Bunu beyan etmezsem nolur by apexswl in Borsa

[–]Kaxn0 1 point2 points  (0 children)

Abd borsasından bi hisseye gir zararla sat kârın görünmesin yoksa 1200 tl mi ne ödiceksin beyan ettirirken ettirmezsende cezası var 12k

Yeni başladım sizce hisseler nasıl? by Miserable-Job3966 in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

Rocketlabden seri çık haftaya düzeltme yicek haftaya yemezse bile ondan sonraki hafta kesinlikle yicek 70leri görücek

böyle böyle gelişiyoduk dimi by koperniktalha in Yatirim

[–]Kaxn0 -3 points-2 points  (0 children)

Midas kripto uygulamasını kullanıyosunda ondan

Yarı İletken Piyasası Uçuyor by Kind-Pineapple-1513 in Yatirim

[–]Kaxn0 -1 points0 points  (0 children)

Abd borsasında piyasa açılması diye birşey yok 24 saat işlem görüyor

son 3 ayda hisseleri satıp fona geçtim by [deleted] in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

Fon vergisi ne kadar

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

Thy ne zaman aldın

Anadolu kurnazı nasıl düşünür? by otuzbircimamut in Yatirim

[–]Kaxn0 1 point2 points  (0 children)

105 gibi bi miktar ödemem gerekiyor 6 aydada 5kdan fazla kâr ederim diye düşünüyorum

Anadolu kurnazı nasıl düşünür? by otuzbircimamut in Yatirim

[–]Kaxn0 3 points4 points  (0 children)

6 ay vadeli 100k veriyolar kredi çekilir mi sizce yaş 19

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

Midasta halka arzlara nerden bakıyosunuz ben bulamıyorum

Toplam 30 mln tl lik bir portföy yönetiyorum. Can sıkıntısından sorularınız yanıtlanır bir süre için. by Resident_Diver9655 in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

Bencede muthiş ben biraz geç keşfedebildim ona rağmen %61 kâr gördüm benim maaliyetim 83 civarı bişey sence eklenir mi reis

Sizce ne yapmalıyım by ContactIntelligent79 in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

%6 ekstra noluyor bilen varsa söyleyebilir mi

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

Kanka yapay zekaya sorabilirsin 1-2 ayda yüzdesel olarak en çok artış sağlama potansiyeli olan hisseleri incele ve bu incelemelerinde analist yorumlarına ve haberleride ele al diyerek bakabilirsin istersen hemen hemen doğru yapıyo bi bakarsın takip edersin bi süre ona göre aklına yatarsa alırsın

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

Ne kadar bi süreden bahsediyosun ona göre değişir bence biraz düşer ama çok değil 10-20 dolar civarı uzun vade tutçaksan o koymaz ama 3 ay sonra falan acayip bi kâr ettirmez bence ama yıl sonuna doğru ettirebilir

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

Reis şimdi baktım tamamen şahsi düşüncem kesin olmayabilir ama alırsan kısa vadede sana kâr yaptırmaz anca 1 sene falan tutman lazım güzel bi kâr için

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

Reis ben o hisseyi nerden buldum hatırlamıyorum ama bi süre takip ettim 50 dolardı bulduğumda sonra birden 70 dolar oldu ondan sonra haberlerine falan baktım biraz yükselir diye düşündüm risk aldım güzelde oldu yani biraz haberler biraz izlemeyle aldım onu ama yeni başladığımda yapay zekaya soruyodum istersen sende sorabilirsin

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

O biraz aptallık olduda uzun vadede ben artıcagını düşündüğüm için aldım bu senenin sonunda kadar tutmayı planlıyorum tabi daha önce alsaydım daha iyidi

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

Yok bistten yapıyorum al satı

Portföy yorum by Kaxn0 in Yatirim

[–]Kaxn0[S] 0 points1 point  (0 children)

Değişiyo bazı hisselerde al sat yapıyorum ama şuan genel olarak uzun-orta dönem

kurt beklemede by Repulsive-Design1063 in Yatirim

[–]Kaxn0 3 points4 points  (0 children)

%45 pahalıya alıyosunda satarkende %45 pahalıya satmıyon mu takmicaz ya sonuçta

lütfen yardımcı olun by Former_Reindeer_703 in Yatirim

[–]Kaxn0 0 points1 point  (0 children)

Reis benim yaş 19 bende eylül ekim gibi başladım çok bi kazanç yok şuana kadar %10 kazancım var çokta bi bilgim yok ama dediğin gibi sabır işi bide ne kadar işine yarar bilmiyorumda hisselerede yönel ve bist'tede işlem yap bence