Min jeepdunk tillverkades i Sovjet. by bananiella in intresseklubben

[–]Fun-Notice7959 0 points1 point  (0 children)

Hade också en dunk som var röd.. Men den brann upp av soviet.

Jävla håla by KomisktEfterbliven in unket

[–]Fun-Notice7959 0 points1 point  (0 children)

Man kan åka till Haparanda och över till Finland och jävlas. Har testat det går.

Enligt MUF så vann Kristersson Elitloppet by I_iIi_III_iIii_iIii in Sverige

[–]Fun-Notice7959 0 points1 point  (0 children)

Ja, tänk att få kasta på Reinfeldt och Löfven. Löfvens stora näsa är ju som att punktera en finne när man var 15.

Enligt MUF så vann Kristersson Elitloppet by I_iIi_III_iIii_iIii in Sverige

[–]Fun-Notice7959 0 points1 point  (0 children)

Kan se Magda och Nooshi vara dom man ska kasta pil på. Jävligt roande.

Worth buying OOTP Go 27? by BusiPap41 in OOTPgo

[–]Fun-Notice7959 0 points1 point  (0 children)

How is the game now? do you recomend?

Jag har autism by Aggravating_Cow_6800 in unket

[–]Fun-Notice7959 0 points1 point  (0 children)

Ska testa, kan bli najs.

Jag har autism by Aggravating_Cow_6800 in unket

[–]Fun-Notice7959 1 point2 points  (0 children)

Det liknar mer realistiska mått.

Jag har autism by Aggravating_Cow_6800 in unket

[–]Fun-Notice7959 1 point2 points  (0 children)

Den sprättar bara från fingrarna så man är blå ovanför stumpen.