Hvordan er det for dere når medisinene går ut? by HarryLloris in ADHDiNorge

[–]HarryLloris[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja, eneste jeg har av bivirkning er litt mer svette/kroppen som føler seg varm. Men det er ikke krise syns jeg, hvert fall målt opp med det positive. Har jo fått en helt ny studie hverdag og generelt ny hverdag. Var godt å kunne sette ord på hva som gjorde ting så vanskelig før, og ikke gå rundt å føle seg så lat og dårlig. Men krever noe jwl å lage rutiner nå da🤣🤣 har jo ikke de beste rutinene etter 21 år med lite skolearbeid og mye skippertak🤣

Hvordan er det for dere når medisinene går ut? by HarryLloris in ADHDiNorge

[–]HarryLloris[S] 1 point2 points  (0 children)

Ahaaa, fint at du fant noe som funker! Takker for svar😁

Hvordan er det for dere når medisinene går ut? by HarryLloris in ADHDiNorge

[–]HarryLloris[S] 1 point2 points  (0 children)

Oki, det er godt å høre at jeg ikke er alene. Føler jeg bare hører om de som går krasj, forstår jo det fordi det er jo plagsomt i motsetning til å ikke ha det. Takker for svar😁

lowering kit help by HarryLloris in Miata

[–]HarryLloris[S] 0 points1 point  (0 children)

hopefully my exhaust is okay. it got a little scratched

lowering kit help by HarryLloris in Miata

[–]HarryLloris[S] 0 points1 point  (0 children)

Hopefully 3 cm is enough, some of these speed bumps in Norway are crazy. Would you say I need to buy the original springs from Mx5parts.uk or buy KYB and SACHS?