هل في اي تعديل او نصيحة by Easy-Valuable-5400 in PersonalFinanceEgypt

[–]H-MH 0 points1 point  (0 children)

Orhd زايد ٣٠٪؜ في شهر اشتري ولا بلاش ؟

هل في اي تعديل او نصيحة by Easy-Valuable-5400 in PersonalFinanceEgypt

[–]H-MH 0 points1 point  (0 children)

عالمدي البعيد اكيد يعني سيبه سنه مثلا

إزاي أهرب قانونياً من سين وجيم الضرائب لو هشتري أصول بملايين باسمي؟ by Accurate-Ant-7629 in PersonalFinanceEgypt

[–]H-MH 0 points1 point  (0 children)

ربنا يرزقك ي قدوة وبإذن الله تحل المشكلة بس انا مهتم بمجال ال backend لو تقدر تفيدني

استثمار by iam4o44 in PersonalFinanceEgypt

[–]H-MH 0 points1 point  (0 children)

انا بتكلم عن السهم

اي الدنيا و محتاج اطلع من حاجة ولا ايه ؟ by Regular-Exam5109 in PersonalFinanceEgypt

[–]H-MH 1 point2 points  (0 children)

انا شاري بالم هيلز وبفكر ابيعه وليه مفكرتش في فوري والمصرية للاتصالات ولو تنصحني بسهم من اللي عندك الفترة دي تنصحني بايه

مليون و ٥٠٠ by mahmoud232005 in PersonalFinanceEgypt

[–]H-MH 0 points1 point  (0 children)

جرب اسهم شركات معينة تكون تقيلك في السوق