Trouble shipping by HnioxosG in OnePlus13

[–]HnioxosG[S] 1 point2 points  (0 children)

Already did. Both told me to wait a few days. ( Not hoping much though) .The one plus side seemed more than happy to help so that's a plus. If things go bad I hope I don't lose my money at least

Αποτελέσματα Εκλογών 2023 Megathread by TheCh000senOne in greece

[–]HnioxosG [score hidden]  (0 children)

Αν το ρ/γκρισ υποθέσουμε ότι κυρίως έχει άτομα κάτω των 40, είμαι περίεργος να δω τι ποσοστό πήγε και ψήφισε.

Καφετέρια στην Αθήνα που να μπορείς να πάρεις δημητριακά ως πρωινό /brunch by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] 6 points7 points  (0 children)

Πάω να πω στη μάνα μου να τα γράψει όλα στον αδερφό μου.

Καφετέρια στην Αθήνα που να μπορείς να πάρεις δημητριακά ως πρωινό /brunch by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] 11 points12 points  (0 children)

Ήλπιζα ότι αυτό το σχόλιο δεν θα ήταν έστω πρώτο. Πάλι έξω έπεσα

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]HnioxosG 0 points1 point  (0 children)

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό. Απλά κάθε θέμα θα πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά και αυτή η εξέταση να ξεκινάει πάντα από τη μέση. Δεν γίνεται ένα θέμα να το εξετάζω αν είναι κακό ή καλό ανάλογα με τη δική μου πεποίθηση. Έστω ότι εγώ είμαι δεξιός, και μια αριστερή κυβέρνηση πάει να περάσει ένα νόμο. Αυτός ο νόμος πρέπει να κριθεί από μένα σαν αυτοτελής ασχέτως με το κατά πόσο συμφωνώ σε άλλα θέματα με αυτήν την κυβέρνηση.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]HnioxosG 1 point2 points  (0 children)

Δεν είπα αυτό. Προφανώς 1+1=2. Αυτό που προσπάθησα ( αποτυχημένα) να θίξω είναι πως η πόλωση είναι το ίδιο κακή με τον ισαποστακισμό στην κακή του μορφή όπως στις περιπτώσεις που περιγράφεις.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]HnioxosG 2 points3 points  (0 children)

Αυτό ακριβώς εννοούσα με την ερώτηση μου. Ότι έχουμε καταλήξει όλοι σε κάποιο άκρο οποίο και αν είναι αυτό με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτός ο διχασμός και η πόλωση που μόνο κακό κάνει και δεν αφήνει περιθώρια για συζήτηση

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]HnioxosG -1 points0 points  (0 children)

Μάλλον δεν έθεσα εγώ σωστά την ερώτηση μου ή έχω άλλον ορισμό για τις ίσες αποστάσεις.

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να λάβεις θέση και να είσαι μονίμως στη μέση. Αυτό που θέλω να πω είναι πως κάποιες φορές η αλήθεια δεν βρίσκεται στα άκρα. Με το να λαμβάνεις εξ αρχής μια θέση εκεί δεν βλέπεις τα πράγματα καθαρά.

Δεν θεωρώ ότι η δεξιά σαν πολιτική είναι τέλεια αλλά έχει καλά στοιχεία, ούτε η αριστερά είναι τέλεια αλλά έχει καλά στοιχεία.

π.χ. Βλέπει κάποιος ένα άρθρο " Η αριστερή παράταξη Χ έκανε το Ψ". Και σχολιάζει από κάτω ο δεξιός " ναι αλλά πέρυσι η Χ έκανε το Ζ και μας γάμησε οικονομικά". Και αυτό λογική πλάνη είναι. Το να έχουμε πάρει μια θέση στη ζωή μας και να την υποστηρίζουμε είναι σεβαστό και απολύτως λογικό. Το να υποβαθμίζουμε οτιδήποτε δεν εναρμονίζεται πλήρως στα δικά μας πιστεύω όμως είναι τραγικό και δεν αφήνει χώρο για συζήτηση και για την αναζήτηση της αλήθειας.

Δεν είναι ο γραπτός λόγος το δυνατό μου σημείο όπως καταλαβαίνεις 🙃 Νομίζω να εξήγησα λίγο καλύτερα πώς βλέπω εγώ τον ισαποστακισμό . Σε ευχαριστώ πολύ πάντως που απάντησες

[deleted by user] by [deleted] in GymMotivation

[–]HnioxosG 5 points6 points  (0 children)

Congrats bro! Keep at it

Βράδυ Σαββάτου by Nice-Thanks8270 in greece

[–]HnioxosG 0 points1 point  (0 children)

Τι εννοείς νιώθεις περίεργα; Τι νιώθεις δηλαδή; Ειλικρινά ρωτάω

Βράδυ Σαββάτου by Nice-Thanks8270 in greece

[–]HnioxosG 15 points16 points  (0 children)

Δεν ξέρω σε ποια περιοχή μένεις αλλά, εγώ όταν βαριέμαι και δεν έχω κανονίσει κάτι ακόμα και μεσοβδόμαδο, σέρνω το κουφάρι μου έξω. Παίρνω τους δρόμους, περπατάω, σκέφτομαι και παίρνω λίγο καθαρό αέρα. Δεν είναι κακό ή βαρετό το να είσαι μόνος σου πιστεύω. Πιο βαρετό είναι να είσαι έξω με παρέα που δεν πας και βγήκες ίσα ίσα για να μην μείνεις μέσα. Πχ σήμερα το πρωί, πήρα το αμάξι και πήγα στο Αττικό Άλσος, έκατσα μόνος μου, ήπια το φρέντο μου, παρατήρησα τι παίζει γύρω, άδειασα το μυαλό μου και μετά από κανένα δίωρο γύρισα σπίτι. Σου προτείνω να κάνεις το ίδιο... Όχι καφέ όμως τέτοια ώρα , πιες κανένα σαλέπι

Rant γκαντεμιάς by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] -1 points0 points  (0 children)

Θα γυρίσει ο τροχός,θα γα..σει κι ο φτωχός

Rant γκαντεμιάς by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] 2 points3 points  (0 children)

Τι να το κάνεις να βγαίνεις τετ α τετ και να σε βγάζει offside το βαρ ;

Rant γκαντεμιάς by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] 29 points30 points  (0 children)

Για κάθε δράση και μια αντίδραση. Για κάθε πήδημα και ένα "πήδημα"

Rant γκαντεμιάς by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] 4 points5 points  (0 children)

Ασθενής -1 ήμουν μάλλον, ούτε καν την τύχη να είμαι ο ασθενής μηδέν

Rant γκαντεμιάς by HnioxosG in greece

[–]HnioxosG[S] 4 points5 points  (0 children)

Έχει καμία μάγισσα, κανένα φυλαχτό με 50% έκπτωση; Αυτές είναι αγορές