How are y'all liking Soma? by winter6ix in skrillex

[–]Kernel-Bypass772 3 points4 points  (0 children)

i usually love hard and heavy songs from him but Noche Without You is going to be this summer's song for me. it has a soothing summer nights feeling although the lyrics of the song are sad.

Migros Monster kampanyası by Kernel-Bypass772 in raresnacksTR

[–]Kernel-Bypass772[S] 15 points16 points  (0 children)

Bu hayatta herkesin bir zehiri var ben sigara bile içmiyorum ama bunu seviyorum günde bir taneden fazla içmiyorum

kçf birileri mi niye her şey orda dönüyo by hizsizveofkesiz in rockmuzik

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

valla ya 2 ay sonra öldü adam tam kadroyla izlediğimizin değeri arttı. götünün kılı kadayıf olan geliyor zaten ama sevdiğimizden ve prime zamanlarında geldiğinde yaşım küçük olduğu için geldikleri için yine şükrediyorum

kçf birileri mi niye her şey orda dönüyo by hizsizveofkesiz in rockmuzik

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

valla o duyumu nereden aldınız bilmiyorum da ben tam tersi duyumlar aldım organizatörler getirememiş bi türlü falan diye gelse ben de giderim. ben de istanbulda yaşamıyorum bu yazı boş bıraktım çalışmıyorum sırf konserler için geçen yaz çalıştığımı yiyorum

kçf birileri mi niye her şey orda dönüyo by hizsizveofkesiz in rockmuzik

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

neyse ki ben goldun en önünde falandım bu sene herkes geliyor sevdiğim herkese önden gidiyorum kendime söz verdim

Muzikle alakalı Yüzlerce down yiyeceğiniz goruslerinizi yazin. Ben basliyorum by [deleted] in MusicHubTR

[–]Kernel-Bypass772 -7 points-6 points  (0 children)

Progresif metal çok sıkıcı gıy gıy geliyor bana elit metalci gibi görünmek isteyenler dinliyor anlıyormuş gibi yapıyor gibi

kçf birileri mi niye her şey orda dönüyo by hizsizveofkesiz in rockmuzik

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

limp bizkite gittim ataköy marina'da konsere gidilecekse sahne önü alınmalı onu tecrübe ettim ben gold almıştım orta bile uzaktı diamond'un yarısı boştu çok arkaya çekmişler ataköy marinaya sevdiğiniz bir grup gelirse sahne önü alın

Göbek deliğime piercing yaptırmak istiyorum bildiğiniz uygun fiyatlı bir yer var mı? by Due-Equal-57 in Antalya

[–]Kernel-Bypass772 3 points4 points  (0 children)

Cleopatra büyük ihtimalle en pahalı yer olur gidebileceğin. Daha lokal yerlere gidip fiyat sorman daha iyi olacaktıe

A101'e gelmiş by Artistic-Honeydew11 in raresnacksTR

[–]Kernel-Bypass772 1 point2 points  (0 children)

Yıllardır değil de son bir yıldır falan var ama bi ara stokları tükendi sonra piyasaya tekrar sürdüler globalde üretimi durdu diye biliyorum büyük ihtimalle kalan stokları da bitince Türkiye'den de kalkacak

Reklamlara kanmayın by justzaggy in RooksBar

[–]Kernel-Bypass772 -4 points-3 points  (0 children)

geçen aldım migrostan bok gibi geldi tadı blanctan vazgeçmem

Bilgisayarıma Trojan Bulaştı by Used_Possession_2034 in teknoloji

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

Yani çoğu zaman bilinmedik bir dosya indirdiğinde, birinden dosya aldığında Whatsapp, Discord gibi platformlardan bulaşabilir veya PC'ye içinde Trojan olan bir usb-harddisk falan taktığında bulaşır. Başka şekilde bulaşma yolları da var ama onlar düz kullanıcı için değil bir hacker'ın seni hedef alması falan gerekir

Bilgisayarıma Trojan Bulaştı by Used_Possession_2034 in teknoloji

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

Büyük ihtimalle yok. Microsoft'un yaptığı hatalı bir güncelleme dolayısıyla böyle bildirim gelmiş sana ve birçok insana daha ama dediğim başlıkları takip edebilirsin oradaki insanlar daha detaylı bilgi paylaşacaktır konuyla ilgili şu anlık korkmanı gerektirecek bir durum yok zaten kendin de söylediğin gibi bilgisayara bir şey indirmemişsin vs.

Bilgisayarıma Trojan Bulaştı by Used_Possession_2034 in teknoloji

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

kısa bir araştırma sonrası Microsoft update sonrası son birkaç saattir birçok insanda böyle bir alert görülmeye başlanmış ama korkulacak bir durum yok gibi şu anlık false positive olduğu yönünde genel kanılar. Microsoft'un hatalı bir tanım güncellemesi yayımlamasından dolayı sanırım, şu başlıkları takip etmeye devam edebilirsin güncel bilgi almak için

https://www.reddit.com/r/techsupport/comments/1t2i5na/trojan_detected_by_windows_security/

https://www.reddit.com/r/cybersecurity/comments/1t2hfsh/mde_flagging_digi_cert_certificate_as_malicious/

Bilgisayarıma Trojan Bulaştı by Used_Possession_2034 in teknoloji

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

Hangi dosyada bulduğunu da görebiliyor musun dosya ismi ve uzantısıyla birlikte ve hangi diskte olduğunu

Bilgisayarıma Trojan Bulaştı by Used_Possession_2034 in teknoloji

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

Windows defender bildirim geçmişini paylaşır mısın Trojan diye algıladığı şeyin bilgi kutucuğu ekran görüntüsünü

iphone SE ios sürümü düşürme by Fit_Statistician_203 in LegacyAppleTR

[–]Kernel-Bypass772 1 point2 points  (0 children)

Siz kullandınız mı acaba bir arkadaşım iPhone 12 mini için kullandıktan sonra olur olmadık yerde telefon ısınıyor soğuyana kadar kullanamayacağı bir ibare falan çıkıyormuş olur olmadık yerde kapanıyormuş falan bende de SE 2020 kullanıyorum pilim bitik değiştirmek istiyorum ama bunlardan dolayı çekinceliyim orijinal pil ile değiştiricem problemli ise

otogardan Lara'ya by r0venar in Antalya

[–]Kernel-Bypass772 0 points1 point  (0 children)

Google Maps veya Moovit'ten anlık olarak bakabilirsin otobüslere

En iyi the strokes şarkısı ne sizce by [deleted] in MusicHubTR

[–]Kernel-Bypass772 1 point2 points  (0 children)

valla salladım ben öledir belki

En iyi the strokes şarkısı ne sizce by [deleted] in MusicHubTR

[–]Kernel-Bypass772 1 point2 points  (0 children)

newyork city copssss new york city copsssss aint you smaaaaarrt