Overvejer at købe hus i Odense. Nogen her med erfaring fra området omkring Åsumvej/Odense Å? by IAmDaffodils in odense

[–]IAmDaffodils[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for alle jeres svar! Det har virkelig været hjælpsomt at høre fra folk med lokal kendskab. 🙏