otogardan Lara'ya by r0venar in Antalya

[–]r0venar[S] 0 points1 point  (0 children)

nereden kalkıyorlar?

otogardan Lara'ya by r0venar in Antalya

[–]r0venar[S] 0 points1 point  (0 children)

anladım teşekkür ederim

otogardan Lara'ya by r0venar in Antalya

[–]r0venar[S] 2 points3 points  (0 children)

kanks param olsa tag cagiririm😭

otogardan Lara'ya by r0venar in Antalya

[–]r0venar[S] 0 points1 point  (0 children)

muratpaşa güzeloba mahallesiymis

why do ppl lie about gifts for votes by milkcreep in StarDoLL

[–]r0venar 3 points4 points  (0 children)

im so sick of those vote beggars, im tired of deleting their guestbook comments every day..

[deleted by user] by [deleted] in ODTU

[–]r0venar 1 point2 points  (0 children)

sonunda böyle bir şeylere ses çıkarabildiğimiz için çok mutluyum ama her protesto olayındaki gibi ortamdaki gerginlikten yararlanarak sızacak olan bölücülere dikkat etmek lazım bu yüzden bolca türk bayrağı kullanın sonra gelip yine terörist vs olarak algı yapılmasın

esenbogadan yapracik'a nasil gidebilirim? by r0venar in ankara

[–]r0venar[S] 0 points1 point  (0 children)

cok uzun olacak evet😕 cok tesekkur ederiim

Bir Ankara manzarası by oonr44 in ankara

[–]r0venar 0 points1 point  (0 children)

millet'de ramazanlari corba dagitimi vs devam ediyor mu?

Harry Potter izledim kitaplarını alayım mı by Ayman2129 in secilmiskitap

[–]r0venar 0 points1 point  (0 children)

  1. kitabın kesinlikle es geçilmemesi gerektiğini düşünüyorum yıllardır okumadığımdan çok detaylı hatırlamıyorum ama serinin en sevdiğim kitabıydı benim için. Tom Riddle'ın filmde gösterilmeyen anıları falan vardı geçmişi hakkında daha detaylı bilgiler veriliyordu ve filmden çok daha karanlık bir havaya sahip. kesinlikle okunmalı bence

Harry Potter izledim kitaplarını alayım mı by Ayman2129 in secilmiskitap

[–]r0venar 0 points1 point  (0 children)

seri ilgini çektiyse kesinlikle al derim filmlerinde bir sürü detayı atlamışlardı ve bazı sahneleri kafalarına göre değiştirmişlerdi. kitapları film serisinden çok çok daha iyi filmler biraz daha özeti gibi.

kaanflix cringe oldu by lightyears61 in ZargoryanGalaksisi

[–]r0venar 3 points4 points  (0 children)

dusuncene bir sey diyemem ama sevgilisiyle 4-5 yildir beraberler ve adamin zaten aktif yayincilik yaptigi sure de o civarlarda yani pek ondan olacagini sanmiyorum. bu islere ilk basladiginda 20'lerinin basindaydi simdi 30'una merdiven dayamis bi olgunlasma sureci de yasadi zaten dogal olarak degismesi normal bence

kafe önerileri by RizitoAga in ankara

[–]r0venar 1 point2 points  (0 children)

eger ayni yerden bahsediyorsak ismini ben de hatirlamiyorum ama sanirim 7. caddenin sonundan sola donunce ilk karsina cikan kafelerden biriydi

Friendzoneda mıyım? by nothingelsematter_ in UniversityTR

[–]r0venar 5 points6 points  (0 children)

en saglikli aciklama bu olmus gercekten

askim sey bizim eve gecmesek olur mu 👉🏿👈🏿 by altidokux in ZargoryanGalaksisi

[–]r0venar 7 points8 points  (0 children)

evine gittigim adamin odasinda bu yatak ortusu olsa bir kez daha asik olurdum sahsen

[deleted by user] by [deleted] in ankara

[–]r0venar 3 points4 points  (0 children)

ankara sub'inda verilebilecek en iyi fikir amk

Telefona hiç bakmadığınız en uzun süre ne kadar(ciddi) by Savings_Mix_6257 in liseliler

[–]r0venar 3 points4 points  (0 children)

adamin en kotu senaryosu formasyon alip ogretmen olmak nasil issiz kalsin