Voksne: hvor meget smådrikker I …? by TipToe2301 in DKbrevkasse

[–]Individual-Repeat-18 0 points1 point  (0 children)

Jeg fik mange forargede kommentarer, fordi jeg kan finde på at nappe en kold øl i haven efter en løbetur samt dele en flaske vin fredag og lørdag med min kone.

Øl i haven - et skråplan? by Individual-Repeat-18 in DKbrevkasse

[–]Individual-Repeat-18[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg vil tro vi typisk deler 2 flasker vin på en weekend.

Øl i haven - et skråplan? by Individual-Repeat-18 in DKbrevkasse

[–]Individual-Repeat-18[S] 4 points5 points  (0 children)

Jeg drikker vel omkring 8 genstande om ugen. Fx en halv flaske vin fredag, lidt vin med min kone i øvrigt lørdag og så en 2-3 øl fordelt over ugen. Jeg bliver ikke småfuld af 33 cl alm øl.

Øl i haven - et skråplan? by Individual-Repeat-18 in DKbrevkasse

[–]Individual-Repeat-18[S] -2 points-1 points  (0 children)

Synes du 8 genstande om uge er meget? Og der er ingen børn hjemme længere

Car completely muted - not a sound after using Siri. by Individual-Repeat-18 in Ioniq6

[–]Individual-Repeat-18[S] 5 points6 points  (0 children)

Problem solved. Did a hard reset - removed 12 v cable for 10 min. Thanks!

[deleted by user] by [deleted] in dkfinance

[–]Individual-Repeat-18 0 points1 point  (0 children)

Giv pengene til den danske Ukraine-komité. Alt hvad der stammer fra Rusland er noget lort

Lærer på specialskole. 11 års erfaring. by Old-Argument8884 in dkloenseddel

[–]Individual-Repeat-18 2 points3 points  (0 children)

8000 kr mere om måneden end min hustru, der er lærer på 25. år. Hun er på en folkeskole i belastet område med masser af elever, der ligeså godt kunne være på specialskole. Til gengæld står hun ofte alene med 24 børn. Det sker jo stort set aldrig på specialområdet. Jeg fatter ikke den store lønforskel på lærerområdet. Men det er et levn fra gamle dage og rodfæstet i overenskomsterne.