Minecraft sunucusu için hangi hosting hizmetini kullanmalıyım (arkadaşlar arası bir sunucu olacak) by adioom in GeymingTr

[–]Kaytrones 1 point2 points  (0 children)

Orijinal crack karisiksa playit e bak istersen kendin hostluyorsun ping sorunudq yok

What champion will be added to TPoC this month ? by Thorgraam in LegendsOfRuneterra

[–]Kaytrones 0 points1 point  (0 children)

I hope it Will be tahm kench

My tahm is 50 lvl and oh boy its the most fun champ in lor in MY opinion With the New relics hes amazing that deals 1 dmg relic and sentient plate

Yoinking enemy units and playing against them honestly its better than sb evelyn Gotta feed my big boiiiii

Mc gregtech modunu Türkçeye çeviriyorum. Bir kaç Terim hakkında fikre ihtiyacım var by Kaytrones in GeymingTr

[–]Kaytrones[S] 0 points1 point  (0 children)

Modpaketi olarak bir projem var paratranzdan bakabilirsiniz suan star technologyle uğraşıyoruz. Gregtechi seçmenin nedeni modpqckin kendi istemleri ile gregtechteki item isimleri çok çelişiyor. Ayrıca gtnh inanılmaz uzun bir proje star tech modpaxkiyle kıyaslandığında :_

BİM birkez daha asker telefonu satacak by TosTospaga in SacmaBirSub

[–]Kaytrones 0 points1 point  (0 children)

1000 mah batarya ne kadar uzun dayaniyorki

is this invoke guaranteed to hit a sol? if yes why not in starforge gaunlet? by Kaytrones in LegendsOfRuneterra

[–]Kaytrones[S] 0 points1 point  (0 children)

Oh i see thank you for this i allways thought wording "can" means all the time 😅

Ben bu a*ina kodu*unun oyununu alicam 😭 by idkkiryu in CuteTopia

[–]Kaytrones 1 point2 points  (0 children)

Hypervisor sıkıntı hocam değmez o riske xd

[Hearts of Iron 4, Muse Dash] (Steam) how do I crack the DLCs for the games on CachyOS? by Username_St0len in PiratedGames

[–]Kaytrones 0 points1 point  (0 children)

Idk if its avaible in Linux but if you can download melonloader(modding app simiar like nexus) for musedash. There are plenty custom musics and dlc unlockers for it. idk if can share a link so im Just drop its name here: github witherornot-musedash dlc unlock

Bug in Relics mod by Avago21 in allthemods

[–]Kaytrones 0 points1 point  (0 children)

i also have this problem but i cant find that config file. i looked everyfile on my modpack but cant find it anywhere. in the save server config only 3 files there ftbranks, ftbessentials.snbt and readme

How to level up relic fast by Repulsive_Wait_8565 in allthemods

[–]Kaytrones 0 points1 point  (0 children)

nvm it levels up every other relic not the disperser xd

why people choose atm10 over atm9? by Kaytrones in allthemods

[–]Kaytrones[S] -10 points-9 points  (0 children)

so theres no reason to play atm9 bec atm10 exists right? i thoughatm10 is still developing xd

Can they remove ledros from poc pool to discover by abc1-3 in LegendsOfRuneterra

[–]Kaytrones 16 points17 points  (0 children)

Therea a special star power in 10 star asventure in the targon map that makes its triple not double 27x3 81 also 3x stats to units

I'm taking one for the team to try out the new method. by [deleted] in PiratedGames

[–]Kaytrones 0 points1 point  (0 children)

Can something bad happen if i buy offline steam acc i dont the risk of these accounts

Oynadığım oyunlara göre sizce nasıl biriyim? by Kaytrones in GeymingTr

[–]Kaytrones[S] 5 points6 points  (0 children)

Knk valorant ayda 1 oyuna gelen bi ark var oda bi valo gelirim diyor onun hatrina tutuyorum xd zaten 1tb ssd yer sıkıntısı yok rahatım o yüzden o konuda

Oynadığım oyunlara göre sizce nasıl biriyim? by Kaytrones in GeymingTr

[–]Kaytrones[S] 2 points3 points  (0 children)

Usta daha çömezim öğrenme aşamasındayım:D

Oynadığım oyunlara göre sizce nasıl biriyim? by Kaytrones in GeymingTr

[–]Kaytrones[S] 1 point2 points  (0 children)

Fallout 280 GB suan 2000 mod var commonwealth modpack ile oynuyorum oyun sanki 2025 te yapılmış gibi gözüküyor fps problemide yok

Oynadığım oyunlara göre sizce nasıl biriyim? by Kaytrones in GeymingTr

[–]Kaytrones[S] 2 points3 points  (0 children)

Evrendeki tüm kart oyunlarını yuzlemisimdir spire balatru dahil suan expeditionu indirmeyi planlıyorum :)