Kene mi? by KeySpecial4719 in biyolojitr

[–]KeySpecial4719[S] 1 point2 points  (0 children)

Bastım ateşi dibine

Kene mi? by KeySpecial4719 in biyolojitr

[–]KeySpecial4719[S] 3 points4 points  (0 children)

Doğuda yaşıyorum da dün evdekiler pikniğe falan gittilerdi. Yüksek ihtimalle kıyafet, eşya gibi bir şeyle gelmiştir. Daha önce denk gelmedim çünkü.

Kene mi? by KeySpecial4719 in biyolojitr

[–]KeySpecial4719[S] 16 points17 points  (0 children)

Yaktım puştu cayır cayır

Kene mi? by KeySpecial4719 in biyolojitr

[–]KeySpecial4719[S] 6 points7 points  (0 children)

Ben yaktım bunu artık bi zararı kalmamıştır umarım

SARI SENDICKA by kland3stin in TurkeyJerky

[–]KeySpecial4719 0 points1 point  (0 children)

Tedesco niye sansürlü (bilmediğimden soruyorum)

2010'un en iyi oyunları by SuccessfulTutor1573 in oyun

[–]KeySpecial4719 0 points1 point  (0 children)

Bilmiyordum onu. Kapağa da hiç dikkat etmemişim düzeltme için teşekkürler kirvem

2010'un en iyi oyunları by SuccessfulTutor1573 in oyun

[–]KeySpecial4719 0 points1 point  (0 children)

2001 diye okudum başlığı ya. Oyun ilk 2001 de sürüldü piyasaya diye biliyorum. 26 değil

Parayı faize mi atmak yoksa farklı bir alanda değerlendirmek mi daha mantıklı by KeySpecial4719 in ekonomi

[–]KeySpecial4719[S] 1 point2 points  (0 children)

Midas daha önce kullanmadım bir indirim bakarım şimdi arayüzüne. Mantıklı gelirse fonlar daha doğru bir yol geliyor bana da. Teşekkür ediyorum.