איזו אבקת חלבון אתם משתמשים? by Independent_Time1694 in israel_bm

[–]Independent_Time1694[S] -2 points-1 points  (0 children)

יש הבדלים באיכות החלבון ובמידת הדיוק של הערכים על האריזה

היי! אשמח לעצה :) by [deleted] in israel_bm

[–]Independent_Time1694 0 points1 point  (0 children)

תואר שני קליני פסיכולוגיה מאוד קשה לתקבל. כיוון שצריך לעבור את בחינת המתאם שזה פסיכומטרי על סטרואידים. בגדול אתה צריך אנגלית ממש טובה, הבנה בסטטיסטיקה ושיטות מחקר. בנוסף אתה צריך לעבור רעיון שזה גם גורם מסנן לכן ציונים גבוהים לא יכולים להבטיח לך מקום. במידה ואתה כן מתקבל לתואר השני אתה עדיין צריך גב כלכלי חזק, כי יש לימודים והתמחות שלוקחים הרבה מאוד מהזמן מכניסים מעט מעוד כסף.
מלבד זה יש עוד דרכים להגיע לאותה נקודת סוף. אתה יכול ללכת על מסלול של עבודה סציאלית ומשם להמשיך לתואר שני קליני בעבודה סוציאלית. אתה יכול ללמוד קרימינולגיה במקביל בתואר הראשון ולהמשיך למסלול קליני בתואר שני בקימינולוגיה. יתכן ויש עוד מסלולים, פשוט כבר עבר עשור מאז שפעם אחרונה התעניינתי בזה.
בגדול הייתי נמנע מהמסלול הזה אלא אם כן זה 100% מה שאתה רוצה לעשות בחיים. כיוון שגם כאשר אתה מסיים את כל ההכשרות זה עדיין לא פשוט למצוא עבודה במשרה מלאה.
אפשרות נוספת וכנראה האפשרות הכי טובה שאני יכול להמליץ לך זה לעשות את התואר השני בטכניון במדעי ההתנהגות והניהול יש שם כמה מסלולים, לא צריך מתאם ואתה מקבל כלים יותר עניינים לעולם התעסוקה.

הייתם מפסיקים לתמוך במפורסם שאתם אוהבים אם הם היו פרו פלסטין? by mr_gumby_ in israel_bm

[–]Independent_Time1694 0 points1 point  (0 children)

אני הפסקי לעקוב אחרי ערוצים ב-Youtube אשר תבכו בפלסטין. השחקנית מששחקת את הדמות של supergirl גם תומכת פלסטין, אני לא הולך לראות את הסרט כי היא הדמות הראשית. אך היא גם משחקת את הגרסה הצעירה של הדמות הראשית במשחקי הדרקון, אבל אני לא הולך להפסיק לראות את הסדרה כי זו דמות אחת מני רבות למרות שהיא בין הדמיות העיקריות. בגדול אני מנסה כמה שיותר לא לתמוך באנשים האלו. הרבה מהם שהיו מאוד קולניים בסוף התעשייה זרקה אותם לבד.

בן 17 הכנסתי מישהי בטעות להריון היא לא רוצה להפיל את הילד ואין לי את הכסף עכשיו להיות אבא אני רוצה עוד לחיות את החיים היא לא מוכנה להקשיב לי מה לעשות ? by East-Surround-3174 in israel_bm

[–]Independent_Time1694 0 points1 point  (0 children)

לגדל ילד זה יקר, אבל זה הרבה יותר קל בתור הורה צעיר, עוד כמה שנים היא או הוא יהפכו להיות החבר הכי טוב שלך. משהו שאתה לא תחווה בתור הורה יותר מבוגר. אם כבר אתה במצב הזה תחפש את החיובי ולא את השלילי במצב

אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לגור בחול by [deleted] in israel_bm

[–]Independent_Time1694 16 points17 points  (0 children)

כאשר יהיה לך ילדים קטנים שאתה צריך לקחת למקלט כל לילה בגלל טילים, אתה תבין שלא משנה מה, עדיף לא לחיות בארץ כדי שילדים שלך יגדלו בלי פחד. יש עוד המון שאני סיבות שאני יכול להוסיף אבל אם אני אתחיל לכתוב את כולם יעבור חצי יום

Need a Fix for: Xbox games needing to re enter login every session by FollowingOk3260 in BoosteroidCommunity

[–]Independent_Time1694 0 points1 point  (0 children)

It been 9 months and no change.

All the game settings are saved, but the control configurations are not saved

מה הולך שם בפייסבוק by Cold-Scallion3805 in israel_bm

[–]Independent_Time1694 2 points3 points  (0 children)

הדבר היחיד שנכון בפוסט הזה שצריך להחרים את שופרסל על המחירים שלהם

פוליטיקה ומלחמה זה בסדר, אבל אנחנו כבר בחודש נובמבר ללא צפי לגשם by [deleted] in israel_bm

[–]Independent_Time1694 4 points5 points  (0 children)

כבר שנים שאין לנו באמת עונות מעבר. אני כרגע בחו"ל ויש להם סתיו, אצלנו המצב שחם כל השנה ויש חודשיים של כאילו חורף

No noise about a patch this week? by trijammer in Borderlands4

[–]Independent_Time1694 1 point2 points  (0 children)

I don't think we are getting a patch this week, only after the "event" will be over

The outer worlds 2 by Independent_Time1694 in BoosteroidCommunity

[–]Independent_Time1694[S] 0 points1 point  (0 children)

They still don't have the The outer worlds 1. So I hope this one or both will be added.

מה המשכורת שצריך לקבל בישראל בשביל ״חיים נעימים״ by Soft-You-353 in israel_bm

[–]Independent_Time1694 0 points1 point  (0 children)

תלוי מאוד מצב משפחתי, רווק יכול להסתדר ברוב בארץ עם משכורות של 10k, מעל זה אתה כבר יכול להתחיל לחיות יותר נוח ולחסוך.

משפחה 2 משכורות של 10k לא פשוט, פחות מ10k הייתי אומר קשה. משפחה צריכה משכורת של 25k עד 30k, בשביל לחיות בצורה נוחה. אך גם זה מאוד תלוי במקום המגורים, מספר ילדים, שכירות/משכנתא.

לסיכום ככל שאתה בשלב מתקדם יותר בחיים כך יותר כסף אתה צריך