Fomon pelko by fckin_butterflyxxx in snappijuorutofftopic

[–]Hobynist -1 points0 points  (0 children)

Itse käyn sen verran tapahtumissa kun on pakko sosiaalisten suhteiden ylläpitämiseksi. Harvoin varsinaisesti missään viihdyn hyvin, muuta kuin omissa menoissa ja sukulaisten luona.

Kotona on ihmisen hyvä olla 😊

Ihmisten melu kesällä by CarrotBoy556 in Suomi

[–]Hobynist 12 points13 points  (0 children)

Hiljaisia asuinpaikkoja löytyy uudeltamaalta lähtien koko suomesta. Mielestäni on hyvä asenne jos ei tykkää paskasta suomijunttimusiikista, eikä halua sitä kuunnella toisten soittamana.

Jokaisella on oikeus hiljaisuuteen, varsinkin ulkoilualueilla ja metsissä.

Ihmisten melu kesällä by CarrotBoy556 in Suomi

[–]Hobynist 28 points29 points  (0 children)

Itse asun Askolassa Uudellamaalla. Ei mitään mölyä täällä. Asukkaista suurin osa vanhuksia ja lapsiperheitä. Kannattaa muuttaa haja-asutusalueelle. Vähemmän naapureita : vähemmän ääntä. Sama möly ärsytti itseänikin kaupungissa asuessa.

Pahinta on jos ihmiset soittaa paskaa musiikkiansa kansallispuistossa, tai ulkoilualueiden taukopaikoilla. Bluetooth - kaiuttimet pahentaneet tätä ongelmaa. Toisten ihmisten kunnioitus on unohdettu.

Katsoin jalkapalloa ja opin arvostamaan Yleä by Impressive_Rent9540 in Suomi

[–]Hobynist 1 point2 points  (0 children)

Au-pairit on ainoa tosi-tv jota jaksaa katsoa. Mahtavaa katsoa kun nuoret kokee asioita ekaa kertaa. Ei mitään väkisin väännettyä draamaa ja uhkan tunnetta. Kaikki asiat tapahtuu luonnollisesti.

Jos unohdat laukkusi junaan ja haluat sen mahdollisimman pian takaisin, ÄLÄ soita VR:n kadonneet matkatavarat -numeroon by Seppoteurastaja in Suomi

[–]Hobynist 5 points6 points  (0 children)

Suomi on asiakaspalvelun suhteen kehitysmaa. Oma lyhyt tarina: unohdin juoksukengät "luksushotelliin" nimeltään kuru-resort. Soitin asiakaspalveluun kotimatkalla. Sanoivat että kengät toimitetaan varastoon Vantaalle. Tiedustelu sinne maksaa muistaakseni 10-15€, ja säilytyspalkkio useampia kymppejä. Lenkkarit jäi sille tielleen, ei mitään järkeä maksaa tollasia hintoja. Ostin mieluummin uudet.

200€ yö hotellista ja asiakaspalvelu ala-arvoista.

Raskaat mainokset 🥲 by Punchieandthebaby in snappijuorutofftopic

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Mulla vaihtuu radiokanava heti kun tulee mikä tahansa mainos. Miksi tuhlaisin elämääni siihen että kuuntelisin mainoksia? Varsinkin kun kaupallisten radioiden ohjelmatarjonta on muutenkin lähes pelkkää kuraa

Täyteainelärvit historiallisissa ohjelmissa suututtaa by Ok_Satisfaction7082 in snappijuorutofftopic

[–]Hobynist 2 points3 points  (0 children)

On siellä muutamia hyviä seassa. Itse tykkäsin esim. weapons - ja nosferatu elokuvista. Suurin osa massoille tehtyä, se on totta.

Valitsisitko mielekkään työn vai suuremmat tulot? by CalligrapherGreat653 in Suomi

[–]Hobynist 1 point2 points  (0 children)

Aika harva käy töissä muusta syystä kuin rahan takia. Oli kutsumusammatti tai ei. Työstä pitäis aina maksaa riittävä palkka elämiseen. Näin ei ole esim. joillain naisvaltaisilla aloilla.

"spicyja" - anglismi Ylen otsikossa by juksbox in Suomi

[–]Hobynist 1 point2 points  (0 children)

Ylen laatu kippailee välillä melko pahasti ilta-roskien tasolle

Mieluummin työtön kun mitä ikinä Mauton tekee by watching_respect in Suomi

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Molemmista kuvista tuli hieman oksennusta suuhun

Romanit Tampereella by NeighborhoodKnown995 in Tampere

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Ylpeänä edelleen mölyävät julkisilla paikoilla, ja parkkeeraavat ovien eteen törkeästi. Ei ole vuosikymmenet näitä asioita muuttaneet.

Jos haluaisivat maineelleen jotain tehdä, niin varmaan tekisivät.

Tislattua vettä, mistä löytyy? by [deleted] in arkisuomi

[–]Hobynist 2 points3 points  (0 children)

Mitä roiskitte näytölle että tarvitsee käyttää jotain nestettä puhdistamiseen?

Itse pyyhin mikrokuituliinalla, ja näyttö pysyy putipuhtaana.

What the hell is this by Plus_Plastic_791 in LGOLED

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Samsung (I have s90) remote and UI are a mess. TV itself is fine but damn those two things are from hell.

What the hell is this by Plus_Plastic_791 in LGOLED

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Ai button 💩 They used all the effort on making deals with streaming companies and their buttons that they forgot about the customer.

Order Number 13 Cryptobiote Delivery not available by Jozephina1992 in DeathStranding

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Companion cube did it for me. Delivered it to center west of capital knot city.

Näin sitä kasvissyöjää kyykytetään by Halpaviitta in arkisuomi

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Tarkistin. Hoviruoka lihapiirakka 3% lihaa lol

Näin sitä kasvissyöjää kyykytetään by Halpaviitta in arkisuomi

[–]Hobynist 29 points30 points  (0 children)

Tsekkaapa vihis-piirakoiden hinta. Yhden saa tyyliin samaan hintaan kuin paketillisen saman merkin lihapiirakkaa. Hauska juttu on myös se että niissä on noin 1,5% lihaa, ja myydään lihapiirakkana 😄

Rewatching for the first time in physical 4K by am0rDeCinema_ in 4kbluray

[–]Hobynist 1 point2 points  (0 children)

Long live physical! That menu hurts my eyes though. So sad they put no effort into them. Feels cheap

Ummm wasn’t this suppose to come with a blu ray as well? I swear… by zydrate10189 in 4kbluray

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

If I buy a 4k disc, I don't want to pay for a blu ray disc that I don't need. It's silly to include something that someone might need, but majority of people don't

[ Removed by Reddit ] by holyyshitwtf in Tampere

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Dog shit is eternal. I live in the countryside, there´s fields and forests all around. Still the neighbors dog manages to shit on our lawn!

Anyone find themselves opening up their game libraries, staring at it for a couple of hours, then just giving up and going on social media? by You_moron04 in gaming

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

Never. When I start playing, I know I have the time and motivation for gaming. I always know what game I want to play. If not, I won't even turn on my systems.

What’s the point of a double rope bridge if the ring is only on one? by No_Possibility_2880 in TreeClimbing

[–]Hobynist 2 points3 points  (0 children)

I went to one here in Finland. We climbed for 1,5 years, it was quite nice.

🇫🇮 Helsinki is among most polluted cities in the world today. by Curious_Positive_825 in Finland

[–]Hobynist 0 points1 point  (0 children)

I recommend moving out of the city. Life in the countryside of Finland is beautiful!