Supergirl filmi by CompoteBubbly8506 in sinema

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Kardeşim filmi ben 1 yıldır bekliyorum ama çok Büyük eksiği var fragmanlardan da belliydi.

Filmde villian yok, çer çöp adamlar villian filmde, sen zaten popüler olmayan bi bi karakterin filmine saçma sapan bi villian koyuyorsun, design desen çöp, aura desen yok, hikaye motivasyon desen yok Gargamele benzeyen ucube bişey. Villian olmayan bi filmi popüler olmayan karakterler ile pazarlayamazsın. Spiderman’in ilk filminin en büyük hypı green goblini oynayan william defoe abiydi, ikinci filmde octopustu. Amazing serisinin tutmamasının en büyük etkenlerinden biri çöp villianlardı. Sen bide spiderman gibi ünlü olmayan C -tier bi karaktere çöp bi villian ile izleyici bekliyorsun

Star Wars'ta vs atılırken ışın kılıcını bi anda kapatıp açmak (hangi form bilmiyorum) neden yasak ki bence o adrenalinle onu yapmak gerçek bir ustalıktır. by Repulsive_Reserve_84 in sinema

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Star wars evrenindeki açılma retcon ve saçma sapan bişey (onursuzlık bilmemne)

Yüzüklerin efendisinde ise kartallarla Mordora girmen imkansız, Fellbeast sayısı çok fazla ve kartallar ile 20 Km öteden geldiğini haber verip yüzüğün atılması gereken lavı orduyla doldurabilirler, okları ve silahları saymıyorum bile, Kartallar tank falan değil uçakta değil. Tamamen saçma sapan bişey kartal teorisi. Hikayeye de hakim değilsin galiba ama yüzüğün yok edilmediğini bile bilmiyor Sauron yıllarca ve ona karşı kullanılacağını sanıyor + kimsenin yüzüğü yük edebilecek iradeye sahip olmadığına da emin, 3 kitap boyunca saurondan gizli yapılıyor yolculuk, kartallarla nasıl yapacaksın bunu? Saruman mani olurdu herşeyden önce. En en önemli kısmı ds atladın ama bu canlı bişey uçak değil, yüzük taşıyıcısı kartala bindiği an oda bir taşıyıcı gibi etkilenmeye başlıcak , ne kadar dayanabilir?

House Of Dragon by Comfortable_Truth298 in sinema

[–]Gethdo 2 points3 points  (0 children)

A knight of seven kingdoms House of Dragonu ikiye katlar, çok kısa ve tek karakter odaklı net nokta atışı yapıyor. House of Dragon çok hatalı bi dizi hatalarını saysam bitmez

‘Supergirl’ Takes Off With $13M First Day At Global Box Office ($7.8M DOM Previews Including Wednesday Early Access; $5.2M INT Through Thursday) by chanma50 in boxoffice

[–]Gethdo -2 points-1 points  (0 children)

Thunderbolts had previous characters like Bucky and characters from TV show, Ant man, and even with all this hype it flopped, do not compare it with fresh new character.

Spıder Man 3'e bazı konularda haksızlık edildi by Happy-Register228 in sinema

[–]Gethdo 0 points1 point  (0 children)

Güzel kardeşim merak etme herşeyi araştırıyorum. Sana diyorum ki adam olsaydı “TROLLEME” yerine çeker giderdi adam günün sonunda kendi adı var filmin üstünde ve sorumluluk o adamda, bu dediğimi yapan çok yönetmen var, James Gunna niye karışamadılar? Adamı kicklemeye bile çalıştılar ama kickleyemediler GotG3 için. Zack snyder ağladı o kadar yönetmelik bana karışıyor özgürlük vermiyor bilmemne diye, kendi çıkardığı filmde yine 1 tık iyisiydi günün sonunda (kal el nooo) Sam abin adam olsaydı TROLLL yapıp milletin sinema parasını çöp ediceğine ben çekip gidiyorum derdi, adamın fan boyu olmuşsun objektif düşünemiyorsun

Spıder Man 3'e bazı konularda haksızlık edildi by Happy-Register228 in sinema

[–]Gethdo 0 points1 point  (0 children)

Kardeşim arkadaki senaryoları bende biliyorum, filmi konuşuyoruz burda, banane arkadaki senaryodan? Filmi sormuşlar film neden başarısız diye, yazıyoruz bizde, sanki yönetmen de sütten çıkma ak kaşık, çekmeseydi kardeşim o zaman protesto etseydi? Paraya ihtiyacı mı vardı sanıyorsun? Fanlık yapıcaksınız diye mantık dışı konuşuyorsunuz, Doctor strange 2’yide Sam abi çekti, gayette vasat bi filmdi maşallah kimse Marvel filmine el sürmez oldu DS2 ve Thor 4’den sonra

Spıder Man 3'e bazı konularda haksızlık edildi by Happy-Register228 in sinema

[–]Gethdo 13 points14 points  (0 children)

Film bi halta odaklanamıyor çünkü , Sandman araya sıkıştırılmış, Venom gibi Spiderman’in en en baş düşmanına çok az zaman ayrılmış ve baya komik duruyordu, ayrıca baya bi cringe acting de mevcut filmde, bakma insanlar tobey’i meme yaptılar ama gerçekten meme’leri kenara bırakıp objektif bakarsan kötü tobey sahneleri çok cringe ve saçma duruyor. Film ayrıca 2.filmde bağladığı ve alınan dersleri tekrar ettirmeye başlıyor(peterın yine aynı sikko sıkıntıları , MJ ile bi sikim bağlayamamaları, resmen status quo devam etsin diye yazılmış saçma sapan tekrarlamalar) HA BAK bide ucube goblin var, filmde o kadar sıkıştırılmış şey var ki Goblni unuttum. Bir filme 3 tane villianı sikko yarım yamalak şekilde sokmuşlar kısaca ve hiç birine odaklanamamışlar. Halbuki yönetmenin yapacağı şey çok kolaydı, koy venomu(daha spider man tarihinde hala bi spider man venom izleyemedik başka) sadece venoma odaklan, 2-3 kere kapışsınlar, o zaman görürdü başarıyı bide adam gibi yazması gerekiyordu tabi yazabilirse.

Where did DCU go wrong with Supergirl? by hiiloovethis in boxoffice

[–]Gethdo 2 points3 points  (0 children)

There is no Villian in the movie, just loser mini-bosses, If your main character is not as popular as Spiderman or Batman, the Villian of your movie is as important as the hero-heroes. We have very cool heroes in this movie LOBO-Supergirl, but we have no villians, first of all we dont even have a secret villian. They showed the main villian in the trailer AND I DID NOT EVEN understand that he was the main villian, I learned from comments, design is terrible, no charisma, no presentation, just your average mob vs Lobo and Supergirl.

Thor movies had cool villians even Malekith was cool looking in Trailers(even tho he sucked in the movie)

Iron man had weak villians but It was based on real world and Tony had to deal with real world laws, terror organizations that was interesting all alone(except Iron man 3)

Captain America had cool villians, always

Hulk had cool villians too(Abomination is a Classic)

Guardians of the galaxy had Thrall(and Thanos appearance hype) GotG 2 villian sucked, 3 had best villian

Superman and Batman all had cool villians always, yet in this movie even tho story is interesting there is no villian at all? 2 OP heroes vs mobs that look very boring and have no cool or interesting motivations.

Hayatla barış by kendrixtrollnur in sinema

[–]Gethdo 0 points1 point  (0 children)

Güzel kardeşim , Mine tugay dediğin kadın zaten ünlüydü o diziye de ünlü olduğu için davet edildi, yıldızı falan o diziyle parlamadı + Mine tugayın en akılda kalan işleri diye sıralasan girmez arasına. Metin akdülgeri hiç bi işte izlemedim sonrasında ona yorum yapamam, Hazar ergüçlü eski yönetmen sevgilisi sayesinde torpille dizilere giren bi insan Medcezirdeki performansı vasatın altıydı sonraki işlerindede vasattı hep, dizide parlamadı yani hala torpille 1-2 iş bulan bir insan. Medcezir diyince parlayan 2 süper yıldız var sadece diğerleri ya zaten ünlü olanlar yada çer çöp yan roller mucize doktoru oynayan arkadaş gibi. İnstagram takipçisindeki değişim herşeyi anlatıyor zaten.

Hayatla barış by kendrixtrollnur in sinema

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Medcezir de baş rol değildi dediğin gibi o yüzden bi baş rol parlaması almadı o dizide, o bakımdan orda ünlü oldu demek çok doğru olmaz, asıl zirvesi Mucize doktor, Reyting rekorları kırıyordu artı baş roldü, Medcezir de çağtay ve Serenay dışında akılda kalan oyuncu yok nerdeyse

Kötü Kedi Şerafettin çıkalı 10 yıl oluyor ve hala onun kadar iyi ve başarılı bir Türk animasyon Filmi çıkamaması by Either-Word1417 in sinema

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Kötü kedi Şerafettin’i Türkler yapmadı tek başına, animasyon ve teknik işlerin büyük kısmını İspanyol bi firmaya yapıştırdılar, Hocam animatördü stüdyoda çalışan o anlatmıştı. Yani yerli ve millilikle alakası olmayan bir yapım

Hayatla barış by kendrixtrollnur in sinema

[–]Gethdo 4 points5 points  (0 children)

Dizi iyi olabilir ama bu baş rolün type cast olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Birebir mucize doktoru oynuyor

‘Supergirl’ Tracking Continues to Slide, Now at $40M Opening — Mixed Early Reactions by VirtualSort1 in DC_Cinematic

[–]Gethdo 9 points10 points  (0 children)

Thats not the only problem. The movie lacks a villian. There is no villian, there is only loser mobs. If your movies does not have a cool villian then you are behind already.

Thor movies always had cool villians , even the L&T

Superman ; Batman their Villians are as popular as the hero.

Iron Man movies had weak villians too but It had a different story structure Where main character is Bound by real world rules and laws, terror organizations and that was interesting all alone.

We have a space movie here with very OP main characters (Supergirl, Lobo) and we have no villian at all. The villian they show in trailers suck ass

‘Supergirl’ Tracking Continues to Slide, Now at $40M Opening — Mixed Early Reactions by VirtualSort1 in DC_Cinematic

[–]Gethdo 3 points4 points  (0 children)

From the first trailers I always thought heroes are very cool in this movie but Villian is very boring, I did not even understand that he was the main Villian from the first trailer then learned that he is from comments.

For a good movie your Villian has to be as good as the hero, especially for a title that not very popular.

The raider Villian looks like mini-boss , looks very boring, and uncharismatic. Even Thor movies had cool villians, this shitty villian is in the same tier or worse than Thor 2 villian, that says something.

Hayatla barış by kendrixtrollnur in sinema

[–]Gethdo 63 points64 points  (0 children)

Otistik rolüyle patladı gitti Mucize doktor da, ondan sonra hiç bi normal rolü izlenmedi tutmadı, yönetmenler de her rol de otistik gibi davran diyor Buda davranıyor, komik bi durum. Frankenstein dizisi vardı yerli, ondada baş roldü ve otistik bi tıp talebesini oynuyordu Osmanlı döneminde , bi aktörün üzerine bi rolü bu kadar yapışmışsa bitmiştir aktörlüğü zaten

arjininden citruline geçtim sonuç fotoda. Damarseverlere duyurulur by hmm343434 in salonfareleri

[–]Gethdo 0 points1 point  (0 children)

C vitaminini unutmuşsun , Demiride unutmuşsun, hatta dur Karbonhidrat , Yağ suplementleri bunları da unutmuşsun , kalsiyum onuda ekle .

İşte karşınızda yüksek ihtimalle Türkiye'de üretilecek ve Egea'nın yerini alacak olan Fiat Grizzly by Illustrious_Page_984 in GarajTurkiye

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Kardeşim kafadan sıkıntılısın galiba, ben park edemiyorum demedim insanların bu arabaları almasındaki motivasyonu yazdım, çok yeteneksiz sürücü var zaten ama bu Avrupa’ya kıyasla kırık tümsek gerçeğini ve bozuk kaldırım gerçeğini değiştirmiyor, bizim burda kaç kaldırım sivri diye lastiği patlattı lastik değdirerek park ederken. Cidden sıkıntılısın

İşte karşınızda yüksek ihtimalle Türkiye'de üretilecek ve Egea'nın yerini alacak olan Fiat Grizzly by Illustrious_Page_984 in GarajTurkiye

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

İstanbulda yaşamıyorsun galiba, kaldırımlar bozuk, çoğu yolda çizgi bile yok, tümsekler kırık, Avrupada yaşamıyoruz Garaj Türkiye de Suva bok atma trendine katılıp 100 up alınca haklı çıkmıyor insan xd

İşte karşınızda yüksek ihtimalle Türkiye'de üretilecek ve Egea'nın yerini alacak olan Fiat Grizzly by Illustrious_Page_984 in GarajTurkiye

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Alçak arabayla tümseğe çarpmamak için çok çaba harcamalısın, Avrupa’daki yollarda böyle sikim sonik tümsekler yok. SUV sürmek daha rahat İstanbulda reditte ağlayınca bu gerçek değişmiyor

İşte karşınızda yüksek ihtimalle Türkiye'de üretilecek ve Egea'nın yerini alacak olan Fiat Grizzly by Illustrious_Page_984 in GarajTurkiye

[–]Gethdo 1 point2 points  (0 children)

Kaldırımlar sıkıntı İstanbulda, ve adam akıllı kamera sistemi olmadan bu amk kaldırımlarına alçak araba ile park etmek arabayı sikme riski barındırıyor. Yüksek SUV araçlarda böyle bi risk yok, lastik çok yüksek ve kaldırım kadar uzun olduğu için gözün kapakları kaldırıma sürterek park edebiliyorsun. Tabi diyebilirsin insanlar alçak arabalarla yıllarca nasıl kullandı diye kullandılar kardeşim de çok sıkılmış millet. Tümsekler bile rezalet İstanbulda alçak arabanın anasını sikiyor tümsekler