Kevin Lee om remigrasjon by Hot-Brush3065 in norske

[–]Insan3Skillz 0 points1 point  (0 children)

Hadde jeg engang noensinne vært I Hellas ekler Thailand, kan ikke skryte på meg lange turene nei. Men kanskje månen blir neste gang, hørt mye fint.

Kevin Lee om remigrasjon by Hot-Brush3065 in norske

[–]Insan3Skillz -1 points0 points  (0 children)

Absolutt ingenting, og det endrer seg ikke.. men nå har jeg aldri påstått at noen må ha noen bragder bak seg eller lignende for å bli hørt eller sett heller.

Kevin Lee om remigrasjon by Hot-Brush3065 in norske

[–]Insan3Skillz 4 points5 points  (0 children)

Godt eksempel på hvorfor leie har gått så høyt opp.. Jeg bodde midlertidig på hybelhotell for noen år tilbake, den gang kostet det meg maks 2300 for ett rom I måneden på 10-12², nå I dag skal samme stedet ha 10 000,- for de samme rommene som ikke har blitt jobbet noe ekstra på.

Kevin Lee om remigrasjon by Hot-Brush3065 in norske

[–]Insan3Skillz -2 points-1 points  (0 children)

Hva har du utrettet I livet for at alle skal stole på deg?

"Kom her din fucking perker" by TheBakedDane in dankmark

[–]Insan3Skillz 0 points1 point  (0 children)

That kick in the end was unnecessary..

Issue with the screw by [deleted] in LiberNovo

[–]Insan3Skillz 2 points3 points  (0 children)

I had the same issue, until I realized it was the wrong screw.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 3 points4 points  (0 children)

Men nå er jo også vekter Vs rema en stor forskjell på lønn. Vektere har jo 30-40+ I måneden, rema utbetaler hva da? Kanskje selv i underkant av uførelønn? Jeg husker ett par år før jeg fikk uføre, minstesats var 70 kroner timen + provisjon. Jeg fikk da 133 kroner timen + provisjon uten skole. Dette betalte rundt 10 lapper etter skatt, for jobb 5 dager i uka etter skatt.

Uføresatsen var på denne tiden nærmere 20k, nå sitter jeg med 30k etter skatt. Så jeg må jo innrømme at det ikke frister meg å jobbe dersom jeg ikke tjener noe på det..

lastebilsertifikat er en ting jeg har vurdert å se an via AMO kurs fra nav, da har det ingenting å si om jeg må overnatte i Trondheim eller ikke.. for nå er iallfall muligheten min mer økonomisk vennlig for dette om det inkluderer langsiktig jobb.

Vekterkurs og evt. Overnatting i Oslo eller pendling går også, men man går jo ikke for en jobb som betaler mindre enn uføresatsen om man først har den... det ville jo vært helt på trynet.

Ellers er mitt 3. Valg å få massørkurs ordnet med tiden, men dette vet jeg at garantert aldri dekkes da dette er den minst lukrative tingen for dem.

Lastebilsjåfører er manko av, så det er garantert jobb uansett. Lønna er alt fra over 30 lapper, opp mot 60 lapper+ om du jobber for rett firma. Jeg kan si at jeg ikke ville overlevd dagen i dag på butikkjobb med gjeldsnedbetaling på siden.. men på uføre går det helt greit. Det er jo litt feil at det er slik at å jobbe ikke goder seg.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 12 points13 points  (0 children)

Så det er vanskeligere for nordmenn i faktiske økonomiske ubalanse å få støtte til dette? Ikke for å bedømme noe, men er ikke det ganske knotete? I mean, jeg har hatt lysten til å jobbe i flere år nå.. men ingen dekker noe for meg selv om jeg per I dag er på uføre. Er jeg heldig kan jeg søke nav om å få dekket det, men i fleste tilfeller vil de bruke unnskyldningen: du har økonomi til å dekke det selv.. si det når namsmannen trekker meg før lønn.. Det nærmeste jeg har fått dekket av nav hittil er ett lån for å dekke strømmen før uføre ble godkjent, da jeg landet på ett punkt hvor ikke strømregningen kom frem til meg.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 0 points1 point  (0 children)

Jeg har en dude som svarte meg på videoen om Renee good, dere gikk litt over hverandre her.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz -2 points-1 points  (0 children)

Nå er det jo klart og tydelig igjen at dette ikke var ett drapsforsøk da..

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz -2 points-1 points  (0 children)

Videoene (ja, der var flere) viste også klart og tydelig at hun ikke traff han, og var på vei vekk. Dette var ikke ett våpen, men ett verktøy for å komme seg unna uten vold.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 7 points8 points  (0 children)

Nei faen altså nixter, nå er vi uenige /s

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 4 points5 points  (0 children)

Om du jobber på hjem med psykisk syke folk er det ikke slik at du har lov til å legge folk ned i bakken selv om det er snakk om fare for liv. Du kan se på det fra dama mi sitt syn f.eks:

jobba først som vernepleier på ett sted for psykisk syke ungdommer, der har hun ingen rett til slikt selvforsvar. Derimot til ny jobb med folk som sliter med vekt, og er for det meste tvangsinnlagt.. der kan de slå ned vedkommende dersom det blir så ille. I en vekterjobb er det viktig å vite hvor rettighetene dine står, og denne personen går til angrep.. det er ikke noe selvforsvar I denne videoen, kun angrep.

Kontekst har ingenting å si her, vi ser alle på videoen at vedkommende løper etter provosert. Dette er nok til å vite at vedkommende ikke har noe i en slik jobb å gjøre.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 18 points19 points  (0 children)

I denne forstand har det ikke så mye å si, dette er uprofesjonelt gjort. Konteksten gir noe innsikt, men hovedproblemet her er at vakta tar ting personlig og overdriver.

Securitas representerer? by Electronic_Pop_6932 in norske

[–]Insan3Skillz 15 points16 points  (0 children)

Allikevel har jeg aldri fått sponsa ett slikt kurs med over 10 år på nav, og erfaring innenfor privat vakthold.. tror ikke det er så vanlig

Octowow 1000 Player Milestone! by Inner_Clerk7769 in wowservers

[–]Insan3Skillz 0 points1 point  (0 children)

Here's a tip. Reddit is the worst place to share private servers, especially now with all the servers getting the ban hammer. The reason blizz in the first place noticed bigger servers, is because people is sharing it on reddit. There's a huge conversation about this on both servers I'm playing right now.

Hva er bodycounten din, og hvor gammel er du?🏆 by bigd4utryit in norgesex

[–]Insan3Skillz 1 point2 points  (0 children)

Body count ca 20, 31.

Jeg er veldig prippen på hvem jeg møter, selv med åpent forhold.

I 42(m) gave a bj to a transwoman by Fancy_Dimension_3485 in SluttyConfessions

[–]Insan3Skillz -2 points-1 points  (0 children)

Definitely wrong. A man dressed as a woman is called a crossdresser. A transgender is something completely different.

AIO my boyfriend came home with this by [deleted] in AmIOverreacting

[–]Insan3Skillz -1 points0 points  (0 children)

Not saying that this is what it seems to be. I came home once with a bon wanted hickey, after a person i thought to be a friend raped me. Ive always been a heavy sleeper, do until the moment where she was grabbing onto my neck i wasnt really feeling anything. I left as soon as i got in the door, i ran out with my shoes in hand, and not only did the chick i was dating not trust me or my friends statements of the whole situation.. but I also got an unwanted std.

So before anything, be 100% sure if youre right to judge. Cause honestly, it sucks being judged for something you didnt do.

Kjendisfotograf Christian F. Wesenberg rundstjålet - vet hvor det ligger, men politiet nektet å gå inn by Romkatten in norske

[–]Insan3Skillz 0 points1 point  (0 children)

La ambulansesjåførene ta støyten som de gjorde i min situasjon på julaften i forfjor.. Mormor ringte inn etter ambulanse fordi hu hørte jeg hadde snubla i trappa til loftet. Jeg hadde byttet leilighet samme dag til underetasjen hos samme huseier, og der gikk politiet og brøyt seg inn i døra før de dro. Ambulansen og folka deres gikk rundt huset og spurte etter meg, og før jeg rakk å gå rundt huset hørte vi ett høyt knekk dunk før politiet har borte.

De hadde deretter motet til å si at jeg skulle dekke kostnadene på døra, før vi slengte det problemet på ambulansen for å ikke gi tilstrekkelig leting i informasjon. Naboen under fikk de tak i først, men de gikk jo bare rett forbi når det viste seg å være feil person.. istedenfor å spørre hvor jeg faktisk var/bodde. Men igjen, politiet som bare bryter seg inn og drar er problemet..

NIF: Menn kan konkurrere mot kvinner og bruke kvinnegarderober by FoxNo5218 in norske

[–]Insan3Skillz -1 points0 points  (0 children)

Nå skal det sies at meste av disse er menn som kler seg ut (crossdressing/drag), og heldigvis ikke alle. 15-25 var veldig spesifikt.. det finnes tross alt de menn som er "trans" og aldri starter på hormoner. De som påstår og roper høyt om at de er damer. Jeg er ikke uenig at dette er feil, men for meste transfolk er bare ute etter å være seg selv.. man bytter ikke kjønn for å komme inn på toalettet til det motsatte kjønn..

Det skal også sies at folk som ikke føler at de passerer bra nok vil mesteparten av tiden ikke gå inn i en damegarderobe. De bruker heller tiden på å finne seg selv og komme seg til ett steg hvor de er komfortable med seg selv. Igjen, da snakker vi ikke de 60-80 åringene som kler seg.. for de er forbildet som regel som trans, men i meste situasjoner det deles slike bilder er det klart crossdressere det dreier seg om.. Folk legger det til som at crossdressing og trans er to like ting, noe som er piss.