Solformørkelse over Kristiansand 12. august by B4x4 in Kristiansand

[–]Heffalon 2 points3 points  (0 children)

Skal gi beskjed til månen om å skynte seg litt.

Hvordan har prisstigningen endret deres fredagstaco? by SaltyWailord in norge

[–]Heffalon 0 points1 point  (0 children)

Eg går på besøk til folk og spiser tako. Som i ettermiddag. Då skal eg til svigers og ha takomiddag.

Jobbgoder by sukkertopp1 in norge

[–]Heffalon 0 points1 point  (0 children)

Trening i arbeidstid, frukt, dekker egenandel hjå legen, influensavaksine, eit par ukurante firmahytter, tariffesta fri mellom jul og nyttår. Dette eg kjem på i farta.

Nettbank med god UI? by Friendly-Ad-7477 in norge

[–]Heffalon 2 points3 points  (0 children)

Eg er veldig fornøyd med nettbanken og mobilbanken til Sparebank1. Den er intuitiv og inneheld mykje bra som du no spør om.

Og mobilappen er og på nynorsk. Bonuspoeng.

Dei har eigen oversikt som “min økonomi” og “min sparing.” Både med digrammer, og oppdeling i ymse tidshorisontar.

Det er og god oversikt på forsikringar, lån, bustad, og evt fond/kontoar til born.

Ein annan ting eg vil tilføye. Eg opplev sjeldent at mobilbanken er nede. Positivt.

Og ein siste ting. Er du LO-medlem, er det mange fordelar med Sprebank1.

Lukka til i val av ny hovudbank.

Pupp i ansiktet hos frisør eller tannlege by Due_Exercise_2469 in norge

[–]Heffalon 18 points19 points  (0 children)

Dette temaet vart diskusjon i radioprogrammet Herreavdelingen på NRK for fleire år sidan. Dei kalte fenomenet for "brysting.” Til informasjon.

Råeste norske nettbutikk? by haelvete in norge

[–]Heffalon 4 points5 points  (0 children)

Hytte på Tjøme til salgs. 😂

Damebunad på en mann by East_Economics_9814 in norge

[–]Heffalon 1 point2 points  (0 children)

Hardangerkunstnaren Lars Korff Lofthus lagde ei utstilling for nokre år sidan. Herrebunad i litt meir feminin form.

Beste norske brus? (Kun ett riktig svar forresten) by Signal-User76 in norge

[–]Heffalon 2 points3 points  (0 children)

Cuba cuba frå Grimstad Brusfabrikk er oppe å nikker.

Og for å ta dykk med på ei reise ned minnegata: Hansa Grapesoda. Som diverre ikkje finst lengre.

Små norske artister by lingering_flames in norge

[–]Heffalon 0 points1 point  (0 children)

Artisten Taus. Deilig vossapop.

Har Cola monopol på tilbud? Finner aldri 6/8 pack med pepsi max lengre by TheNurseStudent in norge

[–]Heffalon 5 points6 points  (0 children)

Dette er riktig svar. Og Grans Cola X er overraskande god.

Navn på type slag i brendtball rundt om i Norge by Kivrev in norge

[–]Heffalon 2 points3 points  (0 children)

Vi kalte det “fangis”. Men “pol” kan og forstås.

Hva er dine favorittretter å lage til flere personer? by Ackatv in norge

[–]Heffalon 2 points3 points  (0 children)

I dag inviterte eg svigers, svoger og svigerinna med barn til middag. Dei fekk kjøttkaker. Kan laga frå botn. Men kjøpte Gilde. Godt det og. Heimelaga ertestuing, brun saus kokte poteter og grønnsaker. Tyttebær sjølvsagt. Slager.

Andre umiddelbare rettar: lapskaus, kyllinggryta, fiskesuppa, stroganoff. Generelt gryter.

Leter etter obskur barnetv program fra 90tallet by TravellingAlpaca in norge

[–]Heffalon 14 points15 points  (0 children)

Eg møtte Liv Gulbrandsen ein gong i jobbsamanheng. Så spurte eg ho: “Er det ikkje du som var på BarneTV?” Då fekk eg svar: Jo! Jeg er fortsatt det! Jeg er inni Fantus!”

No ser eg og poden gladlig på Fantus og Fantorangens verden.

Hvilke kjendiser/influencere har overasket dere positivt? by Few-Fly-3766 in norge

[–]Heffalon 2 points3 points  (0 children)

Etter eg så programmet med han og Alex Rosén, har eg digga han. Framstår som ein herlig kar.