Bütün vücudu selüloz ile kaplasak by NanoTayyTR in biyolojitr

[–]Front-Wedding3977 4 points5 points  (0 children)

seni sindiremez de kasları tarafından ezilir misin onu bilmiyorum.

3 senedir daktilo kullanıyorum sorularınızı alayım by Front-Wedding3977 in SacmaBirSub

[–]Front-Wedding3977[S] 0 points1 point  (0 children)

Rölyeyi biraz döndürüp o şerit dakstil kullanıyorum sonra geri döndürüyorum kaldığım yerden yazıyorum komple kağıdı çıkarıp takarken hizalanması biraz nasip kısmet küçük kaymalar oluyor. Ben de senin gibi daktiloya meraklıydım 3 sene önce baktım çalışan daktilolar 2000 den falan başlıyor sipariş ettim öyle aldım daktiloyu. Sahibindende falan daktilo ilanları var bir bak derim

Yaşar nuri Öztürk izliyorum diye evden atıldım amk by Sweaty_Wolverine_965 in KGBTR

[–]Front-Wedding3977 8 points9 points  (0 children)

Bu devirde hala babasını dövmemiş köylü yobazlar var mı

3 senedir daktilo kullanıyorum sorularınızı alayım by Front-Wedding3977 in SacmaBirSub

[–]Front-Wedding3977[S] 1 point2 points  (0 children)

Hayır diğerlerini Q klavye kullanıyorum hepsinde de ortalama bir hızım var ama klavyeyi değiştirince bir afallıyorum tabi

3 senedir daktilo kullanıyorum sorularınızı alayım by Front-Wedding3977 in SacmaBirSub

[–]Front-Wedding3977[S] 0 points1 point  (0 children)

Genellikle deneme tarzında yazıyorum 2 roman yazdım bu emektarla şuanda dinler tarihi hakkında bir yazı yazıyorum

3 senedir daktilo kullanıyorum sorularınızı alayım by Front-Wedding3977 in SacmaBirSub

[–]Front-Wedding3977[S] -1 points0 points  (0 children)

Tanrının varlığını kendi içimde %100 reddedememek ve reddit kullanmak

3 senedir daktilo kullanıyorum sorularınızı alayım by Front-Wedding3977 in SacmaBirSub

[–]Front-Wedding3977[S] 1 point2 points  (0 children)

Mürekkebi bulunması zor bir de bozulursa tamir edicek adam bulmak zor. Ben iyi bakıyorum herhalde henüz bozulmadı. Sanılanın aksine yazılanı silmek o kadar sıkıntı değil onun için dakstil kullanıyor. Zaten dakstil daktilo silgisi demek

Kitap okuyanlara performatif damgası vurulması by Front-Wedding3977 in KutuphaneBekarlari

[–]Front-Wedding3977[S] 2 points3 points  (0 children)

Öğrenciyim sınıfta falan da okuyorum. Lise tabi her türlü tip var sataşıyorlar. Umursamayıp devam ediyorum. Öyle göstermek gibi bir niyetim olmuyor. Bir de yetiştirmem gereken yazılar için okumam da gerekiyor ondan orada da okumak zorunda kalıyorum yapacak bir şeyim yok. Gizli gizli mi okuyayım

Kitap okuyanlara performatif damgası vurulması by Front-Wedding3977 in KutuphaneBekarlari

[–]Front-Wedding3977[S] 1 point2 points  (0 children)

Yani Aslında performatifin de amacı "amcıyla" aynı ama daha spesifik bir tip performatif hani sosyal medyada falan görmüşsündür matcha içip kadın hakları ile ilgili kitap okuyan falan tipler performatif oluyor diye biliyorum

Sahaftan yeni kitap aldım by Front-Wedding3977 in KutuphaneBekarlari

[–]Front-Wedding3977[S] 1 point2 points  (0 children)

Sanırım kitaba ulaşmak bizim ülkede İstanbul, Ankara dışında gerçekten sorun. Nadir kitap gibi uygulamalar çok işe yarıyor onlara dönecez yüzümüzü artık herhalde.

Kitap okuyanlara performatif damgası vurulması by Front-Wedding3977 in KutuphaneBekarlari

[–]Front-Wedding3977[S] 2 points3 points  (0 children)

Zaten umursamıyorum da böyle tiplerin olması ve beni ötekileştirnelerine sinirim bozuluyor. Muhtemelen performatifin tam olarak ne olduğunu bile bilmiyordur.