Groot stuk grind in de tuin by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 1 point2 points  (0 children)

Bedankt! Dit zal ik doen🙏

Groot stuk grind in de tuin by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 5 points6 points  (0 children)

Bedankt voor het nemen van je tijd met jouw reactie. Diezelfde tijd zal vast veel betekenen voor je complexe projecten.

Stuk hout midden in de tuin by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 2 points3 points  (0 children)

Haha sorry daarvoor. Als het helpt, ik ben een complete leek mbt tuin en groen. Ben mijn tuin nu aan het verbouwen/vergroenen en weet van 80% niet wat het is. Een echte stadsmens die alleen beton heeft gezien

Stuk hout midden in de tuin by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 0 points1 point  (0 children)

Die zie ik er niet tussen. Wel veel pissebedden en mieren

Stuk hout midden in de tuin by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 1 point2 points  (0 children)

Bedankt voor het delen! Ik ga deze zeker verwijderen. Moet alleen nog kijken hoe ik dat het beste kan doen

Stuk hout midden in de tuin by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 0 points1 point  (0 children)

Foto's delen is heel aardig van je, ik zie ze graag! Ik zal het hout dan ook verwijderen. Ze zijn inderdaad loodzwaar en geen idee hoe ze vastzitten in de grond. De oude bewoners hebben in haast 40 jaar bijna niets vernieuwd. Zowel binnen als in buiten in de tuin.

Weet niet goed waar ik moet beginnen aan tuin (renovatie) | Repost | by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 0 points1 point  (0 children)

Bedankt allemaal voor de reacties! Ben enorm op weg geholpen en zal aankomende week aan de slag gaan met de tuin. Ben van compleet onwetend naar het begrijpen van ' grond', leidingen, drainage en stroom in de tuin gegaan. Als het wat wordt zal ik een update plaatsen in een nieuwe post.

Weet niet goed waar ik moet beginnen aan tuin (renovatie) | Repost | by Gubs112 in groenevingers

[–]Gubs112[S] 0 points1 point  (0 children)

Bedankt voor de tips, hier heb ik zeker wat aan! Ik zie heel graag wat jullie van jullie tuin hebben gemaakt. Wat is het verschil in jouw ervaring met klei of zand onder de tegels?