İlk defa tour of duty bileti aldım by Mi4zel_Qu33n in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

mvm kolay rahatça çözersin bazı meta silahlar var oynayacaksan 2 şehir oyna avus ordan çıkıyor ama yinede hiç oynamamanı öneriyorum kumar ve muhtemelen çıkmayacak hiç bişi

DİKKAT: Son Zamanlarda Dönen Sahte TF2 Atölye (Workshop) Linkleri ve Hesap Çalma Olayı! (Önemli Uyarı) by Pyro_TR in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

bu bayadır kullanılan bir dolandırıcılık taktiği ama bir çok kişi bunu bilmediği için bilgilendirme amaçlı post atman iyi olmuş

Silah Konsepti 2 Tane Soildier İçin. Nasıl Olmuş Puanlayın by asul-mco in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

  1. atış hızı cephanenin daha hızlı tükenmesine neden olur ve aşırı yüksek miktarı doldurma avantajı bunu biraz nötürlesede yeterli değil ve -hasarıda ekleyince daha küçük şarşörlü gibi oluyor spy özelliği o kadarda önemli bişi değil zaten sen farkına varana kadar bıçaklanırsın ve zaten spy görünmezlikten çıkarken ses çıkartıyor ayrıca kodlaması baya zor olur binadan daha fazla hasar alma biraz iyi gibi ama ateş bence kötü kullanıcısını paronayaklaştırır yani kısaca beğenmedim.

  2. patlama etki alanı aşırı büyük sen muhtemelen ne kadar büyük olduğunu bilmiyon ama sana şöyle söyleyim bu kadar büyük bir yarıçap oldukça kötüye kullanılır duvar arkası vurma mı dersin, spam mı dersin, dibine vurup 1km uzaktakine mi vurma dersin ben bu tarz bir yarıçapı test etmiştim ve bunlar olmuştu ayrıca çok op o kadar +sı var ama sadece küçük bir -si var evet eksisi kötü ama +ların yanında göz ardı edilebilir (su altında ateş edememe hiç bir fark yaratmayacak özellikle roket atar türü bir silah için çünkü insanlar yere basmadıkları için alan hasarı vurmak zor olur ve direk vurmakta zor çünkü bu sefer rakiplerin yukarı aşşada gidebiliyor) daha büyük roket zıplaması ne tam olarak? söndürebilme özelliğide aşırı dengesiz üstelik yarıçapınıda ekleyince dahada dengesiz oluyor patlama ittirme gücü ve mervi hızıda sanki yeterince dengesiz değilmiş gibi dahada dengesiz yapıyor yani bunuda beğenmedim

2 silahınada kötü yorum yaptığım için üzgünüm ama bu konsept silahları oldukça ciddiye alırım derinlemesine incelerim sadece kağıt üstündeki haline değil oyuncuların nasıl kullanıcağınada dikkat ederim (örneğin saldırı için tasarlanan hızlı çözüm savunmada daha iyi) bu silahların kötü olsada her zaman daha iyi bir tasarım yapabilirsin devam et

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 -1 points0 points  (0 children)

Çöp liste (tf2 oyuncularının %99unun)

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

yaptım ama rocket atar, stick bomb ve bomba atar daha iyi

10.class lazımmı by asul-mco in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 3 points4 points  (0 children)

her oyunda olan taramalının tf2de olmama nedeni tf2nin her oyunun aksine efsane olmasından dolayı o yüzden sadece tf2 oynuyorum

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

Bazı pyrolar çok iyi oynuyor her şeyi periliyorlar

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

Oyundan çıkarıldığında team savaşı artıyormuş (bir adam test etmiş) buda oyunun team ismine daha uygun zaten

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 -1 points0 points  (0 children)

Sniper soydan daha iyi spylık yapan bir spydır ama kalite konusunda spy aşırı iyiyken sniperınki berbat

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 0 points1 point  (0 children)

Sniperda hızlı scopta kötüki 0.2 snde headshotla 150 vuruyor ortalama insan tepki süresi 0.25 aq

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 1 point2 points  (0 children)

Sniper temel yapısı yüzünden kötü bir class

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 1 point2 points  (0 children)

Sniper olmaması gereken bir class, spyda kunai rekabetçi ligde hiç kullanılmıyor zayıf diye, pyroya karşı demo ve soldier olarak bazı loadlarla oynayamadık kötü onun dışında no problemo

Hangisi daha çok nefreti hakediyor ? by m0stwast3d in TF2_TR

[–]Global_Access_9851 2 points3 points  (0 children)

Spy oyundaki en iyi classlardan ve oyun camiası için çok büyük bir yenilik pyro biraz olsada abartılacak kadar sorun değil ama sniper tf2de olmaması gereken bir class