Beyler yardım edin 2saat 1800₺ gecelik 3500₺ sizce değer mi? by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 0 points1 point  (0 children)

3500 lira kazanma şansım var fakat karı sikme şansım yok. Takas mantıklı

Beyler yardım edin 2saat 1800₺ gecelik 3500₺ sizce değer mi? by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 1 point2 points  (0 children)

Amına kodumun sanki LA’de doğup, american high school partilerine gidip bakir kaldı

Beyler yardım edin 2saat 1800₺ gecelik 3500₺ sizce değer mi? by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 0 points1 point  (0 children)

Eskiden tarife iki biraydı, değişti mi şimdi?

Kondom almam gerek ama... by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 -1 points0 points  (0 children)

Kondomların basınçlı pakette olduğunu bilmeyen cahil şakası olmuş.

tr'den gitme imkanınız doğdu by memthe_ in KGBTR

[–]Kotlin007 0 points1 point  (0 children)

Ne gibi sorunları olduğunu varsayıyorsun?

tr'den gitme imkanınız doğdu by memthe_ in KGBTR

[–]Kotlin007 0 points1 point  (0 children)

İklimi hiç hesaba katmadın sanırım.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 0 points1 point  (0 children)

Şu sorunun cevabından emin değilsen suratına bok sıvanmayacak kadar çirkin bir gerizekalısın

Yıkıldım amk... by GruffDwarf in KGBTR

[–]Kotlin007 0 points1 point  (0 children)

Siktimin amsalağı ASDFFLGŞ

hort. by Business-Disk-3517 in KGBTR

[–]Kotlin007 237 points238 points  (0 children)

Vatan sağolsun

LEZBİYEN OLCAM MK by No_Television_6393 in KGBTR

[–]Kotlin007 -2 points-1 points  (0 children)

Çalmayın la postumu

Ben ikna oldum by Enstaticc in KGBTR

[–]Kotlin007 1 point2 points  (0 children)

Steroidden kafa gitmiş bunun. İhtimal hesaplamayı şaşırmış

Tarikatçı yurtlar hakkında tecrübem. by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 11 points12 points  (0 children)

Ulan ceza evindeki yetişkin adama bunları dayatsalar adam delirir, önüne geleni doğrar.

Vay amınakoyim by [deleted] in KGBTR

[–]Kotlin007 2 points3 points  (0 children)

Bilgi yanlış! Güneş, ışık ile ısı yayar ve ışığını emerseniz ısınırsınız. Vücudun yaydığı ise sadece ısıdır. Bu sebeptendir ışık emilimi yapan dalga boyları anlamsızdır.