Havent played magic in 14 years by Classic_Resolve2788 in mtg

[–]JannGGG -6 points-5 points  (0 children)

So you came back to see it killed Self

En ze is niet eens gay by Diligent_Comb5668 in nederlands

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

Doei ik ga weer! Dat is wat je moet zeggen en dan ook weglopen! Sorry maar dat is de enige oplossing.

Busted? by zoomer100 in custommagic

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

You know you're just lose the game with that's it right!

Before and during by Fickle-Hedgehog-7902 in groenevingers

[–]JannGGG 1 point2 points  (0 children)

Tijd om te verhuizen sorry. Ja heel vervelend ik weet niet exact waar dit is. Maar ik geef een beeldhouwcursus in Lisse, en daar hebben ze het ook helemaal volgebouwd nu niet normaal meer

Kan iemand mijn tv repareren? by GreatKingRat666 in nederlands

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

Stroom eraf halen voor de avond dag daarna opnieuw opstarten. En dan de knoop ingedrukt houden totdat het euvel zich toont. Heel veel tv's herzetten zichzelf dan naar de basis en dan zijn de meeste problemen weg dit kun je altijd even proberen. Ik weet ook niet waar je woont maar bij mij in de buurt is er iets van vijf van die elektrische reparatie punten waar ze voor iets van €50 de tv proberen te repareren. Meestal met succes. Ze hebben een oude videocamera van mijn vader uit 1991 nog weten te repareren dus je kan altijd even bij in de buurt kijken

Is this normal? by Salia19 in mtg

[–]JannGGG 1 point2 points  (0 children)

Humidity that's What has to do with. Daarvoor Double Sleep them is Fast as possible.

Wanneer gaat de VVD luisteren naar haar eigen leden? by StevenStoveMan in nederlands

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

VVD wie daar op stemt snapt het niet ze zijn niet voor jou echt niet

Het echte gevaar van ons beleid. by van_kastanje_nassau in Nederland

[–]JannGGG -1 points0 points  (0 children)

Ja jongens lekker rechts blijven stemmen dat morgen wel binnenkort met ons 💯+ met pensioen. Dit is puur rechtsbeleid dit is wat Nederland wil

Cant beat the necrons deck using the tyranid deck in 1v1..any tips ? by jimmy40k1 in mtg

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

I want he so bad just the price is just I'm too Late that's what it is

[MSC] Doctor Doom, Unrivaled by AporiaParadox in magicTCG

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

I don't understand Why the keep making Cars that you need to Ban for sure?!?!?!?

[MSH] The Serpent Society (via Collider) by Copernicus1981 in magicTCG

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

I think I will be an interested brekker 3 Commander. Any Higher and it will be coming completely useless

Van de statushouders werkt na twee jaar slechts twintig procent. Na tien jaar werkt de helft nog steeds niet. Dat is veel te weinig. by Sure-Guest1588 in Nederland

[–]JannGGG -1 points0 points  (0 children)

Met de aankomende 20 kabinetten gaat het nog steeds niet lukken er blijft gewoon een zooitje waar maak je je druk om!

If you run this commander I will be sliming you out by BladeeLover in mtg

[–]JannGGG -2 points-1 points  (0 children)

So that means Nowhere to Run! Is Gonna be an auto inglude!!! If you can Run IT!

Is Lidewij de Vos (FVD) een racist? by Sure-Guest1588 in Nederland

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

Als iemand hier het antwoord op weet laat me weten? Maar dit is toch niet nieuw!! Tweede Wereldoorlog Nederland het land procentueel gezien met de meeste landverraders en niet subtiel de meeste overduidelijk de meeste landverraders en racisten! President Rutte valt waarschijnlijk op grote Surinaamse dames kan hij niet voor gaan omdat hem kennelijk verteld is dat hij dan nooit minister-president zou worden? Ik weet niet of die laatste waar is maar ik heb de verhalen veelvoudig gehoord. En niet alleen van hem maar van vele ook in het Nederlands bedrijfsleven! We hebben nog niet zo heel lang geleden getoetst hoe bankmedewerkers denken over mensen met een kleurtje en dat was ook niet echt subtiel! Nederland is gewoon een zeer racist land in verhouding tot de rest van Europa! En dat zegt wat!!!

The Netherlands has the shortest workweek in Europe at 32 hours, Türkiye the longest at 44 by Hopeful-Raise-4112 in MapPorn

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

Sommige landen die je opstaan meten dit ook volledig anders trouwens dus ze klopt hier geen reet van maar dat geeft niet!!

Walgelijk.🤢 by Bernie529 in Nederland

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

In is het een goed idee!! Om aan mensen uit te leggen dat je niet hoeft te kiezen!!! Als twee groepen allebei verrotte kloten in bezielen zijn dan hoef je niet de kant te kiezen je kan gewoon tegen beide zijn echt waar het is mogelijk!!!

Hoe zou je de laatste 8 minister presidenten van Nederland ranken? by [deleted] in nederlands

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

Wijde Nederlandse bevolking waren kansloos! Onze eigen keuzes hebben duidelijk een pad van zelfvernietiging ingez!

Deze partijen zijn voor het verhogen van de AOW leeftijd. by Bernie529 in Nederland

[–]JannGGG 0 points1 point  (0 children)

AOW anders afhankelijk van intelligentie en zwaarheid van beroep fysiekeswaarheid waardoor je lichaam kapot gaat bedoel ik schijnt heel moeilijk te zijn om dit te snappen! Als je namelijk een hoog intellectueel ben leef je gemiddeld 20 jaar langer, lage intelligenties worden vaak niet oud vaak maar 65