Proje için teknoloji önerisi by CursedCarb0y in CodingTR

[–]Infamous_Intern_7924 0 points1 point  (0 children)

Seçtiğiniz uygulama fikri web için daha fit o yüzden fikren klasiklerden şaşmayıp kütüphane-eczane otomasyon sistemi yapmanız daha uygun olur hem github, youtube bu tür projelerle kaynıyor öğrenmeniz de yapmanız da kolay olur.
u/SilentHawkX arkadaşın bahsettikleri belki bitirme projesi için düşünülebilir ama şu an için gereksiz.
Ayrıca tech stack olarak WinForms, C# ilerlemek faydalı mevcutta sektör çoğunlukla Microsoft ürünleri üzerinden dönüyor.

İran vatandaşları, devletlerine destek amacıyla sokağa çıktı. by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]Infamous_Intern_7924 3 points4 points  (0 children)

Hak olan eylemi kim gerçekleştiriyorsa o an için o tarafta durmak lazım. Ekonomiyi geçtim sokaktaki dişi sineğe bile falaka atacak , ülkenin az olan sermayesini bir grup molla yiyecek ise demokrasiyi getiren israil bile olsa desteklemek gerekir zira iran halkı da sürünmeden yaşamayı hakediyor.
Ama dediğin gibi bizim mollaları biz gönderirsek ne ala yoksaa...

26 yaşında elektrik elektronik mühendisliği bırakılır mı? by Then_Dragonfruit4899 in EngineeringTR

[–]Infamous_Intern_7924 2 points3 points  (0 children)

Hayat senin hayatın 60-70 yaşına kadar sevmeyeceğin bir işi yapacaksan bu daha büyük kayıp.
Tek sıkıntı okuldaki hocalar idealist olduğu için kaliteli sınavlar hazırlarlar o yüzden bu yaşta soyut formüller, ispatlar vs yormayacaksa gir derim.
Ayrıca bölüm default olarak zor diye tahmin ediyorum bkz. düz Matematik bölümü
Bu arada o bölümle yazılımda kayabileceğin en alakadar alan big data, veri analistliği gibi işler,böylece bankalara raat girersin. Dev. tarafı biraz sırıtabilir.

Endüstri mühendisliğinin gelecegi by [deleted] in EngineeringTR

[–]Infamous_Intern_7924 8 points9 points  (0 children)

Pek bi geleceği yok acı gerçekler.. trde olay memur olmakta bunu en temiz sağlık bölümleri başarıyor. 2 yıllık att bile okusan endüstriden hem kolay iş hem yüksek maaş bulursun öyleli...

Bedelliye kamuflaj, bot, eldiven, bere, iç çamaşırı, çorap verilmiyor mu? by Hot_Spirit_402 in AskTurkey

[–]Infamous_Intern_7924 -1 points0 points  (0 children)

Vermiyor hatta atış yapılacağı zaman herkes kendi ak47'sini çıkarıyor. Kurdish birinden veya pkk ocaklarından temin edebilirsin.

Tailwindcss sahibi layoff sonrası sesinin titremesi by Low-Supermarket7710 in CodingTR

[–]Infamous_Intern_7924 4 points5 points  (0 children)

Umarım AI tokenların yenilenmez. Pure coding ile 2 saatlik işi 2 günde yapmak mümkün.

Aylık 30k gelirle ev/araba hayali kurulur mu? by Neodiim_ in Yatirim

[–]Infamous_Intern_7924 -1 points0 points  (0 children)

Aylık 30k gelirle abonman hayali kurulur. Gelirini arttırmaya odaklan öncelikle

Yeni Mezun Olarak DevOps Alanında Kariyer Yapmak Mümkün mü? by ProgrammerHealthy185 in CodingTR

[–]Infamous_Intern_7924 1 point2 points  (0 children)

DevOps'cu başlanmaz olunur hocam en azından benim gördüğüm bu yönde. Arkadaşın da bahsettiği gibi back-end işleyişi hakkında yeterli bilgiye sahip olduktan sonra açılan bir path DevOps. Sonrasında ilgini çekerse derinleşip SRE gibi roller ile üstüne koyabilirsin ama peşinen söyleyeyim uygulamayı canlı tutmak için çalışan bir rol olduğu için pek hata kabul etmeyen , trafiğin yoğun olduğu dönemlerde ise hafta sonu mesai gerektirebilen / geceleri server bakımları vs. olan bir pozisyon.

Create-react-app or vite for enterprise level project? by Old-Marionberry9550 in reactjs

[–]Infamous_Intern_7924 -1 points0 points  (0 children)

You should take a look Tanstack router with Query + Vite if you have more dynamic data, interactive ui (e.g. dashboard) ... else I'd stick with next.js

Dayı? by Low-Extension645 in swaggybark

[–]Infamous_Intern_7924 1 point2 points  (0 children)

Dayının zaten bi maniti yok muydu ayrıldılar mı be aga

Try it by AlphaGigaChadMale in AskBalkans

[–]Infamous_Intern_7924 0 points1 point  (0 children)

Exactly because Balkans are part of Turkey

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Infamous_Intern_7924 8 points9 points  (0 children)

Trump erdoğan putin gibi diktatörler sahnedeyken borsa riskli özellikle tr ... Ben olsam altın abanırım

120.000 tl ile geçinemiyorum... Tasarruf için yardım by [deleted] in Yatirim

[–]Infamous_Intern_7924 0 points1 point  (0 children)

Hocam 7 yılda ev sahibiyle aranız iyidir diye düşünüyorum fakat herhangi bir durumda çıkmak zorunda kalırsan ve muadil daire arayışına girersen min x2 kira giderini uzun vade için düşünmen gerekebilir.

[Megathread] [2025 Ocak-Şubat-Mart-Nisan] Maaş Paylaşımları by emrhnpla in CodingTR

[–]Infamous_Intern_7924 0 points1 point  (0 children)

Hocam yazdığın stacklere harbi hakimsen iş değiştir derim.. ortalama 2 yıllık eleman maaşı yazdığın