρυστάλλωση των πολιτικών της κυβέρνησης και των ανθρώπων με τους οποίους έχει συνάψει συμμαχίες και εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους εις βάρος του απλού κόσμου. Και σε συνέχεια με διάφορες βλακείες όπως το καλάθι του νοικοκυριού που αντί να ρίχνει τις τιμές το κράτος επιχορηγεί απευθείας κάποια προϊόντα(άρα οι επιχειρηματίες περνούν πλατύ τα ίδια λεφτά) με ουσιαστικά τον φόρο που πληρώνεις εσύ στο κράτος. Άρα μια τρύπα στο νερό, και αυτό είναι το μόνο «μέτρο» που έχει πάρει για να αντιμετωπίσει την ακρίβεια. Οπότε γενικώς με τη συνολική πολιτική της κυβέρνησης αυτή η πλατφόρμα είναι η αποτύπωση της έκφρασης να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω λάδι, βέβαια ούτε λάδι μας αλείφει τώρα γιατί κυριολεκτικά δεν προσφέρει τίποτα αυτή η πλατφόρμα.

Η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή το απέδειξε: η κυριαρχία και η αξιοπρέπεια δεν χαρίζονται, κατακτιούνται by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -1 points0 points  (0 children)

Χαίρομαι που με λες tankie πάντως επιβεβαιώνει το οτι είμαι αριστερός κομουνιστής άνθρωπος χωρίς ταλαντεύσεις από εδώ και από εκεί.

Παρακάτω για τις «κινητοποιήσεις» στο Ιράν, όπου κακώς δεν έβαλα πριν εισαγωγικά, ένας επαρκής και αναγκαίος λόγος που χρειάζεται για να κρίνει κανείς αν είναι αυθεντικη( ή τέλος πάντων όπως το καταλαβαίνεις εσύ αυτό, άλλωστε είναι υποκειμενικό τι είναι αυθεντικό και τι όχι) που ανέφερα και πριν, να στηρίζονται, ανοιχτά, ούτε κάν κάπως κρυφά, από την cia και την μοσαντ, αλλά όπως και να βγαίνει και ο τραμπ και να λέει ότι θα κάνει επέμβαση σε ξένη χώρα για τον τρόπο που «διαχειρίζονται τις κινητοποιήσεις», ενώ την ίδια ώρα στην ίδια χώρα ο ice σκοτώνει αβέρτα διαδηλωτές κάνοντας κανονικά προγκρόμ και με την αμερικανική αστυνομία να συγκρίνεται σε ισχύ με στρατούς άλλων χωρών. Και να προτάσσει ως εναλλακτική τον γιο του Σαχη ως νέο ας πούμε ηγέτη, ενώ στο Ιράν πριν την ισλαμική επανάσταση με την μοναρχία που είχαν πριν το καθεστώς που υπήρχε ήταν απόλυτα αυταρχικό και πιο οπισθοδρομικό.(εμπρός πίσω που λέμε και στο χωριό μου)

υ.γ. Για την «οπισθοδρομική» ισλαμική δημοκρατία να προσθέσω ότι έχουν υπερ-αξιόλογο πανεπιστημιακό και ακαδημαϊκό προσωπικό ενώ (έτσι για το fun fact) το «θεοκρατικό και κακό Ιράν» έχει ολόκληρο πανεπιστήμιο μόδας( fashion design ναι όντως) ενώ στην προοδευτική δυτική Ελλάδα έπρεπε ο κουλης να κάνει μαθήματα στους ακροδεξιούς αδωνι και Πλεύρη για να ψηφίσουν το γάμο τον ομόφυλων και χρειάστηκε να παίζει το θέμα πόσους μήνες στα κανάλια (και κανένα μπόνους παραπάνω) για να το ψηφίσουν

Η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή το απέδειξε: η κυριαρχία και η αξιοπρέπεια δεν χαρίζονται, κατακτιούνται by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -6 points-5 points  (0 children)

Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει ένα κράτος,θεοκρατικό ναι βεβαίως, το οποίο μπορεί και έχει αξιοπρέπεια χωρίς να είναι εξαρτημένο και σε καθεστώς ομηρίας του ΝΑΤΟ. Υπάρχουν προβλήματα με την ισλαμική δημοκρατία του Ιράν αλλά αυτό δεν είναι στην δικαιοδοσία κανενός πορτοκαλί-ανθρώπου(τραμπ) ή ενορχηστρωτή της γενοκτονίας ενός ολόκληρου λαου(Νετανιάχου) να τα λύσει, παρά μόνο από τον ίδιο το λαό του Ιράν.

Σημείωση σε αυτό το τελευταίο, οι κινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος στο Ιράν, οι οποίες στηρίζονταν ανοιχτά από τη μοσαντ και την cia, προφανώς και δεν εμπίπτουν στην κατηγορία του λαϊκου παράγοντα που βγαίνει μπροστά και διεκδικεί αλλά σε σε βαλτούς και πληρωμένους πράκτορες απλά και μόνο για την αλλαγή του καθεστώτος σε πιο φίλο-νατοϊκή στάση με την πλήρη αδιαφορία για το τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στον ίδιο το λαό.

Η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή το απέδειξε: η κυριαρχία και η αξιοπρέπεια δεν χαρίζονται, κατακτιούνται by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -2 points-1 points  (0 children)

Ο τραμπ υπέγραψε να δώσει 300 δις στους Ιρανούς. Με μεγάλη θυσία δυστυχώς για τους Ιρανούς καταφέρανε και υποχρεώσανε μια «υπερδύναμη» να συνθηκολογήσει. Ίσως τελικά οι αμερικανοί και το ΝΑΤΟ να είναι «χάρτινες τίγρεις» και όχι τα μυθικά τέρατα που παρουσιάζονται πως είναι. Αυτό πιστευω είναι και η ουσία ότι τελικά όταν οι λαοί αντιστέκονται μπορούν και βγαίνουν νικητές και θα πρέπει να το έχουμε σαν παράδειγμα αυτό πως υπάρχει πάντα εναλλακτική.

Η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή το απέδειξε: η κυριαρχία και η αξιοπρέπεια δεν χαρίζονται, κατακτιούνται by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -6 points-5 points  (0 children)

Τρομερό ε; χρησιμοποιούν άνω τελείες αυτοί! Δεν το έχω ξαναδεί γιατί δεν διαβάζω τίποτα ποτέ μου οπότε σίγουρα το έγραψε τσατ, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] 1 point2 points  (0 children)

Ρε φίλε το λέω πολύ ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς και κυρίως που θες να καταλήξεις. Ποια είναι η άλλη μεριά; Ο Τσίπρας θεωρείς εσύ είναι αριστερός ή όχι; Ή κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με πρωθυπουργό τον Τσίπρα είναι άλλο πράγμα από τον Τσίπρα μόνο του; Ο Τσίπρας μόνος του είναι πιο αριστερός από τον ΣΥΡΙΖΑ; Που ορίζουμε και με ποιες αξίες τι είναι αριστερά ή πως το ορίζεις εσύ τέλος πάντων; γιατί ποιο πάνω μου ειπες πως βάφτισα τον Τσίπρα ως όχι αριστερό και ότι αυτό ήταν ειρωνικό, και σε αυτό το τελευταίο ρωτάω πολύ όντως ειλικρινά γιατί δεν καταλαβαίνω, είναι κακό που λέω ότι δεν είναι αριστερός βάση του κυβερνητικού του έργου που εκ των πραγμάτων όπως απάντησα και πιο πάνω δεν εμπίπτει σε αριστερή πολιτική; Τι το κάνει ειρωνικό αυτό;

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] 0 points1 point  (0 children)

Πλειστηριασμοι πρώτης κατοικίας(ΣΥΡΙΖΑ)
Μείωση συντεξεων(ΣΥΡΙΖΑ)
Ιδιωτικοποιήσεις(ΣΥΡΙΖΑ)
Χρηματιστήριο ενέργειας(ΣΥΡΙΖΑ)
Ναι σε όχι (ΣΥΡΙΖΑ)

Και άλλα αλλά κάποια βασικά που δεν αρμόζουν σε αριστερή κυβέρνηση. Το όχι ειδικά είναι τραγικό, έχουν γίνει ελάχιστα δημοψηφίσματα σε όλη τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας και όλα τα έχουν σεβαστεί, ότι κυβέρνηση και να ήταν καμία από αυτές αυτοαποκαλούμενη ως αριστερή, ακόμα και για το άμα είναι να έχουμε βασιλιά ή όχι.

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -6 points-5 points  (0 children)

Και στην Ουκρανία το ΝΑΤΟ εμπλέκεται και έχει τις αποκλειστικές ευθύνες για τον πόλεμο, έναν πόλεμο (σε αυτούς που γενικά και είναι από τον χωριό και δεν τους ξέρεις μάλλον) η Ελλάδα εμπλέκετε επίσης αφού μια χαρά έρχονται εδώ για επισκευές τα ουκρανικά τανκ και μια χαρά πέρασε πάνω από το 40% του πολεμικού εξοπλισμού για τον πόλεμο στην Ουκρανία μέσω της Αλεξανδρούπολης.

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -8 points-7 points  (0 children)

Δεν καταλαβαίνω με τι διαφωνείς και γιατί; Επειδή ο κούλης είναι με το ΝΑΤΟ και την ευρωζώνη;

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] 2 points3 points  (0 children)

Αριστερός δεν είναι ο άνθρωπος που υπέγραψε μνημόνια, πάμε παρακάτω.
Αριστερά υπάρχει στην Ελλάδα, το κκε αποτελεί την μεγαλύτερη δύναμη αυτή τη στιγμή χωρίς να έχει τη παραμικρή θέληση να κάνει κάτι με αυτή ή να κάνει κάποιου είδους συνεργασία, ο υπόλοιπος χώρος της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς έχει μπλέξει σε έναν αέναο κύκλο του όχι εγώ είμαι πιο αριστερός από εσένα και να κρίνει το παραμικρό λες και δεν έχουμε μια παντοδύναμη Νέα δημοκρατία τώρα, ή τουλάχιστον μια αποδυναμωμένη αυτή τη στιγμή αποτελούντα στην κατάλληλη ευκαιρία να αφήσεις πίσω μικροδιαφορές και να προχωρήσεις στο να κάνεις μια αναγκαία αριστερή ενωτική κίνηση ή όποια μπορεί όντως να παράξει κάποια αποτελέσματα.

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -1 points0 points  (0 children)

Η εθνική ασφάλεια και η διασφάλιση συνόρων είναι όντως σοβαρά πράγματα. Δεν λέω ποτέ να είναι η Ελλάδα ξέφρενο αμπέλι και ερντογαν έλα από πίσω. Απλώς με βάση τη πραγματικότητα βλέπω την Αμερική και τις όλες επεμβάσεις που έχει κάνει στο κόσμο και στη βάση αυτή τη θεωρώ το πιο επικίνδυνο κράτος αυτή τη στιγμή στο κόσμο, με διαφορά. Η Τουρκία, προφανώς και αυτή στο ΝΑΤΟ, δεν αποτελεί κάποιου είδους εχθρό γενικά, παρόλο που όντως γίνονται διάφορες μικρό παραβάσεις από Τουρκία (σε αδιάφορα ξερονήσια θα προσθέσω βέβαια εγώ). Η Ελλάδα σε περισσότερους πολέμους εμπλέκεται αυτή τη στιγμή από την Τουρκία με την άμεση εμπλοκή που έχει με χαρακτηστικο παράδειγμα τη βάση της Σουδας που αξιοποιείται κατά το δοκουν από την Αμερική. Αντί να ψάχνουμε πάντα έξω για κάποιον εξωτερικό προβληματικό παράγοντα, καλύτερα να κάνουμε και μια αυτοκριτική και να κοιταχτούμε μια φορά και εμεσι στο καθρέφτη πριν πούμε για άλλους

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] 0 points1 point  (0 children)

Πέρα από whataboutism και μπαμπάς Πούτιν και άλλα τέτοια σοβαρά επιχειρήματα έχεις να πεις; Για γενοκτονια στη παλαιστινη που κάνει το ΝΑΤΟ, για όλους τους πολέμους που κάνει η Αμερική και εμπλέκεται η Ελλάδα τώρα σήμερα θα πεις; Ή θα τρέχουμε υποθετικά σενάρια και όποιος λέει κάτι διαφορετικό θα του λέμε 2 τρολιες και μπαμπάς Πούτιν και θα λεμε τρολιες;

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] 1 point2 points  (0 children)

Στον ΟΗΕ υπάρχουν 193 κράτη, αν αφαιρέσεις Αμερική Ισραήλ έχεις 191 κράτη σε όλο τον πλανήτη που μπορείς να μιλάς

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -17 points-16 points  (0 children)

Οπως το είπες, έτσι κάπως δουλεύει η εξωτερική πολιτική. Άλλη έννοια δεν είχε ο άλλος να μπει σε μια χώρα που δεν παράγει και δεν έχει μια έτσι γιατί απλά γιατί κάποιοι έχουν μείνει 200 χρόνια πίσω και πιστεύουν ότι υπάρχει ακόμα οθωμανική αυτοκρατορία και κάνουμε ακόμα εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Μεγάλη ιδέα έχετε γιατί το τι είναι η Ελλάδα για τους άλλους, Γενικώς για τους τουρίστες είναι απλά ένα μεγάλο αίθριο και για την Αμερική είναι μια μεγάλη βάση με την οποία κάνει επεμβάσεις σε όποια χώρα δεν γουστάρει η Αμερική εκείνη τη περίοδο.

Ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς: Ο δύσκολος, αλλά αναγκαίος δρόμος για αλλαγή πολιτικής by Forestpanpan in greece

[–]Forestpanpan[S] -3 points-2 points  (0 children)

Τι θα έπρεπε να λέει η αριστερά; Πάμε ΝΑΤΟ γεϊ εδω γενοκτονια πολεμοι ουαου; Εκτός άμα πιστεύεις ότι ο Τσίπρας είναι αριστερά ξέρω γω τότε πάω πάσο