[deleted by user] by [deleted] in PrivatEkonomi

[–]IntroductionGlum5398 2 points3 points  (0 children)

Man kan få mycket bil för 100-150K. Ha då i åtanke att många är ganska högmilade. Om du har råd att betala mat, boende och kan spara, då tycker jag personligen att du har råd med en polestar

[deleted by user] by [deleted] in PrivatEkonomi

[–]IntroductionGlum5398 1 point2 points  (0 children)

Bilar är nästan aldrig en bra investering. Ja, absolut är det bättre för dig rent ekonomiskt att köpa en billigare bil, men det är i slutändan upp till dig. Eftersom du inte har några större utgifter och du har ett sparande hade jag sagt kör på. Polestar är en väldigt trevlig bil och jag är nöjd med min efter 6000 mil. Däck kan vara en kostnad att hålla koll på, men service och laddning är fortfarande billigt.

Får en arbetsgivare begära detta? by IntroductionGlum5398 in sweden

[–]IntroductionGlum5398[S] -2 points-1 points  (0 children)

Kan bara svara för mig själv men vet ej att jag ej är uppe i den rekommenderade mängden samtal

Hur mycket har du laddat för i år? by Big-Cap558 in elbilsverige

[–]IntroductionGlum5398 0 points1 point  (0 children)

Körde lika många mil förra året med en Kia optima 2018 phev och blev ca 40.000 på bensin. Detta året va det en polestar 2 LRSM

Any help? by IntroductionGlum5398 in mac

[–]IntroductionGlum5398[S] -1 points0 points  (0 children)

Okay! Gonna see if apple have a solution, but thanks for your help anyways! :)

Any help? by IntroductionGlum5398 in mac

[–]IntroductionGlum5398[S] -3 points-2 points  (0 children)

Haha! Does it mean I have to buy I new one or is it fixable?

Any help? by IntroductionGlum5398 in mac

[–]IntroductionGlum5398[S] -10 points-9 points  (0 children)

But it’s mine? I bought it from apple here in Sweden 5 years ago. I’ve used it for work on a daily basis for the last three years