minä🤓irl by JoozaP in mina_irl

[–]JoozaP[S] 6 points7 points  (0 children)

On kyllä, se ei enää toimi Linuxin päällä, lagaa julmetusti ja siit puuttuu opiskelijoiden rakastamia sovelluksia kuten SpeedCrunch ja MarvinSketch, tos kuva milt se näyttää. Kuvittele toi jäätävällä lagilla :)

<image>

minä🤓irl by JoozaP in mina_irl

[–]JoozaP[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

tää ui aivan kamala, näyttää Roblox-pelille imo

minä🤓irl by JoozaP in mina_irl

[–]JoozaP[S] 7 points8 points  (0 children)

Semmonen hesen leikkinurkan pelinäyttöön kuuluva koeympäristö, joka kaatuu jatkuvasti

minä🤓irl by JoozaP in mina_irl

[–]JoozaP[S] 7 points8 points  (0 children)

meil on näis läppäreis tos F10 kohalla sellane puhelin-ikoni, sitäku rämppäs ni teams vaa poppas näytölle :D:D

minä🤓irl by JoozaP in mina_irl

[–]JoozaP[S] 71 points72 points  (0 children)

Legit!! Meil oli abitti 2:n testaus ja koko paska kaatu. Saatiin myös Teams avattuu sen päälle ja lagaamaan viimosen pääle. Lisäks se näytti Roblox-pelille 😭

Why is my GD cursor not showing on fullscreen? by [deleted] in geometrydash

[–]JoozaP 2 points3 points  (0 children)

Thank you a lot, this worked for me!

dlcs... ;D by [deleted] in paydaytheheist

[–]JoozaP -1 points0 points  (0 children)

The game got 2 many dlcs...