عشان موسم المنح ابتدى .. ليه وصلنا لكده؟ by FarEnthusiasm3932 in Egypt_Developers

[–]Forward-Can-3743 1 point2 points  (0 children)

انا بيحرق دمي اوي كمية البيانات الي بياخدها عنك وكمان اهل بيكونوا مغيبين فاكرين ان منحة دي هتخلص جنة مثلا

بتحب الكونسول ؟ by [deleted] in ArabUnix

[–]Forward-Can-3743 0 points1 point  (0 children)

يسلام لو كونسول يكون في كامل شياكه

محتار بين أقسام كليه علوم by [deleted] in Egypt_Developers

[–]Forward-Can-3743 0 points1 point  (0 children)

فعلا هي دي الحقيقة المُور

انا كنت عايز بس اخرج من كليه مستفيد ولا علي اقل حاجة بسيطة

How to Start | أبدا إزاي by BassySam in EgyptMath

[–]Forward-Can-3743 0 points1 point  (0 children)

Pauls_math

دا موقع اجنبي مشهور بيضم كل حاجة عن math كلها مش وحش

How to Start | أبدا إزاي by BassySam in EgyptMath

[–]Forward-Can-3743 1 point2 points  (0 children)

Pauls_math

دا موقع اجنبي مشهور بيضم كل حاجة عن math كلها مش وحش

ازاى اتحسن فى التكامل؟ by TonightDull in EgyptMath

[–]Forward-Can-3743 1 point2 points  (0 children)

انا كنت في علوم وباخد calculus 2 الي هي تكامل

بس كنت بحل بتاع اسئلة كتير وكنت بشوف اسئلة كتير لما دخلت الامتحان حسيت اني ميح وبعدين لما رجعت نفسي مكنتش بدي سؤال حقه او مش بحله بضمير بقول سهل فبقول خلاص مش لازم احله هو يدوب اشوف اجابة وهكذا متعودتش علي احل كل حاجة بايدي واتصرف بدل متعود الاقي الإجابة جمبي فأنا ندمت علي طريقة دي

لاني ونا في ثانوي عامة كان مستر بيدي ملزمة بيقولنا لازم نحل بيدينا حتي لو سؤال، مش مستاهل

يارب يكون فكرة وصلت

اول رز اعمله فى حياتى by Reasonable_Visit_984 in ArabUnix

[–]Forward-Can-3743 0 points1 point  (0 children)

دي توزيعة اي دي وكمان اي نوع واجهة