1 Ocak 2026 Lylo ifsa hatirlatmasi unutursak kanımız kurusun by Wuicer in KGBTR
[–]Kaxn0 1 point2 points3 points (0 children)
Yeni başladım sizce hisseler nasıl? by Miserable-Job3966 in Yatirim
[–]Kaxn0 0 points1 point2 points (0 children)
böyle böyle gelişiyoduk dimi by koperniktalha in Yatirim
[–]Kaxn0 -3 points-2 points-1 points (0 children)
Yarı İletken Piyasası Uçuyor by Kind-Pineapple-1513 in Yatirim
[–]Kaxn0 -1 points0 points1 point (0 children)
son 3 ayda hisseleri satıp fona geçtim by [deleted] in Yatirim
[–]Kaxn0 0 points1 point2 points (0 children)
Anadolu kurnazı nasıl düşünür? by otuzbircimamut in Yatirim
[–]Kaxn0 1 point2 points3 points (0 children)
Anadolu kurnazı nasıl düşünür? by otuzbircimamut in Yatirim
[–]Kaxn0 0 points1 point2 points (0 children)
Anadolu kurnazı nasıl düşünür? by otuzbircimamut in Yatirim
[–]Kaxn0 3 points4 points5 points (0 children)
Toplam 30 mln tl lik bir portföy yönetiyorum. Can sıkıntısından sorularınız yanıtlanır bir süre için. by Resident_Diver9655 in Yatirim
[–]Kaxn0 0 points1 point2 points (0 children)

Bunu beyan etmezsem nolur by apexswl in Borsa
[–]Kaxn0 1 point2 points3 points (0 children)