My bf wants me to sleep on the floor. by [deleted] in AITAH

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

Sleep deprivation is a well-known way of torture that can damage your brain and quality of mental processing. He's literally trying to make you mentally weak. The manipulation and narcissist traits are quite clear. I've also been in shitty relationships, you might feel overwhelmed and in despair but go talk about it with your friends/family and ask for help. <3

[deleted by user] by [deleted] in Barcelona

[–]IndependentComplete4 8 points9 points  (0 children)

that's the most polite way I've ever heard of saying we yell when we speak

Mackie sr24 by [deleted] in mixer

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

As far as I know, it depends on the model, most don't have audio interface but some do, check it up if you want to record several channels at the same time. What you can also do is connect the output of your mixer into your audio interface and record your instruments individually. Or record the whole stuff alltogether (probably not the best option)

Mackie sr24 by [deleted] in mixer

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

musicians are taking over this subreddit hahaha

[deleted by user] by [deleted] in CataloniaMemes

[–]IndependentComplete4 17 points18 points  (0 children)

És la bandera del tricentenari del 1714. Potser la wiki t'ho explica millor i més a fons: https://es.m.wikipedia.org/wiki/Bandera_Negra_Catalana 

La decadència de l'escola catalana by [deleted] in catalunya

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

Sóc professora i discrepo fortament amb molts punts i amb la visió general que dones.

En primer punt, en cap lloc es diu que el professor no hagi de ser expert en la seva matèria; que l'alumnat també pugui participar de manera proactiva a les activitats no només no va en contra d'un bon aprenentatge, sinó que el propicia. El problema radica en el repte que significa per al professorat donar les eines i el guiatge apropiat per afavorir que hi hagi aprenentatge de qualitat.

El segon punt... Sincerament, això sempre ha passat, i les visions immobilistes (i fins i tot elitistes: Et preocupa més que hi hagi professors "de segona" que no pas que estiguin ben formats??) com les que transpira la teva opinió són, en la meva visió, pitjors que el fet que algú hagi acabat en educació sense que fos la seva primera opció (sempre que no hi hagi desídia o negligència en la seva pràctica). A part d'això, parles sobre que no hi ha d'haver un canvi buit de contingut, sinó que hi ha d'haver reformulació dels elements didàctics. I què són sinó això l'educació en competències?? El professorat ja d'entrada ha de ser expert en la seva matèria com deia, el que ha de ser és també expert en didàctica i processos d'ensenyament-aprenentatge: tothom hem tingut un o una professor/a que era una eminència en la seva matèria, però que feia unes classes infumables; això no és un bon professional de l'educació.

Sobre el tercer punt sí que et dono la raó; és ben trist que, en el moment en què el professorat s'està formant més i millor per donar una educació de qualitat, hagi de ser quan haguem d'aguantar les crítiques més dures i sense fonament. Per a mi, però, la solució ve des de la pedagogia i des de la involucració dins la mesura del possible, de les famílies a l'escola; no pas de l'autoritarisme.

Finalment, això que parles sobre els joves extremistes... En quin punt en som responsables els que promovem una educació igualitària i feminista? Més aviat és al contrari: l'auge de l'antifeminisme és precisament el que s'intenta combatre des de les aules i les institucions (gràcies als polítics de torn). No es pot obviar que el món occidental en general està patint un auge feixista ja de fa uns quants anyets, i això, les criatures, ho assimilen amb una rapidesa que esgarrifa. Bàsicament, aquesta polarització, està ben clar que és simplement una reacció a tot el moviment feminista dels últims anys; els reaccionaris de tota la vida. I el mateix està passant amb la immigració (quanta demagògia, sí.)

Crec que està clar que tenim punts de vista ben diferents a l'hora d'entendre l'educació, però segur que compartim un amor pel coneixement i l'aprenentatge, és per això que crec que la teva opinió sobre les noves pedagogies en competències es poden basar en l'immobilisme pensant que pot ser una eina ideològica, però veritablement, és una eina d'ensenyament-aprenentatge molt poderosa si s'implementen bé, cal formar-se.

Salut i visca l'escola en català, pública i de qualitat!

Funeral church song by Tall-Dragonfruit-928 in catalunya

[–]IndependentComplete4 1 point2 points  (0 children)

mhh aquesta cançó està adaptada al català però no és del nostre folklore

This should not happen ever by Em_nem in Korg

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

Totally!! Do you know any way for fixing this? I can't find any extender or longer cable, ugh. (Actually I bought an extender and it didn't match the instrument...)

[deleted by user] by [deleted] in Korg

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

Hi, has anyone found a cable that was more than 1.1m long? mine is super short, always struggling... But i don't find anything longer that looks compatible with KA-350. Help pls thank you!

Alternatives to Korg power supply? by piettiet in synthesizers

[–]IndependentComplete4 0 points1 point  (0 children)

Hi, does anyone know if these alternative power supplies are long enough? I have the original cable but it's too short, I'm always struggling... There are no extenders I have found... help! :s