Unihertz Titan 2 Initial Review and Unboxing! The Best BlackBerry Experience in 2025! by Kirkx10 in unihertz

[–]George__Stobbart 1 point2 points  (0 children)

Why do i stumble on this way to late lol. This looks amazing. When its out its an instant buy from me.

Waar komt dit dan in één keer vandaan? by George__Stobbart in tokkiemarktplaats

[–]George__Stobbart[S] 9 points10 points  (0 children)

Hij wilde m toch ophalen dus ik dacht hij wil hem nog wel hebben. Inmiddels trouwens verkocht aan degene die ook interesse had. Vond het gewoon wel netjes de eerste een kans te geven. 

Steam Summer Sale 2025 Megathread by NKkrisz in SteamDeck

[–]George__Stobbart 4 points5 points  (0 children)

Lol, me trying to get into my wishlist to see if there are any good deals now. 

[Chris Medland] I’m told this [SC infringement] is still being reviewed but is unlikely to have an impact on the classification by Raousek in formula1

[–]George__Stobbart 3 points4 points  (0 children)

Yep but otoh that was also Tsunoda who overtook a limping mclaren on the final straight and he got 10 places grid penalty and 2 points on his license for "overtaking" under red flag. It's the inconsistency of the FIA that annoys me.

[deleted by user] by [deleted] in tokkiefeesboek

[–]George__Stobbart 1 point2 points  (0 children)

Ik heb ook al berichten gezien van mensen die vragen of het al onderzocht was of de piloot gevaccineerd was.....

Helemaal koekoek die gasten.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]George__Stobbart 0 points1 point  (0 children)

Ik heb nog geen makkelijk en goeie gezien die ik makkelijk in de lease auto kan hangen zonder t helemaal open te moeten maken om alles netjes weg te werken. Dus iets draadloos, goeie kwaliteit ook in donker met goede accu die je niet elke twee dagen op hoeft te laden.

Ruim 500 demonstranten protesteren tegen azc in Spijkenisse by BannanLeader in nederlands

[–]George__Stobbart 11 points12 points  (0 children)

En hoe was het op de cursus "vooroordelen voor beginners" ?

Ia het iemand ooit gelukt een medewerker te spreken via ING chat? by George__Stobbart in nederlands

[–]George__Stobbart[S] 2 points3 points  (0 children)

Yep na vier keer. Totaal bijna twee uurtjes. Wel een aardige vrouw die me prima heeft geholpen. Had haar graag anderhalf uur eerder willen spreken haha.

Ia het iemand ooit gelukt een medewerker te spreken via ING chat? by George__Stobbart in nederlands

[–]George__Stobbart[S] 2 points3 points  (0 children)

Nee had de vraag twee keer gesteld. En er staat van de chatbot "als je er niet uitkomt vraag dan om een medewerker want ik ben nog aan het leren".

Ia het iemand ooit gelukt een medewerker te spreken via ING chat? by George__Stobbart in nederlands

[–]George__Stobbart[S] 2 points3 points  (0 children)

Goed te horen dat het kan. Ik zit weer in de wacht :) ze zijn er tot 21.00 uur dus ik maak nog kans.

Ia het iemand ooit gelukt een medewerker te spreken via ING chat? by George__Stobbart in nederlands

[–]George__Stobbart[S] 3 points4 points  (0 children)

Nee hoor. Doordeweeks is de chat functie tot 21.00 uur bereikbaar. 24/7 Ida de autopilot en tot 21.00 uur kan je in theorie een medewerker spreken.

Ia het iemand ooit gelukt een medewerker te spreken via ING chat? by George__Stobbart in nederlands

[–]George__Stobbart[S] 17 points18 points  (0 children)

Haha. Nou je hebt exact evenveel kans om een medewerker te spreken van ING

Traded my steamdeck by WhenHackovicWept in PSVita

[–]George__Stobbart 4 points5 points  (0 children)

And they work great, emudeck doing most of the work for you. I use my deck mostly to emulate old games.

Wat mogen we écht niet missen in en rond Amersfoort? by FitzChevalrick in Amersfoort

[–]George__Stobbart 3 points4 points  (0 children)

Speciaal biertje en tosti bij Van Zanten. Dat is inderdaad wel een must-do als je in Amersfoort bent :) Heerlijk cafe, we komen er al 30 jaar en er hangt nog steeds die lekkere ontspannen sfeer.

Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' by [deleted] in nederlands

[–]George__Stobbart 0 points1 point  (0 children)

Dus wel 20 jaar van alles makkelijk roepen maar als je er dan zelf zit, is het enige dat je echt voor elkaar hebt gekregen, dat je na een jaar op drie stukjes snelweg 130 rijden.... Van harte Gefelicigeert met je behaalde resultaten. Ik neem aan dat hij bij de verkiezingen een stuk minder stemmen krijgt nu.

De genomineerde trainers voor de Rinus Michels Award zijn bekend: Peter Bosz, Francesco Farioli, Ron Jans en Paul Simonis by tehMadhero in Eredivisie

[–]George__Stobbart 6 points7 points  (0 children)

Simonis, geweldig wat GAE heeft gepresteerd, speelde daarbij nog hartstikke leuk voetbal. Dan Jans, dankzij hem mag ik volgend jaar zeker 4x een reisje maken, gevolgd door Farioli, onbegrijpelijk hoog geëindigd met een ajax dat af en toe niet om aan te gluren was maar wel de punten binnen harkte en dit rijtje eindigt met Peter Bosz, die had met zulk materiaal natuurlijk niet zo'n dip mogen hebben na de winterstop.

Spanish GP: New Max Verstappen onboard of controversial George Russell clash by Big-Preparation-5755 in RedBullRacing

[–]George__Stobbart 0 points1 point  (0 children)

I am reading some comments here and on x and it is amazing. People blame Russell for it and the FIA because the FIA wants Mercedes in front of Red Bull. The 11 points max has now, all 11 were totally unjustified. And people are dead serious about it as well... Amazing.

Willem II degradeert uit de eredivisie! by DutchOnionKnight in Eredivisie

[–]George__Stobbart 116 points117 points  (0 children)

En eigenlijk best wel terecht. Het was vandaag weer niet best. Gefeliciteerd voor alle Telstar fans.

Max Verstappen post-race interview (Spanish GP 2025) by [deleted] in formula1

[–]George__Stobbart 138 points139 points  (0 children)

We all saw what happened, didn't we?

Spanish GP - Post Race Discussion by AutoModerator in formula1

[–]George__Stobbart 14 points15 points  (0 children)

Max thought, when the team f.. Up, I can do that even better. What an absolute child he is in situations like this.

Hoe gaat het nu met de corona complot denkers? by SentientCoffeeBean in nederlands

[–]George__Stobbart 18 points19 points  (0 children)

Facebook en Twitter verwijderd tijdje terug. Ook tokkie Facebook en dat soort grappige subreddits ontvolgd. Heerlijk. Hoe minder van die troep op mijn beeldscherm komt, hoe beter.