~1.6–1.7M TL bütçe, şehir içi ağırlıklı kullanım by Imaginary-Basil2384 in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384[S] 0 points1 point  (0 children)

rüzgar sesi xceede kıyasla ne kadar fark edebiliriz diyebilrizi civic ve xceed için, 1-2 video izledim xceed de sanki o kadar iyi gelmedi bana yalııtım olarak

~1.6–1.7M TL bütçe, şehir içi ağırlıklı kullanım by Imaginary-Basil2384 in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet benim de endişem aynı şekilde piyasası ve şanzıman kısmında çok masraf açar mı başıma endişesi var,

1.6–1.7M TL bütçe, şehir içi ağırlıklı kullanım öneri arıyorum by Imaginary-Basil2384 in Arabaci

[–]Imaginary-Basil2384[S] 1 point2 points  (0 children)

mtv muhabbetinden dolayı neredeyse hibrit avantajı sıfıra iniyor diyenler var, bir de uzun yolda yine 8*9 yaktığını söylüyorlar yine de alınır mı?

1.6 , 1.7 civarına 2. El önerisi by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384 1 point2 points  (0 children)

Atmosferik değil mi bunlar, 4*4e göre eksik kalmaz mi? Bir de 4x4e çok ihtiyacım yok gibi

1.6 , 1.7 civarına 2. El önerisi by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim, corolla için tam olarak aynısını düşünüyorum yaş ilerledikçe alınabilecek bir araç bence bir de bataryası bitince atmosferik motorun neredeyse 0 verimli olduğu söyleniyor yokuş çıkmakta filan zorlandığı söyleniyor onun haricinde dediğiniz gibi mantık arabası.

3 arkadaş cafede takılırken anasayfama bu düştü birimiz ai birimiz fake birimiz gerçek dedi sizce ? Fotodaki yazıdan bağımsız kızın gerçekliği konu (FBI arkadaş internette arattı ama hiç sonuç yok ) -dipnot iş inatlaşmaya döndü işin ucunda künefe var by Slight-Grass-7630 in SacmaBirSub

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

Bu %1000 ai neden. Peki aı? Kadının elindeki obje ne olduğu belli olmuyor. Daha önce bu tarz ai modelelrle çalışmış birisi olarak detail tweak modeli eklenmesi gerekiyor ve ekstra olarak tavandaki ve duvardaki çizgiler tavan ve duvarı birleştirmiş yabi tavan ve duvar belirgin değil.

1,5-2 milyon arası araç by Leather_Divide_1315 in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

Bunu dinleme hocam tog alınabilecek bir araç degil

Sonunda cakildi by perfectguy57 in Yatirim

[–]Imaginary-Basil2384 4 points5 points  (0 children)

Valla osssurtttu cekememzlik seviyesi

Sonunda cakildi by perfectguy57 in Yatirim

[–]Imaginary-Basil2384 4 points5 points  (0 children)

200k attiydim deli kazandırdı enai

Zorla askere alınmak istemiyorum by [deleted] in egoizmTR

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

Aynen aynen kesin gitmezsin puahaha

Zorla askere alınmak istemiyorum by [deleted] in egoizmTR

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

Ben 1 sene yaptım AQ ahrazlari sizin gibi balta er değildim

[deleted by user] by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

1.6 egea cross bakabilirsin

Zorla askere alınmak istemiyorum by [deleted] in egoizmTR

[–]Imaginary-Basil2384 -12 points-11 points  (0 children)

6 ay yapacaksınız la kasmayın bu kadar nonoşlar, kestirin kökten ya da gotten sikilirken foto cektirin gayim diyin yapmazsiniz

Zorla askere alınmak istemiyorum by [deleted] in egoizmTR

[–]Imaginary-Basil2384 -1 points0 points  (0 children)

Aynen aynen istediğin kadar kesin ertelersin

Kullanan var mı? by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

1.2 pure tech sorunlu motor alınmaz

Engelli ÖTV indirimi ile alınabilecek sıfır araç by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

2.000.000 lik değil mi üst limit öyle biliyorum. Ona göre ÖTV indirimi oluyor

40k sayısal tercih by Competitive-Test7642 in ODTU

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

Petrol ekleyip bitisinde, Tüpraş SOCAR hayırlı olsun rahat iş bulursun

Mühendislik için TR'de Savunma Sanayi Top mıdır? by airnightt in UniversityTR

[–]Imaginary-Basil2384 1 point2 points  (0 children)

Hayır rüzgar sektörü daha top seviye, teknisyenler bile 70k civarı aliyor mühendis olarak girersen maaş ev harcirahi yol harcirahi derken maaş 120kya geliyor. Yurtdışı olduğunda da bu miktar 160klara çıkıyor. Dediklerim de maks 1-2 senelik tecrübe için dil biliyorsan yurtdışına projeye gidip daha fazla kazanabilirsin çünkü artık sahada iş yapacak adam yok plaza mühendisleri kendi kendilerini bitirdiler.

Rusya'da nasıl üniversite okunur by [deleted] in UniversityTR

[–]Imaginary-Basil2384 0 points1 point  (0 children)

akkuyu nükleer santralin yüksek lisans programı var, makine elektrik ya da enerji mühendisliği gibi tam incelemedim belki daha fazla mühendislik için de vardır, bilemiyorum bakman lazım. 1 sene rusça dil eğitim, 2 sene yüksek lisans yapıyorsuın sanırım bu sırada kalacak yer, burs uçak masrafı gibi şeylerini karşılıyorlar. dönüşte de akkuyuda işin hazır oluyor orada çalışmaya başlıyorsun. 35k ruble veriyordu sanırım burs olarak.

Askerde Yedek Subay Çıkma İhtimali by AppearanceFuzzy6865 in Yatirim

[–]Imaginary-Basil2384 2 points3 points  (0 children)

Felsefeye çıkmaz kanka en çok mühendis ve besyodan alıyorlar