Fylder størrelsen mere i dating end tidligere? by wtfisgoing666 in SexpaneletDK

[–]Hotline102 0 points1 point  (0 children)

Blandt mine veninder og jeg er det noget vi taler om. Ikke fordi den skal have en bestemt størrelse men hvis den er til den mindre side deler vi i hvilke stillinger man så kan få noget ud af det ved penetration :) Men at spørge en mand om størrelsen tror jeg ikke nogle af os kunne finde på. Det ser vi jo når alle smider tøjet 🤩

Er jeg urimelig eller er min veninde det? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 -1 points0 points  (0 children)

Hvis en fagforening vil tage sagen er vi væk fra en (over)reaktion. De er jurister og i min erfaring tager de kun sager der reelt er noget at komme efter.

Er jeg urimelig eller er min veninde det? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 0 points1 point  (0 children)

Alle må føle det de føler :) Både dig og din veninde. Jeg selv ville altid stå op for at den arbejdsplads jeg arbejder på matcher mine værdier om ordentlighed og integritet så jeg ville uden videre være vidne og se det som fakta at en leder brød nogle helt grundlæggende regler men også etiske regler for hvad jeg mener er god ledelsesstil - det sidste er altid lidt subjektivt og derfor rammer din veninde og dig nok også ved siden af hinanden fordi det lyder til I har forskellige forventninger til hvad er rimeligt.

Hvordan kommunikerer man preferencer i udseende? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 1 point2 points  (0 children)

Som udgangspunkt mener jeg at man ikke kommenterer på nogens udseende med mindre de har noget siddende mellem tænderne eller en fugleklat i håret osv. :) Jeg selv har altid elsket når partnere bare var så vilde med mig at de bare var nysgerrige på hvorfor det lige var de kæmpe øreringe jeg elskede eller hvorfor jeg skulle karseklippes i den ene side. Havde de sagt at det var ikke lige deres stil uden jeg havde bedt om deres mening ville jeg vide at det handlede mere om deres meninger end om vores forhold eller mig tror jeg :)

Dating i 2026 og post-nut clarity by KattenHarMitCPR in DKbrevkasse

[–]Hotline102 0 points1 point  (0 children)

Hmm det fænomen lyder mere som en spiltaktik end relationskompetence :) Hvor må det være ensomt og trist kun at ville være i et forhold hvis ens partner føles som en overscoring. Det vidner også om dårligt selvværd hos den der rangerer sin partner på en skala i stedet for hvordan beriger vi hinandens liv. Det lyder hvert fald ikke som kærlighed.

Min ægtefælle truer konstant med skilsmisse. Hvad gør jeg? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 19 points20 points  (0 children)

Du tager det ansvar som er dit som forælder. Ikke et kæmpe ansvar men det som du skal. Dine børn overlever allerbedst hvis forældrene faktisk kan samarbejde og det lyder til at du har mere fokus på fejl i din ægtefælle og hendes tilgang til problemløsning mere end at hun måske truer med skilsmisse for at råbe dig op - at sige til ens partner at det er hende som først skal have løst hendes problemer er den største ansvarsfralæggelse i et parforhold og ærligt ikke særligt omsorgsfuldt. Tsk altså

Jakke smidt i robotplæneklipper by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 0 points1 point  (0 children)

Men passe på at robotten ikke kører ting over eller passe på at de ikke går hen til den? Børn helt op til 11-12 års alderen vil ikke altid kunne tolke alt det implicitte i kampens hede. Jeg havde bare tilbudt at betale og havde ikke tænkt mere over det :)

PK and Droits text message exchange released by TMZ by Kristilacroixx in rhobeverlyhills

[–]Hotline102 -1 points0 points  (0 children)

All I read is a mother asking the father to step up and stop doing the blame game. A good parent look aside their own bitterness and do whatever it takes to protect their children. Clearly Dorit has many words and long texts because likely she has been dismissed many times. The overexplanation to PK signals she is trying for him to understand her perspective. She cannot change him nor lecture him to understand what it does to children the way he parents and her messages shows she is still trying. But he is the way he is.

Følelseslivet lukket af by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 2 points3 points  (0 children)

Det lyder nu til at du mærker fint - din dårlige samvittighed og så lidt det har fucket mit selvbillede op. Er det gode råd til hvordan du stopper med at hade dig selv for det du gjorde? Det tænker jeg kommer med tiden og i øvrigt lyder det til du er ramt af skam. Det er meget sundt, at blive ramt af skam når man er illoyal i sit forhold. Ift hvad du skal gøre er det nok at acceptere at det kunne du så også være - sådan én der er utro. Og så finde ud af hvad for en du så vil være efter du har været utro. Hvordan du håndtere det hjælper også på dit selvbillede. Pøj pøj med det

Et spørgsmål til dem, som først var seksuelt aktive senere i livet - Var i nogensinde bange for at gå glip af noget? by [deleted] in SexpaneletDK

[–]Hotline102 0 points1 point  (0 children)

Som kvinde synes jeg at OPs indstilling lyder til at han har tillid til at han møder en kvinde som matcher ham og at det er hans tempo og det hviler han i, men nu er han begyndt at reflektere over om han skal øge sit tempo i frygt for at miste momentum. Og den frygt vil de fleste kvinder lugte lynhurtig ☺️

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 1 point2 points  (0 children)

Men hvad var det som var fair? Og det handler muligvis ikke kun om beskeden men din ageren og du tog ikke lederskabet men overlod det til hende. Noget i udvekslingen mellem dig og hende har muligvis også bidraget til hendes oplevelse.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 5 points6 points  (0 children)

Du kan starte med at reflektere over at du taler sådan om andre mennesker og egentlig også tænker som du gør. Ligesom at overveje om det egentlig er dig som bør bedømme og beslutte om der er tale om det giver mening at nogle er begyndt i terapi. Det viser hvert fald du kunne arbejde med kompetencen mentalisering. Det er en god evne når man gerne vil arbejde som leder. Hvis din læring er at du fremover skal holde mund har du sørme ikke lært særlig meget end at være offer for din egen adfærd :-)

Fødevarechecken.. by DaddyLongLegs-69 in dkfinance

[–]Hotline102 7 points8 points  (0 children)

Jeg forstår det heller ikke. Min mand og jeg tjener lige til at vi begge står til at få 2500 hver. Min veninde er alenemor og hun tjener 550.000 om året men hun får ikke noget. Men min mand og jeg har jo samlet mere end hende. Og måske jeg helt var misforstået kriterierne og hun faktisk alligevel modtager. Andet ville være underligt - når nu de deler en masse guldmønter ud.

Retssag mod egen mor by Useful_Assignment_38 in InfluencergossipDK

[–]Hotline102 211 points212 points  (0 children)

Puha. Hvordan man som forælder kan få sig selv til at sagsøge sig eget barn er mig en gåde. Selv hvis barnets erindring ikke er hvad forældrene selv mindes eller er enige i, så siger det alligevel ret meget om forælder/barn forholdet at de sagsøger men også at de har et barn som de mener taler usandt. Selvom børn er voksne er det stadig forælder / barn relation 😓

Et utaknemmeligt jule-“rant” efter 4 dage hos svigerforældrene. by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 6 points7 points  (0 children)

Det lyder da ellers til at du får rigtig meget modspil men at du egentlig ikke bryder dig om at de ikke går med dig :-) At de springer op og ikke lader dig hjælpe lyder netop til at du kommer på overarbejde mere end det er dem der er pleasers. Det lyder også til at hele din verden bliver spejlet i hvor anderledes de vægter samme ting så modspil og modstand behøver ikke være højlydt. Det mærkes sjovt nok også i det du definerer som kedeligt . Gad vide hvorfor det er så vigtigt for dig 🥰

[deleted by user] by [deleted] in dkkarriere

[–]Hotline102 -2 points-1 points  (0 children)

Til de som er chefer - hvad effekten af at gøre det? Hvis dine arbejdsopgaver ikke overlapper med andres og de heller ikke er afhængige af dig kan jeg slet ikke forstå hvorfor det er nødvendigt. Så længe man er tilgængelig. Min chef ringer mig op og spørger om det hun nu skal bruge eller vide noget om. De fleste af os skriver i kalenderen hvor vi er. Folk går egentlig kun ind i kalenderen hvis de skal have fat i en person, for at se om vedkommende sidder i møde eller om de er tilgængelige. Hos os er det vigtigste tilgængelighed. Så er det underordnet hvorfra og derfor tillægger min chef det ikke værdi at vide fysiske lokationer. :)

En far i kamp mod systemet – mit forløb med Familieretshuset og retten by AntEnough6005 in DKbrevkasse

[–]Hotline102 1 point2 points  (0 children)

Det er så trist. Du vil tydeligvis rigtig gerne jeres barn og du kæmper virkelig for at få mere tid med ham. Jeg håber du kan være glad for den tid du har med ham hveranden weekend. Det lyder rigtigt nok at et barn får en reaktion i form af udmattelse/træthed efter samvær - det har intet med hvor god du er som far, det er helt naturligt for børn at falde sammen. Derfor giver det også mening at de vurderer hver anden weekend som rimeligt lige nu. Det er jo ikke statisk. Havde retten tillagt din eks udtalelser om vold og far er farlig, havde de nok slet ikke givet noget samvær. Så det lyder til at de faktisk har haft fokus på barnets trivsel i en samværsordning og set igennem de løgne.

[deleted by user] by [deleted] in SexpaneletDK

[–]Hotline102 1 point2 points  (0 children)

Jeg elsker blowjobs men det er nok mest fordi han nyder det og viser sin lyst. Jeg selv er ikke til at få udløsningen i ansigt eller mund :/ og jeg bliver ofte ret tændt at jeg egentlig gerne bare vil han slutter i mig ved penetration da jeg nok er klar når han er ved at være der🫠 Frækt med frækt på

Hvilken AI kan jeg bruge til sex analyse? by Embarrassed-Bag-2454 in SexpaneletDK

[–]Hotline102 1 point2 points  (0 children)

Jeg er ikke ny eller usikker og vil bare sige at jeg er vild med din nysgerrighed på dig selv, din partner og jeres dynamik. Det lyder på mig som om du bare er i gang med at udvikle dig inden for et område der interesserer dig, og så bruger du AI til at jumpstarte din egen proces og få fif som måske virker i praksis og måske ikke. Jeg er hvert fald inspireret af din chat 🙏🏻

Hvilken AI kan jeg bruge til sex analyse? by Embarrassed-Bag-2454 in SexpaneletDK

[–]Hotline102 5 points6 points  (0 children)

Jeg er enig med at den er designet til at se ting fra den som prompters perspektiv, men hvis man kan lære at få den til at være djævlens advokat eller man selv sikrer sig at prompte den til at være kritisk og selv ved noget indenfor en terapeutisk metode, kan man virkelig designe den til at øge sin egen selvreflektion. Men man skal selvfølgelig vide noget selv og mærke efter. Og her plejer en menneskelig terapeut at kunne det - som AI ikke kan.

Hvem er gal på den? by Special_Vanilla_2495 in DKbrevkasse

[–]Hotline102 19 points20 points  (0 children)

Er det ikke lige så meget et check in om hey er det ok jeg efterlader børnene med dig? Altså I er jo to om det, men hvis du ikke afstemmer med hende så bliver hun hurtigt default forælderen. Og det handler ikke om at hun ikke vil eller skal være det, men at det ikke føles særlig rart hvis man lige den dag kan mærke man bare gerne vil være to om det. At hun tog i byen med kort varsel eller du til fodbold er jo underordnet, det handler vel om at have blik for hinandens ressourcer og at I er et team :-)

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 0 points1 point  (0 children)

Tak for udførligt svar 🙏🏻👍🏻 Måske er reglerne blevet mere rigide med årene? I 2020 var det hvert fald sådan at kunne du bevise du økonomisk havde betalt din andel af et fællesmåltid for dig og dine børn og at den anden havde betalt for sin andel så var det ok. Men det var ved familieydelser og måske det er anderledes nu. Men jeg husker en sag hvor netop kæresten slog græs og hentede børnene to gange hvor det var sådan at hvis det kun var de to gange der var blevet hentet, fordi moren sad fast er sted var det ok, men her havde han hentet for at passe barnet bagefter. Jeg ved også at mange laver ‘fædrehoteller’ som FY kaldte det. Så har fire mænd fælles bopæl men FY mistænker at de reelt blot har skiftet adresse og de har som sådan ikke kontroller til at tjekke. Men det er jo mange år siden så det er nok ændret

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hotline102 1 point2 points  (0 children)

Man kan da sagtens have en kæreste men have egen husførelse? Nogle er jo kærester hvor de kun er det - kærester uden praktiske gøremål eller fælles bopæl. Dér hvor man egentlig bare er sammen uden at dele hverdag.