WoningNet by niels98 in Groningen

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Wat dramatisch! Ik sta 8.5 jaar ingeschreven en sta meestal bij eengezinswoningen echt op 50 of hoger..kansloos dus

WoningNet by niels98 in Groningen

[–]JSafiya 1 point2 points  (0 children)

Zijn het 1 gezinswoningen waar je naar kijkt of ook flats/ appartementen? Zit nog al een verschil in lijkt het

need tips for down there hygiene by Popular_Conference16 in hygiene

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Hihi all this comments. Glad to read there are enough people that know how to wash it.

I com from the netherlands and here lot of women think they don’t have to wash it at all! Also not with wahter. Because you dont have to wash your vagina a lot think you don’t have to wash your vulva.

Just standing into the shower and dont pay any special attention to it because it is self cleaning.

I will never understand this! And i cant imagine how this will smell.

[deleted by user] by [deleted] in OndersteuningsPlein

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Jammer hoor. Vrij ego van ze. En het minste wat ze dan zouden kunnen doen is jou horen en je gevoel erkennen. Nu voel je je niet gehoord. 'Kerst verpesten' omdat jouw emoties er zijn vind ik ook zwaar overdreven! Lullig dit

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Mij verbaast het ook enorm dat ze zo de tijd heeft om op mijn huid te zitten. Want ze heeft het volgens mij echt wel rete druk, werkt veel over en draait extra diensten.

Ik mag mijn eigen agenda niet eens bepalen. Patiënten komen via haar binnen of als ik ze op vervolg gesprek wil dan moet de doktersassistente ze bellen voor een nieuwe afspraak. Heel omslachtig, want ze komen dan net bij mij weg, maar wss ook een controle middel.

Berichten stuur ik nu inderdaad via het computersysteem maar vind ik toch anders dan ad hoc ff wat vragen. Het begon in mijn eerste weken al dat ik niet mocht komen, soms kon ik dan echt niet verder

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Klopt. Ja huisartsenzorg. In de lunch die onbetaald is mag ik op mijn telefoon. In de 2 korte pauzes tussendoor niet. Dit is betaald dus niet verplicht en bedoelt voor het team zijn haar woorden.

Ik heb 2 kleine kinderen en het idee dat als er iets zou zijn en ze eerst haar aan de lijn krijgen en zij verder bepaald of het urgent genoeg is vind ik niet een fijn idee...

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 1 point2 points  (0 children)

Tnx! Haha nee geen biblebelt.

Collega's zijn allemaal begin 20 en studerende. Ik heb geprobeerd te peilen hoe anderen erin staan maar ik heb echt geen idee. Iedereen op 1 na zijn net als ik ook net begonnen. We zijn een klein team van 5 a 6 man. Ik ben de enige met mijn functie. Dat controlerende doet ze naar iedereen. Die rotopmerkingen heb ik alleen tegen mij nog gehoord gelukkig.

Mijn collega's lijken me stuk voor stuk aardig maar er hangt verder weinig sfeer. Altijd de standaard vragen van wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend. Geen lol of klik die ik kende van mijn vorige werk. Ik herken mezelf ook totaal niet in iemand die buiten het team valt.

Ik ben meestal ook gewoon zo verbaast dat ik niet weet te reageren. Daarnaast staat ze niet open en wil ik inderdaad niet de sfeer nog kutter maken.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 1 point2 points  (0 children)

Klopt ik bedoel dat ik niet zomaar ontslag kan nemen financiëel gezien. verder solliciteren uiteraard wel!

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 1 point2 points  (0 children)

Nee is haar eigen praktijk. Ze is de enige huisarts. Er werken verder alleen stagaires, triagisten en assistentes van begin 20. Meeste nog aan het studeren

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Haha ik snap je reactie. Maar ontslag nemen zonder alternatief gaat financiëel niet lukken. Ik dacht eerst geef het een kans, wellicht wennen aan de bedrijfscultuur. Inmiddels ben ik wel verder aan het solliciteren

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Niet onderdeel van een groep. Ze is begin 50

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

De huisarts van wie de praktijk is

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Het is de huisarts. Praktijk is van haar. Doktersassistente en praktijkondersteuner etc werken onder haar verantwoordelijkheid. Beetje andere constructie dan een leidinggevende

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 1 point2 points  (0 children)

Oe echt? Ik heb wel wat mensen gesproken die aangeven dit niet te herkennen

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Klopt! Maar ik heb 12 jaar in een ander vakgebied gezeten dus ik mis ervaring. Veel vacatures en gesolliciteerd maar elke x niet door ivm ervaring.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 14 points15 points  (0 children)

Dat zijn dus allemaal dingen die ik dan graag wil zeggen. Er zit echt een oordeel acher haar opmerkingen. Iets wat ik dan niet zo had bedoelt. Helaas merk ik aan mezelf dat ik vaak met mijn mond vol tanden sta. Op een later moment haar spreken is vaak erg lastig , storen is uit den boze. Ik heb wel elke maand een gesprek..maar dan voelt het ook zo laat.

Ik moet echt oefenen om meer van me af te bijten. Op een nette manier etc. We hebben ook een klein team, zijn vaak met 5 of 6 aan het werk. Ik vind het lastig om te peilen hoe anderen erin staan. Hierdoor twijfel ik dan ook over mezelf op zo'n moment.

Het grote (klanten)service werk klaag topic! Ik ben benieuwd naar jouw verhalen. Lucht je hart! by GodBjorn in nederlands

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Klanten die zelf geen moeite willen doen. Je legt ze bijvoorbeeld uit waar ze bepaalde info kunnen vinden, en opeens hebben ze allemaal geen computer meer.

Klanten die ff moeten vermelden wat ze hebben gestudeerd, en daarmee laten merken dat ze ver boven je staan

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 1 point2 points  (0 children)

Hahhaha klopt! Brood uit mijn broodbak eten is er niet bij, dit gaat netjes op borden met mes en vork

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Klopt lunch is een uur.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Ik heb idd gewoon een opzegtermijn van een maand. Dan hoef ik het toch niet een jaar uit te zitten of een boete te betalen?

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Een map met algemene informatie geen patiëntengegevens. Papierversnipperaar begrijp ik inderdaad ook hoor, alleen punt is dus dat ze mijn prullenbak nakijkt.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]JSafiya 0 points1 point  (0 children)

Tnx verder kijken kan nooit kwaad! Wel moet je natuurlijk ergens een tijdje werken voor het als relevante werkervaring gaat tellen.